[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:35

Jeej nieuw deel!

Die tattoo van die wolf vind ik ook zo gaaf, xTiffani. Jij hebt ook een mooie vogel in je nek, zonnetje1903! Heeft de tattoeerder nou ook het wondje op zijn hoofd (op de foto) mee gezet, Nicky91?

Bij mij kriebelt het ook weer ontzettend.. Vriendlief heeft eind deze maand weer een afspraak staan, zal dan even met hem mee. Even sfeer weer op snuiven haha.

Nicky91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:40

Jaa die nieuwe tattoo wel.. die kan je ook zien(hij is nog rood dat is mijn bloed) maar nu is het gewoon een streepje(als zijnde z'n litteken) hij had dit al zolang ik hem kende en toch wel bizar hoe een slechte tatoeëerder dat belangrijke puntje kan overslaan. Het jammere is alleen, hij kon hem alleen beter maken en niet perfect.. maar ik ben er al heel erg blij mee als ik zie hoe die eruit zag en hoe die is geworden..

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:43

Portretten zetten is zo iets moeilijks, alleen al daarom zou ik ze nooit laten zetten. De uitdrukking, de sfeer. Je moet maar net geluk hebben dat het goed uitpakt.
Zou dat risico niet willen lopen. Dan liever een mooi schilderij.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:46

ik kom even heel brutaal binnen vragen, maar ik heb een vraag!

ik zit er al langere tijd over na te denken om een tattoo te zetten, en het liefst wil ik deze bij mijn heup/iets daar boven.
heeft iemand daar ervaring mee? stel dat ik ooit kinderen mag krijgen, dan bestaat de kans dat dit deel ook mee uit rekt en mijn tattoo wordt verpest?

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:46

Ja alleen ik was jong en naïef en ik wilde het ZO graag! dus nu heb ik hem liever laten opknappen.. want het is inderdaad de uitdrukking die het moet maken... maarja hij staat er, kan er niks meer aan doen dan wat ik nu gedaan heb :) maar ik zou het inderdaad nooit weer laten doen :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:52

Lis_Ol schreef:

ik zit er al langere tijd over na te denken om een tattoo te zetten, en het liefst wil ik deze bij mijn heup/iets daar boven.
heeft iemand daar ervaring mee? stel dat ik ooit kinderen mag krijgen, dan bestaat de kans dat dit deel ook mee uit rekt en mijn tattoo wordt verpest?

Ja dat risico loop je.

Ik laat zelf een underboob zetten en daar krijg ik ook veel commentaar op "Wat als je tieten gaan hangen?"
Je lichaam veranderd, ook al krijg je geen kinderen, dan nog zal je tattoo veranderen als je bijvoorbeeld oud wordt.
Daar ontkom je niet aan.
De vraag is, vind jij dat storend genoeg om het niet te doen of maakt het je niet uit?

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 09:58

Ik kom ook weer volgen!
Mijn 3e en nieuwste aanwinst staat nu ook weer 2 weken. Eigenlijk amper rood gezien en amper verveld, terwijl ik daar bij mijn andere 2 wel redelijk veel last van had.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:02

Welke artiest in Nederland/Duitsland is nou écht goed in portretten van dieren?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:07

Joey van Tattoo Joey :j en die gast van Slobo tattoo was laatst bij hen guestartist. Ook echt geweldig goed, maar moet je even kijken of die nog in NL/DE is binnenkort.
Laatst bijgewerkt door Drunksheep op 08-10-15 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:08

Nieuw topic :D

Ik volg ook weer mee.

mooie wolven tattoo zal hem.mijn zoon maar niet laten zien haha. Die zie ik later wel met een wolf op zijn lijf lopen.

Foto tattoo lijkt me soms gaaf maar wat al gezegt word het oog de sfeer vastleggen is gewoon moeilijk. Heb het ook met foto shoot met mijn ponys gehad. Foto's waren mooi. Maar niet mijn pony. De ander was wel gelukt alleen mijn oudste niet.

Wil misschien er ooit nog 1 bij met iets met de betekenis van mijn hond. Maar wat echt geen idee. Namen doe ik niet aan :)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 10:13

BarbaLala schreef:
Lis_Ol schreef:

Ja dat risico loop je.

Ik laat zelf een underboob zetten en daar krijg ik ook veel commentaar op "Wat als je tieten gaan hangen?"
Je lichaam veranderd, ook al krijg je geen kinderen, dan nog zal je tattoo veranderen als je bijvoorbeeld oud wordt.
Daar ontkom je niet aan.
De vraag is, vind jij dat storend genoeg om het niet te doen of maakt het je niet uit?

Dankje voor je reactie! ik ga dr over na denken,
maar idd dat het veranderd als je lichaam veranderd is zo. dus dan heb je eigenlijk op alle plekken het risico :j
het liefst zet ik m op mijn pols, maar voor werk kan ik dat niet doen..

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:16

Gewoon even uit nieuwschierigheid. ...nemen de meeste hier een tattoo met een dieper liggende betekenis, of gewoon omdat het een mooi plaatje is?
(Ken genoeg mensen die een tattoo nemen gewoon omdat het mooi is, vandaar de vraag)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:17

Omdat ik het mooi vind :D

Word dan ook gek van al die 'waarom?' vragen...

