Nog meer diepe slapers??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:02

Was altijd een hele diepe slaper tot ik moeder werd. Zou het soms best weer terug willen. Wat Eva schrijft herken ik helemaal niet. Zodra ik die voetstapjes op het laminaat hoor word ik ook wakker.

Anoniem

Re: Nog meer diepe slapers??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:07

Ik ben me echt een aantal keer te pletter geschrokken hoor... Misschien kunnen mijn kinderen extreem goed sluipen (want toen ze baby waren werd ik wél wakker) maar ik ben al een aantal keer wakker geschrokken omdat er een kind naar me stond te kijken op een paar cm afstand. Inclusief een schreeuw waardoor ik hén dan weer de stuipen op het lijf jaagde _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:12

drawerlover schreef:
Goof schreef:
Ik snap niet dat iedereen maar wakker wil worden van onweer of andere dingen.
Mijn slaap is me heilig, ik heb gebroken nachten door dat soort dingen en pak dus niet genoeg slaap. Lachen hoor ;(

Ik denk dat de mensen die diep slapen graag lichter slapen en de mensen die licht slapen willen dieper slapen :j
Het is namelijk vervelend dat je overal doorheen slaapt

Maar wat is er vervelend aan diep slapen (en onweer moeten missen :') ).
Ik snap het namelijk serieus niet. Leg het me uit?? :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:16

Lente schreef:
Ik ben me echt een aantal keer te pletter geschrokken hoor... Misschien kunnen mijn kinderen extreem goed sluipen (want toen ze baby waren werd ik wél wakker) maar ik ben al een aantal keer wakker geschrokken omdat er een kind naar me stond te kijken op een paar cm afstand. Inclusief een schreeuw waardoor ik hén dan weer de stuipen op het lijf jaagde _O-

Of andere vloerbedekking?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:24

We hebben laminaat... Denk dat alleen een vloerbedekking van belletjes meer geluid maakt :') maar ik word er 9 van de 10x niet wakker van.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:25

Ik baal er soms ook flink van dat ik de kids niet hoor (behalve als ze moeten overgeven dan vind ik het wel best dat ik het niet hoor) maar mijn man hoort het eerste kuchje al, denk ook dat het daar door komt dat ik overal door heen slaap.
Als mijn man eens weg is dan hoor ik de kids dus wel.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 10:36

Lente schreef:

Haha herkenbaar. De jongste heeft dat regelmatig gehad.
De oudste had ook de gave om tussen ons in te kruipen zonder dat we dat merkten. Ging je met z'n tweeën naar bed en werd je met z'n drieën wakker met een giechelend kind tussen ons in.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:42

Dan ben ik toch wel blij dat ik die van ons hoor. Aan de andere kant, ze kan ook echt NIET stil liggen in bed. Dus al zou ze stil in bed kunnen kruipen, dan worden we van het gedraai vanzelf wel wakker. Denk dat ze gewoon niet heel stil kan doen :') .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 11:59

Zelfs nu ik zwanger ben, slaap ik (als ik in slaap val en niet teveel pijn heb) gelijk heel diep. Heerlijk :D Word alleen wakker van een toiletronde en rol daarna gelijk weer om om slaap :D
Of de baby moet ineens druk gaan draaien, dan word ik even mopperend wakker en val gelijk weer in slaap als de baby ook weer rustig is :')

de tantezeggers hoor ik gelijk als ze komen logeren, om die reden komt de baby ook niet bij ons op de kamer te slapen want dat word ik wakker van elk geluidje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:21

[LZP] > [MWS]

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 14:30

Hier ook een comaslaper!
Ik slaap door alles door, overal en altijd. Of het nu in bed, de auto, een tent, 's morgens, 's middags of 's avonds... is. Zelfs voor de meest helse pijnen (toen mijn HD op zijn piek was en ik zelfs stilliggend énorm veel pijn had), laat ik mijn nachtrust niet.
Ik hoop wel dat dit betert eens er kindjes komen, want daar ben ik toch wat bang voor, dat ik die dan ook niet zou horen...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 15:55

