Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xMercury schreef:Sjongejonge moet toch niet gekker worden?! Ik vind het triest dat zulke dingen kunnen gebeuren... Ze moet stoppen met die troep en een andere oplossing zoeken. Belachelijk dat onze gezondheidszorg daar zo in te kort schiet. Ze doen liever aan symptoom bestrijding dan aan de mensen daadwerkelijk helpen. Ongelooflijk! Hoe kun je zo je patiënten behandelen!
NatasjavE schreef:xMercury schreef:Sjongejonge moet toch niet gekker worden?! Ik vind het triest dat zulke dingen kunnen gebeuren... Ze moet stoppen met die troep en een andere oplossing zoeken. Belachelijk dat onze gezondheidszorg daar zo in te kort schiet. Ze doen liever aan symptoom bestrijding dan aan de mensen daadwerkelijk helpen. Ongelooflijk! Hoe kun je zo je patiënten behandelen!
Zeg trek niet zo van leer.
Er zijn heel veel mensen die er veel baat bij hebben. Op dit moment zijn er nog geen alternatieven die afdoenen helpen.
Het middel moet niet erger zijn dan de kwaal. Dat zal iedereen eens zijn. Maar stoppen is niet zomaar een oplossing voor iedereen.
xMercury schreef:Jammer dat je er zo over denkt. Aangezien je zegt dat er nog geen alternatieven zijn, blijkt dat je niet weet waar je het over hebt.
NatasjavE schreef:xMercury schreef:Jammer dat je er zo over denkt. Aangezien je zegt dat er nog geen alternatieven zijn, blijkt dat je niet weet waar je het over hebt.
Pffff,...wat een argument.![]()
Alle studies over gelezen die relevant zijn.
Ik weet zeer zeker wat de alternatieven zijn en diverse geprobeerd. (en nee,...dat werkte niet of niet voldoende)
Misschien eerst verdiepen in wat de oorzaken zijn en wat medicatie en wat de alternatieven doen voordat je roept dat iemand iemand niet weet waar hij/zij het over heeft.
Je kent mij niet en je weet niet wat ik allemaal gelezen heb.
Ik stel voor dat jij eerst maar eens begint bij de cochrane libary begint.
Sorry voor de rest,...maar al die mensen die zo maar wat roepen dat je met die troep moeten stoppen zonder dat ze weten hoe deze medicatie werkt en wat de oorzaak van het ziektebeeld is..
xMercury schreef:Het was niet de bedoeling om je te aan te vallen hoor. Je kan zoveel artikelen lezen als je wilt, maar als zij allemaal met dezelfde doelen handelen en schrijven, word je natuurlijk niet veel wijzer. De Cochrane Library noemt zichzelf afhankelijk, maar ik vind dat zij niet zo overkomen omdat ze zich overduidelijk veel lijken te wenden naar onze eigen gezondheidszorg en die hebben natuurlijk niet het allerbeste met je voor...
Maar het lijkt me verstandig om hier over op te houden, toch? Is niet relevant in dit topic. Mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben
StalNollie schreef:Ooits lto3 overwogen ?