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:23

Dit is mijn eerste tattoo. Toen ik in 2006 (??) met de klas naar Londen ging zijn we naar de musical The Lion King geweest en dat heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt dat ik er nu nog fan van ben. Was al tijden aan het nadenken over een tattoo (paar jaar) maar wist niet hoe en wat of waar. Toen kwam ik dit ontwerp tegen van een bokker en gevraagd of ik het mocht gebruiken. Toen was er nog het probleem wáár. Daar was ik een paar maand geleden over uit en heb een afspraak gemaakt. Ben er heel erg blij mee :D
Afbeelding

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:24

Lief! Ook wel erg tof dat je het ontwerp van die bokker mocht gebruiken zeg.

Ik lees ook weer mee :) kriebelt nog steeds om een 2de te zetten :P

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:25

Gaaf leffroi!! <3

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:29

Mijn tattoo's hebben eigenlijk allemaal een betekenis.. Al ben ik lang niet te vrede met al m'n tattoo's.. Ik was 16 toen ik mijn eerste tattoo plaatste (gekregen van mijn vader) die een halfjaar later is overleden... Dus ook al is het niet mijn allermooiste tattoo, ik zou er nooit iets overheen plaatsen omdat ik deze van mijn vader gekregen heb

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:29

ik lees uiteraard ook weer mee :)
Ben volop aan het denken aan de volgende weeral.
Ik weet wat en hoe en ook al ongeveer welke artist en de plaats, maar eerst nog wat meer sparen :D

De volgende ideetjes zijn er ook al. Ik houd enorm veel van water, zeemeerminnen en orka's en wil daar graag iets mee doen.

Ook een tinkerbell tattoo spreekt mij enorm aan, maar nog niet iets gezien wat me echt trok om op m'n lijf te zetten.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:30

Wat een schatje!

Bij mij hebben mijn twee tattoos allebei een betekenis maar ook omdat ik ze zo mooi vind. Ben geen voorstander van alleen maar een tattoo zetten als het iets moet betekenen. Als je t mooi vind is dat toch reden genoeg.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:32

zonnetje1903 schreef:
Gewoon even uit nieuwschierigheid. ...nemen de meeste hier een tattoo met een dieper liggende betekenis, of gewoon omdat het een mooi plaatje is?
(Ken genoeg mensen die een tattoo nemen gewoon omdat het mooi is, vandaar de vraag)

Bij mij zat er wel een betekenis aan. Gewoon een plaatje omdat het mooi is, zou ik bang zijn dat ik het plaatje na een tijdje beu ben: zoveel dingen zijn mooi! Net als quotes, zoveel quotes passen bij telkens een ander moment in je leven.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:34

zonnetje1903 schreef:

Ik wil in eerste instantie alleen een tattoo op mijn onderrug ivm een lelijke plek die ik wilde camoufleren. Toen vond ik een plaatje waar ik verliefd op werd maar die zou niet mooi zijn op m'n onderrug dus maar op m'n enkel gezet. Staat voor m'n liefde voor katten. En nu wil ik er nog eentje die m'n liefde voor paarden laat zien, maar ook voor de mooi :P

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:41

Wauw die is leuk Leffroi!

IK heb mijn tattoo's met een bijbehorende betekenis, zou niet zomaar 1 kunnen zetten zonder een idee er achter maar begrijp het ook als iemand dat wèl kan. ;) Vriend kan dat ook wel; van zijn sleeve heeft uiteraard wel veel een betekenis maar zeker een kwart staat er op zonder betekenis straks.

Mijn 1e, januari 2014;

Afbeelding

Is een sneeuwvlok, heeft 6 'pootjes' voor ieder in mijn gezin 1. 2 bloemen als hart, voor opa en oma. Daarnaast is het een sneeuwvlok voor mijn trouwe viervoeter, mijn husky heeft als tag met mijn gegevens erop, een sneeuwvlok. En daarbij was het voor het afsluiten/dicht doen van een boek en een nieuw leven opstarten; een sneeuwvlok is ook nieuw en vers/fris.

Mijn 2e, maart dit jaar.

Afbeelding

Insouciance, voor mij een soort Hakuna Matata, vrij vertaald. Zonder zorgen, los laten.

Citaat:
From French insouciance, from in- ‎(“not”) + souciant ‎(“worrying”). insouciance - carelessness, heedlessness, indifference, or casual unconcern. First Known Use: 1799

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 11:50

Mijn tattoo's hebben geen betekenis.
Vind het gewoon mooi.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 12:00

Leffroi schreef:
Dit is mijn eerste tattoo. Toen ik in 2006 (??) met de klas naar Londen ging zijn we naar de musical The Lion King geweest en dat heeft toen zo'n indruk op mij gemaakt dat ik er nu nog fan van ben. Was al tijden aan het nadenken over een tattoo (paar jaar) maar wist niet hoe en wat of waar. Toen kwam ik dit ontwerp tegen van een bokker en gevraagd of ik het mocht gebruiken. Toen was er nog het probleem wáár. Daar was ik een paar maand geleden over uit en heb een afspraak gemaakt. Ben er heel erg blij mee :D
[ [url=m/JDcNgp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij blijft leuk :D