Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
drawerlover schreef:Goof schreef:Ik snap niet dat iedereen maar wakker wil worden van onweer of andere dingen.
Mijn slaap is me heilig, ik heb gebroken nachten door dat soort dingen en pak dus niet genoeg slaap. Lachen hoor
Ik denk dat de mensen die diep slapen graag lichter slapen en de mensen die licht slapen willen dieper slapen
Het is namelijk vervelend dat je overal doorheen slaapt
Lente schreef:Ik ben me echt een aantal keer te pletter geschrokken hoor... Misschien kunnen mijn kinderen extreem goed sluipen (want toen ze baby waren werd ik wél wakker) maar ik ben al een aantal keer wakker geschrokken omdat er een kind naar me stond te kijken op een paar cm afstand. Inclusief een schreeuw waardoor ik hén dan weer de stuipen op het lijf jaagde
Lente schreef:Ik ben me echt een aantal keer te pletter geschrokken hoor... Misschien kunnen mijn kinderen extreem goed sluipen (want toen ze baby waren werd ik wél wakker) maar ik ben al een aantal keer wakker geschrokken omdat er een kind naar me stond te kijken op een paar cm afstand. Inclusief een schreeuw waardoor ik hén dan weer de stuipen op het lijf jaagde
Xanthippe schreef:Hier ook een comaslaper!
Ik slaap door alles door, overal en altijd. Of het nu in bed, de auto, een tent, 's morgens, 's middags of 's avonds... is. Zelfs voor de meest helse pijnen (toen mijn HD op zijn piek was en ik zelfs stilliggend énorm veel pijn had), laat ik mijn nachtrust niet.
Ik hoop wel dat dit betert eens er kindjes komen, want daar ben ik toch wat bang voor, dat ik die dan ook niet zou horen...
Rebecca schreef:Ik slaap medium, hoor poes mauwen buiten midden in de nacht. Maar dat is mijn moeder gevoel hè
Elke ochtend zit mijn onderlaken los , woel veel en snurk geregeld
drawerlover schreef:renskesanne schreef:hier ook een diepe slaper. alleen ik slaap echt heel diep maar ik lig ook gewoon stil praat niet snurk niet. beweeg maar een heel klein beetje
Dat zullen mensen die naast je liggen wel prettig vinden
Mijn vriendin wil niet naast me liggen met mijn lompe gedoe
xxIsaa schreef:Hier nog een diepe slaper..![]()
Onweer, keiharde regen op de ramen, vuurwerk, niets waar ik wakker van wordt..![]()
Ook ik praat in mijn slaap zoals velen hier, heb dit zelf ook wel eens gemerkt dat ik net heeel langzaam aan het wakker worden was, en toen nog ergens antwoord op gaf. (in mijn droom dan)
Slaapwandelen deed ik voorheen ook wel eens, maar dat is nu gelukkig over haha.
Heb op vakantie in een caravan wel eens gehad dat ik ergens naar op weg was in mn droom, en dat ik zo op het punt stond naar buiten te wandelen, gelukkig was mn vader toen wakker en die heeft me tegengehouden haha![]()
Ook regelmatig last van het idee dat je valt (in je slaap) en dat je dan schokt
Of dat je droomt dat je ergens pijn hebt, en dan ook wakker worden met die pijn, heel apart![]()
Gelukkig word ik iedere ochtend wel redelijk snel wakker zodra mn wekker afgaat haha