Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees90 schreef:Wij gaan ook shoppen.
Dochtertje van 6 moet hoortoestellen, dus moeten een verzekeraar hebben die een contract heeft met onze audicien.
Ik moet een kroon volgend jaar á 515 euro.
Mijn man heeft volgens mij nog meer tandartskosten.
Verder het liefst vrije zorg keuze.
Zitten nu bij Zilveren Kruis en mijn man bij Avero achmea, maar allebei geen contract met onze audicien. Dus overstappen!
JayJillz schreef:estell__ schreef:Ik zit bij het zilveren kruis. Ben 2 euro duurder uit en aanvullende sport module en 50€ lidmaatschap vd knhs gratis omdat we lid zijn van de knhs. Buiten dat ben ik over alles eigenlijk heel tevreden bij het zilveren kruis
Ik zit ook bij zilveren kruis, maar waar vindt je die aanvullende sport module..? En hoe kun je die €50 op het lidmaatschap vd knhs gratis krijgen?
Rena100 schreef:Ik heb bij de fbto nu een aanvullend pakket en daarmee wordt mijn anticonceptie 100% vergoed, dus het is er wel, maar de kosten moeten natuurlijk wel opwegen tegen de baten.
blackflicka schreef:Daantjuh88 schreef:Ik kreeg gister mijn nieuwe premie binnen, 27 eurie duurder. Ik moet maar eens gaan shoppen denk ik...
Wowwat een verhoging zeg.
Ja dan kun je beter even verder kijken,bij welke verzekeraar was dat,als ik vragen mag.
Ik zit bij vgz kijk het nog een jaartje aan.
Rena100 schreef:Ik heb bij de fbto nu een aanvullend pakket en daarmee wordt mijn anticonceptie 100% vergoed, dus het is er wel, maar de kosten moeten natuurlijk wel opwegen tegen de baten.