Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_maaike_D schreef:WendyLotte schreef:Wat denk je dat zoveel redbull doet met je hart..... ?!
Zou er maar niet te makkelijk over denken.
http://www.youtube.com/v/42cQQX0OA4k
Succes poetser!
vuurneon schreef:Kun je geen foto van je zoon op elk blikje plakken?
Psycholoog erbij lijkt mij ook geen overbodige luxe, omdat je al zoveel jaren hiermee loopt en het psychische aspect ook enorm aanwezig is.
elenaMM77 schreef:zaterdag overdag een lange wandeltocht maken.. er staan er zat op de wandelkalender..
op die manier ben je uren zoet zonder dat je aan die blikjes denkt.
als je dan thuiskomt ben je zo kapot dat je waarschijnlijk halverwege je blikje al op de bank in slaap valt..
de ontwenningsverschijnselen kun je het beste zien als een suiker en caffeine monstertje dat in jezelf leeft.
iedere keer als je het voert, dan houd je het in leven..
als je het niet voert, gaat het verhongeren.. En dat zul je weten!, het gaat rammelen aan zijn kettingen om eten te krijgen.. Iedere keer als je het voert, houdt je hem eigenlijk weer een beetje langer in leven..
het is deels een 'mentaal' spel, tussen jouw en dat monstertje.. Leer te lachen om zijn doodstrijd.. om z'n stampij.. want hoe harder hij rammelt, hoe meer honger hij dus heeft en hoe verder hij aan het verhongeren is.. Het is zijn doodsstrijd, en wat zul je blij zijn als hij zijn laatste adem uitblaast.
Yv_ schreef:Kijk, en dat is dus puur psychish. Ga eens weg zonder die blikjes in je tas. Zul je zien dat je gewoon overleeft.
Bambolina schreef:WendyLotte schreef:Wat denk je dat zoveel redbull doet met je hart..... ?!
Zou er maar niet te makkelijk over denken.
Check even je bronnen voor je mensen de stuipen op het lijf jaagt (no pun intended).
https://en.wikipedia.org/wiki/Flail_chest
Kan me voor stellen dat 24 blikjes red bull een behoorlijke 'punch' hebben, maar niet hard genoeg om de helft van je ribben te breken.
Robin_S schreef:Afkicken is inderdaad vreselijk moeilijk maar niet onmogelijk!
Alleen zou ik in dit geval toch cold turkey stoppen, gewoon van de ene dag op de andere niets meer.
Vanaf dan is het een kwestie van mentale instelling: lach je afkickverschijnselen toe, zoals eerder gezegd inderdaad dat monstertje dat uithongert, en uiteindelijk sterft.
Daarna voel jij je zoals ieder ander mens en zal je zelfs niet meer aan red bull denken.
Een goede tip: haal het boek stoppen met roken van allan carr in huis. Doen! Dat zal je helpen met de red bull.
Voor je tweede verslaving (roken), raad ik zonder meer zijn workshop aan, binnen enkele uren ben je er vanaf
succes in elk geval
Kuggur schreef:Ehm, het is maar caffeine hoor. Men stelt zich hier aan alsof het om een heroine verslaving gaat....
Die aanstellerij is een groot deel van dit "probleem".