Zo ziek als een hond..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 15:51

charrr91 schreef:
Ik heb constant vreselijke hoofdpijn en ik ben heel duizelig. Echt griep heb ik niet geloof ik, maar dit kan ook een begin zijn. Mijn moeder heeft hetzelfde. Ik kan alleen niet uitzieken, we hebben te weinig personeel op de werkvloer. Dus hopen dat het hierbij blijft..

Zo begon het vorige week bij mij ook. En eigenwijs als ik was ook gewoon blijven werken.
Met als resultaat dat ik nu al 4 dagen ziek thuis ben.
Denk goed om jezelf! :)

Rocamor

Re: Zo ziek als een hond..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 16:22

En denk goed aan anderen. Zeker als je al een personeelstekort op de werkvloer hebt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 08:28

Mag ik me ook melden? Sinds gister echt pijn met hoesten, vastzittend slijm en hoofdpijn. Ik ben overigens longpatient

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:11

Vorige week woensdag werd ik geconfronteerd met wat vage klachten. Ik dacht het gaat wel over...

Mwa... Ik had beter mijn bed in kunnen gaan. Het is nu zondag en ik voel me nog steeds hondsberoerd!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:28

Het geinige is dat ik volgende week een griepprik moet halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 14:04

Ik hang d'r ook tegenaan. Oorpijn keelpijn hoofdpijn en hoesten.
Tamelijk vervelend verkoudheidje wat rondgaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:34

Hmm hier geen echte griep meer, koorts is niet meer teruggekomen en voel me wat minder duf.

Wel heel erg veel hoesten en snotteren nog..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:14

Ik heb hetzelfde.. Paar dagen echt ziek geweest + koorts en dat is nu over, maar voel me nog steeds vrij watterig en snotterig :=

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:00

Ik Ben bang dat ik ook de groep te pakken heb. Ben al drie dagen aan het aanmodderen en voel me Echt ziek. Alles doet pijn en ben misselijk. Kan me zoek melden maar moet ook nog werken hoe ga ik dit oplossen in 4 uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:25

Ik heb er echt 3 weken last van gehad, nu zitten alleen mn oren nog dicht en heb ik soms hoestbuien waarbij ik moet kokhalsen. Die zijn echt naar :')
Ik heb helaas mijn vriend en schoonvader aangestoken :=

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:41

Nou, ik dacht dat ik er goed vanaf kwam.. Niet dus.. Koppijn, snotverkouden en zo duf als een konijn. Vandaag nog maar ff een dagje werken, maar als ik me morgen nog zo voel meld ik me mooi ziek.. %)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:57

Ik was vorige week vrijdag flink verkouden en keelpijn waar je U tegen zegt. Nu moest ik zaterdag terug naar huis vliegen na bezoek aan mijn ouders, maar ik heb nog nooit zo veel pijn gehad als tijdens die vlucht :(

in de nacht ook flinke koorts gehad nu nog steeds keelpijn en heb geen stem meer. Maar de koorts is iig weg haha

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 19:57

Ik loop al dikke week met hoofdpijn en wat licht in me hoofd en beetje pijnelijk lichaam. Maar het komt niet Door of neemt niet af. Zo irritant is dat

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 10:07

Heb geen echte griep maar wel griepachtige verschijnselen, behoorlijk snotterig, vreselijk lopen hoesten en nu ook nog hoofdpijn en kotsen erbij ;(. Bleeeh echt niet fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 17:58

Ik ben al anderhalve week snotverkouden := Hoest nog steeds bij elkaar en ben nog steeds snotterig. Word er helemaal gek van..

mellanion84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 18:03

he gezellig... ik zit ook ziek thuis. kwam maandag nar een weekje vakantie terug op kantoor zaten er aan mijn blok al twee stront verkouden achter hun pc. we hebben flexplekken dus virusjes grijpen onwijs snel om zich heen.
Woensdag uiteindelijk halverwege de dag ziek naar huis. Hoesten, droge opgezette keel, zere spieren you name it. Vandaag op het punt dat ik aan het snotteren ben maar niet meer een onwijs ziek gevoel en niet meer zo moe in mijn hoofd.

Iedereen veel beterschap!