Xanthippe schreef:
Hier ook een comaslaper!
Ik slaap door alles door, overal en altijd. Of het nu in bed, de auto, een tent, 's morgens, 's middags of 's avonds... is. Zelfs voor de meest helse pijnen (toen mijn HD op zijn piek was en ik zelfs stilliggend énorm veel pijn had), laat ik mijn nachtrust niet.
Ik hoop wel dat dit betert eens er kindjes komen, want daar ben ik toch wat bang voor, dat ik die dan ook niet zou horen...

Ja als ik eenmaal slaap voel ik ook helemaal geen pijn meer. Als ik ongesteld ben dan heb ik de eerste echte dag helse buikpijn. Dat is altijd zo. En vaak wordt ik dan ook wakker met helse pijn. Dus dan heb ik 's nachts ook pijn lijkt me. Behalve als ik moet overgeven. Dan wordt ik wel altijd wakker. Wel heel laat want tegen de tijd dat ik wakker ben moet ik bijna gelijk naar de wc rennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 15:57

Ik slaap medium :') , hoor poes mauwen buiten midden in de nacht. Maar dat is mijn moeder gevoel hè :=

Elke ochtend zit mijn onderlaken los , woel veel en snurk geregeld

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 16:00

Rebecca schreef:
Ik slaap medium :') , hoor poes mauwen buiten midden in de nacht. Maar dat is mijn moeder gevoel hè :=

Elke ochtend zit mijn onderlaken los , woel veel en snurk geregeld

Snurken doe Ik alleen als ik verkouden ben. Of voor de lol als ik nog wakker ben. Dan heb ik meestal geen zin om te slapen en verveel ik me :')
En ja woelen daar ben ik ook heel goed in :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 16:19

Buurvrouw van mijn schoonouders is het toppunt van diep slapen:

Haar andere buurvrouw werd wakker van een vreemd geluid in de hele vroege ochtend en keek naar buiten en zag dat de garage open stond van buurvrouw. Ze belde de politie op. Politie arriveerde waardoor meer mensen wakker werden. Buurvrouw werd pas wakker toen een agent naast haar bed stond en haar wakker schudde :') Wat bleek; er was ingebroken en zelfs in de kamers naast haar slaapkamer heeft de dief geneusd. Heeft daarbij ook absoluut lawaai moeten maken; kasten waren open en de deuren kraakten vreselijk. Buurvrouw? Die heeft niets gehoord, terwijl meerdere buren al buiten stonden toen de politie kwam :')
Buurvrouw sliep notabene nog aan de straatkant én de garage maar nee hoor... Niet gehoord :+
Agent was eerst bang dat buurvrouw wat was overkomen omdat ze zo doodstil lag! :')

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:38

Hebben jullie ook zo'n lage hartslag als jullie slapen? Ik heb een keertje het ziekenhuis in rep en roer gehad omdat ze me niet wakker kregen en ik een hartslag van 26 had.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 23:43

Nee, ik absoluut niet.

Zal het erfelijk kunnen zijn? Mijn moederskant kent alleen slechte en lichte slapers, mijn vaderskant de 'ik lig en ben binnen 15 minuten vertrokken' slaper.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 11:12

vuurneon schreef:
Nee, ik absoluut niet.

Zal het erfelijk kunnen zijn? Mijn moederskant kent alleen slechte en lichte slapers, mijn vaderskant de 'ik lig en ben binnen 15 minuten vertrokken' slaper.

