saffire schreef:Sorry maar middelen als oxazepam zijn niet voor niks op recept
Via internet zou ik niet doen
En idd 20 euro is wel veel check het merk even
Ook apotheken gaan mee met hun tijd en kun je veilig online bestellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
saffire schreef:Sorry maar middelen als oxazepam zijn niet voor niks op recept
Via internet zou ik niet doen
En idd 20 euro is wel veel check het merk even
Silly1972 schreef:in principe is het zo dat elk slaapmiddel het liefst niet dagelijks gebruikkt mag worden ivm gewenning en dat geld ook zeker voor Oxacepam.
Dat is ook de reden dat het niet zonder recept verkocht wordt en te verkrijgen is.
RedPassion schreef:Beste mensen, ik verzin die prijs toch niet? Beide keren dat ik het bij haar apotheek heb gehaald was het een herhaalrecept, op normale openingstijden en moest ik 21 euro nog wat betalen. Ik kan er niets anders van maken.
Maar ik ga zo bellen en hopelijk word ik daar wijzer van.
RedPassion schreef:Nog een toevoeging wat de slaapproblemen betreft. Oma is een heel zachte en (hoog)gevoelige vrouw met (terecht) zorgen over familie, geld en wat er allemaal in de wereld gebeurt. Ook is ze slechthorend en soms ongerust dat ze daardoor meer in een isolement raakt en kan ze soms niet slapen door geluiden die ze niet kan plaatsen. Dan gaat ze piekeren en is het cirkeltje rond. Ze is verder nog heel actief, sociaal en heeft mensen die veel om haar geven en veel contact houden dus ik maak me persoonlijk geen zorgen om af en toe een slaapmiddel. Ze gebruikt ze verstandig en ik zie dat het haar door mindere periodes helpt. Ze heeft genoeg meegemaakt, als dit voor haar laatste jaren de scherpe kantjes van stressperiodes afhaalt vind ik dat meer dan prima.
Invisible schreef:Werk zelf in een apotheek en 30 stuks kost echt maar 6-8 euro. Zou mooi even een belletje wagen naar die andere apotheek, hoe hun aan 21 euro komen. Is niet niet opgehaald tijdens een avond/nacht dienst? Dan liggen de prijzen hoger..
En idd slecht advies om zomaar iets uit het buitenland halen. Daardoor gaat je medicatie bewaking mis en belanden alsnog mensen in het ziekenhuis
Silly1972 schreef:Invisible schreef:Werk zelf in een apotheek en 30 stuks kost echt maar 6-8 euro. Zou mooi even een belletje wagen naar die andere apotheek, hoe hun aan 21 euro komen. Is niet niet opgehaald tijdens een avond/nacht dienst? Dan liggen de prijzen hoger..
En idd slecht advies om zomaar iets uit het buitenland halen. Daardoor gaat je medicatie bewaking mis en belanden alsnog mensen in het ziekenhuis
Is Oxazepam dan zoveel goedkoper als Temazepam? Ik betaalde 13.80 voor 5 stuks!
Invisible schreef:Snap ook werkelijk niet dat andere mensen andere medicijnen aanbieden of doorverwijzen naar een site in het buitenland.. Oxycodon zijn zware pijnstillers die onder de opiumwetgeving vallen, is heel wat anders dan oxazepam.
Verstandig dat je gaat bellen naar de apotheek, ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.
bruintje123 schreef:Nederland slaat door in recepten.
Duitsland waar het wel te verkrijgen is is ook geen onverantwoord land.
Suzanne F. schreef:Er zijn websites waar je met een recept ook kan bestellen. Die zijn wel betrouwbaar denk ik maar heb er geen ervaring mee.
Als je echt goed werkende slaaptabletten wil dan moet je vragen iemand uit Spanje Dormidina 25 mg voor je mee te brengen. Met een halve lig je echt de hele nacht gestrekt. Werkt beter dan Oxazepam of Temazepam.