Kusjes_Britt schreef:Geen aardappelen, brood, fruit, bier. Die stoffen die erin zitten worden voor je lichaam gelijk omgezet naar vetten. Die er moeilijk af gaan. En lekker veel sporten.
Geloof je dit zelf serieus?
In aardappels, brood en fruit zitten vitamines en mineralen die je lichaam kei en keihard nodig heeft. Dat alcohol drinken niet goed is icm. met afvallen oké. Maar de rest zijn serieus belangrijke voedingstoffen, ja dat er suiker zit in fruit wil niet zeggen dat het slecht is. Want die suikers heb je ook gewoon nodig..[/quote]
Ik heb een south beatch dieet gevolgd, en ja ik geloof het niet alleen het is gewoon zo! Ik ben in 2 weken tijd van 60 kilo naar 55 gegaan, en ik deed het rustig aan. Dus ik kon nog meer verliezen[/quote]
Klopt. Aardappelen en in brood zitten heel veel koolhydraten. Aardappelen zou je bijvoorbeeld kunnen vervangen door een zoete aardappel en brood door spelt brood of een bakje kwark. In fruit zitten ook een heleboel suikers maar voor de vitaminen neem ik het wel. En het is altijd beter dan een lekkere gevulde koek. Weinig koolhydraten en veel eiwitten eten helpt bij ons in familie