Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
vuurneon schreef:Annelies: omdat het niet verstandig is mij tot de 40 week te laten doorlopen. Kan zijn dat inleiden niet nodig is omdat baby keurig eerder komt uiteraard. Zou het mooiste zijn.
anneliesdj schreef:Waarom is dat niet verstandig? En waarom zou er een keizersnede moeten komen?
Sorry als ik erover heen gelezen heb hoor, maar het is me niet helemaal duidelijk.
vuurneon schreef:Nee borstvoeding ga ik niet geven
Ik heb een vrij extreme vorm van bekkeninstabiliteit waardoor ik eigenlijk niets meer kan en mijn knie ook klachten geeft. Daarnaast ben ik erg benauwd (astma) en zit aan de medicatie max ondertussen. Dus heb weinig over; kleinste inspanning voelt als een marathon nu. Ben bang voor complete uitputting voordat ik uberhaupt mag persendan zou een vroeg gezette ruggenprik wel fijn zijn.
Froukje_J schreef:Helaas hier toch een "horror" verhaal.
eerst werd er een ballonnetje ingebracht deze moest voor ontsluiting zorgen maar helaas geen resultaat.
maar weer naar huis en in de avond terug voor weer een ballon.
en je raad het al weer geen succes!
dezelfde dag nog 2x gel gehad maar helaas ook hier geen resultaat op..
Dus maar naar huis voor een rust dagje...
en hop de volgende dag vol goeie moed maar weer naar het ziekenhuis...
nee hoor nog niks gebeurd..
Dus maar weer een ballon deze hebben ze een hele dag en nacht laten zitten, ja hoor toen had ik eindelijk een krappe 2 cm ontsluiting...
De vliezen werden gebroken en ik kwam aan het infuus...Elk half uur werd het infuus opgeschroefd..
maar al wat er gebeurde ik kreeg geen weeën....
Na de hele dag weeën opwekkers zat ik om 1800 nog maar op een kleine 3cm.. een pomp op 9.6 (en ja dat is extreem hoog normaal is 3.7 max)
toen hebben ze toch maar gekozen voor de keizersnede..
ons kleine meid kwam om 20.24 op de wereld(met een "spoedje")
helaas Door alle ellende heb ik na de keizersnede enorme bloedingen gehad en ben ik om 22.30 weer naar de ok gereden..
vandaar weet ik helemaal niks meer en hebben ze me alles moeten vertellen..
ik ben in totaal 6.3!! liter bloed verloren(alles war er in werd gepompt liep er gelijk weer uit)
ze hebben moeten vechten voor mijn leven...
Ze hebben op het punt gestaan om mijn baarmoeder te verwijderen..
echt toen ze het mes al op mn buik hadden staan pakte mn lichaam alles weer op en ben ik dus verder gestabiliseerd en ben ik naar de IC gereden... Daar werd ik om 06.30 ong wakker..
Hier heb ik dis zelf gelukkig niks van mee gekregen..
maar toch vind ik ook dat de andere kanten moeten worden verteld en niet alleen de mooie verhalen..