Eindelijk begint mijn tong weer een beetje op een gewone tong te lijken. Volgens mij is het ergste voorbij, want ik heb vanmiddag een boterham kunnen eten.
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-15 23:18
Helaas is het weer helemaal terug... Ik kan blijkbaar niet tegen een kruid maar weet niet welk kruid.
oeh jakkes! sterkte ts! heb je voor ons een foto zodat wij kunnen zien hoe het er uit ziet? misschien kunnen wij bokkers dan makkelijker tips geven voor je ! en ik zou toch even een testje laten doen om te kijken waar je nou allergisch voor bent!
Denk dat het juist goed is dat het open is nu, kan het 'schoonbloeden'. Eigenlijk zou je nu met alcohol of zoutoplossing moeten spoelen om het schoon te maken
Ik zou ook zeggen zoutspoeling maar dat gaat wel pijn doen! Ik zou ook even naar de dokter gaan. Kan je het niet opschijven welke kruiden je gebruik en als je tong pijn gaat doen weet je welke kruid?
Heb een beetje kunnen slapen. Heb ontzettende honger maar durf er, nu het open is, de verdovende zalf niet op te smeren en ook niet zonder die zalf te eten...
Heb een afspraak met de dokter om 11:10. Zie er nu al tegenop dat hij met zo'n spateltje aan m'n tong gaat zitten.
Spoelen met vodka, pijnlijk maar helpt goed. Tevens moest ik bij aften van mijn moeder altijd veel fruit eten. (In jou geval, misschien vruchtensap drinken). Is het inmiddels al wel minder pijnlijk? Sterkte en beterschap!