Onbeschrijfbare pijn..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:10

Waar in Zuid-Holland woon je? Ik heb regelmatig nogal wat problemen met spieren, gewrichten en zenuwen en mijn ervaring is dat een goede osteopaat je vaak beter kan helpen dan een fysio. Als je toch naar een fysio gaat zoek er dan echt eentje die ook manueel therapeut is.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 11:20

Zoolgangster schreef:
TS, gewoon naar de fysio gaan, en als je echt iets geks hebt, weet een goede fysio wel dat hij je door moet sturen naar de huisarts..

Dat zou ik ook doen, begrijp het probleem ook niet zo. Kijk gewoon wat de fysio te zeggen heeft. Als er andere dingen aan de hand zijn komt een fysio daar echt wel achter.

No_No

Re: Onbeschrijfbare pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:09

Niet erkende therapeuten worden door verzekeraars niet vergoed, tenminste.. Bij onze verzekeraars niet. Dus het kaf wordt wel aardig van het koren gescheiden

Patt

Re: Onbeschrijfbare pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:28

Sorry hoor maar ik vindt je nogal eigenwijs.
Je hebt echt behoorlijke pijnklachten, verlammingsverschijnselen en misselijk en je neemt ten eerste al pas heel laat contact op met een arts en die geeft je een advies wat je vervolgens weer liever niet opvolgt omdat je denkt dat het toch niet helpt?
Wat is het probleem toch, ga inderdaad gewoon naar de fysio en kijk wat hij voor je kan doen of wat zijn bevindingen zijn.
Mocht je er geen baat bij hebben dan niet weer zo lang wachten maar meteen weer een nieuwe afspraak bij je huisarts maken.

Kop op wees niet bang en ben zuinig op jezelf!

Succes.

unbelievable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 20:15

Meert schreef:
Waar in Zuid-Holland woon je? Ik heb regelmatig nogal wat problemen met spieren, gewrichten en zenuwen en mijn ervaring is dat een goede osteopaat je vaak beter kan helpen dan een fysio. Als je toch naar een fysio gaat zoek er dan echt eentje die ook manueel therapeut is.

Ik zou er zelf niet voor kiezen om naar een manueel therapeut te gaan, probeer of je een manueel ARTS kunt vinden of een osteopaat. Goede osteopaat heeft el vaak een wachtlijst!