Helpt het niet als je er bijvoorbeeld een dikke joggingbroek onder draagt? Dat 'ie dan minder afzakt? Of als je niet de hele week in je joggingbroek wil: knip gewoon een pijp af van je joggingbroek en draag die over je gewone broek, onder je bionische hulpmiddel?
. Mooi roze gipspootje was heel wat comfortabeler. En joggingbroek of pyama broek, boeit me echt niet.
heb voor links een enorm gevaarte met metalen scharnier dat in alle richtingen in te stellen is in hoeken hellingen enz. Kreng zit net zo oncomfortabel maar dan kan ik in ieder geval douchen.
.
. Ik kreeg wel een compliment dat het me gelukt is dit voor elkaar te grijgen met alleen draaien. Voldoende spierkracht in het rechterbeen dus.
. Ze hadden niet eerder willen bellen omdat ik niet thuis zou zijn. Vrijdag mri wat nog een leuk iets wordt. Eerst naar de gipskamer gips eraf, met ondersteund been en rolstoel twee etages omhoog. Mri hebben, met rolstoel en ondersteund been weer terug naar de gipskamer waar er weer een fris nieuw gipsje omheen gelegd wordt.
dan is dat misverstand in ieder geval uit de weg. Op naar de volgende horde

maar wat gaat de tijd soms snel. FYette alweer bijna een oude tut. Maar die slanke roofdier stippies dus.
dat maakt me iets onafhankelijker. Die kan achter de scootmobiel en kan ik iets verder dan die saaie dijk op en af on rondje minipark. Nieuwe scoot komt morgen ook weer terug dat zit beter met gipspoot. Tenminste als ie nu eindelijk wel goed is.