Zeg maar ik lig en ben binnen 2 minuten vertrokken slaper :')

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:14

hier ook een diepe slaper. alleen ik slaap echt heel diep maar ik lig ook gewoon stil praat niet snurk niet. beweeg maar een heel klein beetje :Y)

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:30

Hier nog 1.
Vertelde aan mijn vriend, nu mijn man. Dat mijn zoontje snachts nooooit wakker wordt. Nou de eerst nacht dat hij bleef slapen....zoonlief wakker, maar ik hoorde niks. Arm kind. ik vraag me af hoevaak hij wakker is geweest en heeft staan huilen....
Zoon 2, als klein babytje mij niet wakker krijgen. Man heeft hem bij mij aangelegd. Ik was uiterst verbaast dat mijn voedingsbeha open was. Niks vernomen.
Het is nog steeds zo dat ik niks hoor. Ben een ontaarde moeder...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 11:31

renskesanne schreef:
hier ook een diepe slaper. alleen ik slaap echt heel diep maar ik lig ook gewoon stil praat niet snurk niet. beweeg maar een heel klein beetje :Y)

Dat zullen mensen die naast je liggen wel prettig vinden :j
Mijn vriendin wil niet naast me liggen met mijn lompe gedoe :')

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:41

drawerlover schreef:
renskesanne schreef:

Dat zullen mensen die naast je liggen wel prettig vinden :j
Mijn vriendin wil niet naast me liggen met mijn lompe gedoe :')

jhaa dat zeker totnutoe wel hahaha :D

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 11:43

Ben maar blij :')
Het is niet leuk als je vriendin na een uur naast je liggen naar de logeerkamer gaat omdat je haar constant slaat en trapt :')

xxIsaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:53

Hier nog een diepe slaper.. _/-\o_

Onweer, keiharde regen op de ramen, vuurwerk, niets waar ik wakker van wordt.. :')
Ook ik praat in mijn slaap zoals velen hier, heb dit zelf ook wel eens gemerkt dat ik net heeel langzaam aan het wakker worden was, en toen nog ergens antwoord op gaf. (in mijn droom dan) :')

Slaapwandelen deed ik voorheen ook wel eens, maar dat is nu gelukkig over haha.
Heb op vakantie in een caravan wel eens gehad dat ik ergens naar op weg was in mn droom, en dat ik zo op het punt stond naar buiten te wandelen, gelukkig was mn vader toen wakker en die heeft me tegengehouden haha _/-\o_

Ook regelmatig last van het idee dat je valt (in je slaap) en dat je dan schokt :o
Of dat je droomt dat je ergens pijn hebt, en dan ook wakker worden met die pijn, heel apart :+

Gelukkig word ik iedere ochtend wel redelijk snel wakker zodra mn wekker afgaat haha :P

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 21:08

xxIsaa schreef:
Hier nog een diepe slaper.. _/-\o_

Onweer, keiharde regen op de ramen, vuurwerk, niets waar ik wakker van wordt.. :')
Ook ik praat in mijn slaap zoals velen hier, heb dit zelf ook wel eens gemerkt dat ik net heeel langzaam aan het wakker worden was, en toen nog ergens antwoord op gaf. (in mijn droom dan) :')

Slaapwandelen deed ik voorheen ook wel eens, maar dat is nu gelukkig over haha.
Heb op vakantie in een caravan wel eens gehad dat ik ergens naar op weg was in mn droom, en dat ik zo op het punt stond naar buiten te wandelen, gelukkig was mn vader toen wakker en die heeft me tegengehouden haha _/-\o_

Ook regelmatig last van het idee dat je valt (in je slaap) en dat je dan schokt :o
Of dat je droomt dat je ergens pijn hebt, en dan ook wakker worden met die pijn, heel apart :+

Gelukkig word ik iedere ochtend wel redelijk snel wakker zodra mn wekker afgaat haha :P

Herkenbaar :')
Ik heb vaak ook dat ik dan over een steen ofzo struikel en val en dan net voordat ik de grond raak wordt ik met een grote schok wakker. Vaak midden in de nacht. En het gebeurt meestal in mijn Remslaap. 9 van de 10 keer weet ik ook helemaal niet waar ik ergens ben :')
Echt na een minuut weet ik pas weer owjaa ik lag gewoon in bed :')