Tanya schreef:Ik heb ook niet alles gelezen, maar de meest waarschijnlijke verklaring voor jouw tussentijdse bloedingen is juist het pilgebruik. Waarom het nu precies is begonnen toen je overstapte van pilsoort weet ik niet, maar als je jarenlang de pil slikt wordt op een gegeven moment het baarmoederslijmvlies zo dun dat je daar de bloedingen van krijgt. Ik heb het al eerder voorbij zien komen in dit topic, maar de beste manier om dit weer goed te krijgen is om echt een paar maanden volledig met de pil te stoppen, dat het slijmvlies de kans krijgt om zich weer goed op te bouwen. Ik herinner me dat er ook een bepaald ander medicijn is wat je kan nemen om het slijmvlies wat op te laten bouwen maar daarbij moet je dan ook stoppen met de pil.
Is het geen mogelijkheid om een mail te sturen naar jouw huisarts, waarin je uitlegt dat je naar de gynaecoloog wil en waarom? Dan hoef je niet naar het spreekuur en kun je al jouw punten netjes op een rijtje zetten.
Nooit van gehoord...ik slik al vanaf mijn 13e de pil,ook om medische redenen.Ik heb nooit bloedingen tussendoor.
En TS...gewoon naar de HA en erop staan dat je een doorverwijzing krijgt.Zo niet...andere HA en evt via de Rutgers stichting.Andere optie is een spoedarts bellen als je weer niet weet waar je het moet zoeken van de pijn.