Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Wat zijn er veel mensen die dat hebben zegMijn hele familie heeft geen amandelen meer geloof ik
![]()
Amandelen veroorzaken ook vaak verkoudheden/snotneuzen. Als je dat regelmatig hebt, is het verstandig om eens langs de HA te gaan voor doorverwijzingKnipknip, dagdag amandelen lost het probleem op.
eenitraM schreef:Wat zijn er veel mensen die dat hebben zegMijn hele familie heeft geen amandelen meer geloof ik
![]()
Amandelen veroorzaken ook vaak verkoudheden/snotneuzen. Als je dat regelmatig hebt, is het verstandig om eens langs de HA te gaan voor doorverwijzingKnipknip, dagdag amandelen lost het probleem op.
Tigress schreef:eenitraM schreef:Wat zijn er veel mensen die dat hebben zegMijn hele familie heeft geen amandelen meer geloof ik
![]()
Ik heb chronisch mijn neus verstopt zitten. Dacht eerst dat het aan het gebruik van neusspray lag, maar zelfs na het afblijven van de neusspray blijft mijn neus een ramp![]()
Ik hou jullie op de hoogte, morgen hang ik om 8 uur aan de tel bij de HA
_Yasmine_ schreef:japielover schreef:Ik heb ze ook gehad.
Na dat mn amandelen weg gehaald zijn waren ze weg..
Let wel op.
Dat tandplak en zulke dingen echt slecht zijn.
Slechte tanden kunnen zelfs tot onvruchtbaarheid leiden.
Onvruchtbaarheid zei je?! ik haal ze mooi niet meer weg nu