Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SusanH schreef:Idd head & shoulders tegen jeukende hoofdhuidheb ook jarenlang gezocht en van alles geprobeerd. Deze shampoo werkt bij mij het beste.
antje_vip schreef:Ik denk dat je het best naar een dermatoloog kan gaan. Als je weet wat het is, kun je veel gerichter op zoek gaan naar een oplossing.
Mijn shampoo (Clobex) kost soms €50 en soms €100 (waar dat verschil in zit weet ik ook niet)
wordt niet vergoed en je kan er 3x je haar mee wassen. Over duur gesproken.
Franciee schreef:Ik gebruik andrelon olie&care
Van baby shampoo (zwitsal) krijg ik verschrikkelijk droog haar en de geur is bij mij niet lekker.
Die teershampoo wordt hem dus niet zie ik al, ik heb niet zo'n zin in haar uitval (mijn haar is heilig) Head and Shoulders ga ik dan maar als eerste gebruiken, dat lijkt me nog het simpelst.
Maar ga vooral door met tips geven want ik zie dat er nog zat andere mensen last van hebben!
Cemlys schreef:Dat probleem ken ik, vooral die kleine lettertjes lezen. Bij ah kan ik wel Le petit marseillais meenemen (gelukkig)
Franciee schreef:Oke dan dus geen Head&ShouldersIemand nog problemen met Yes to hahaha
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje 'verslaafd' ben aan hoe andrelon mijn haar laat voelen... Dat wordt misschien nog wel mijn grooste drempel
yvje86 schreef:Ik had het ook met de shampoo van Andrelon en syoss ook. Na een ander merk geprobeerd te hebben kwamen de klachten al snel terug. H&S hielp niet, zelfs dat denorex hielp niet, het enige wat bij mij hielp was Selsun. Je kunt het kopen bij de apotheek en kost ongeveer 9 euro voor een fles.
Ik was nu eerst mijn haar met een random merk shampoo en was het dan meteen erna opnieuw maar dan met de Selsun. Even in laten trekken en dan met en ienimienie beetje cremespoeling uitspoelen.
De eerste keer moet je het een paar dagen achter elkaar doen en ik merk nu dat als ik het 1x in de 2maanden doe dat het zat is.
Franciee schreef:Ik heb mn haar nu alleen gewassen met water, ben benieuwd hoe ik er morgen uitzie![]()
Syoss krijg ik ook jeuk van helaas..
Ik heb niet het idee dat ik voor parfum of conserveermiddelen allergisch ben aangezien ik echt alleen op mijn hoofd jeuk heb en dus niet op mijn gezicht waar ik ook BB creme mascara etc op gebruik. Ook ben bodywash en zonnebrand heb ik er geen last van...
Franciee schreef:Ik heb mn haar nu alleen gewassen met water, ben benieuwd hoe ik er morgen uitzie![]()
Syoss krijg ik ook jeuk van helaas..
Ik heb niet het idee dat ik voor parfum of conserveermiddelen allergisch ben aangezien ik echt alleen op mijn hoofd jeuk heb en dus niet op mijn gezicht waar ik ook BB creme mascara etc op gebruik. Ook ben bodywash en zonnebrand heb ik er geen last van...