GESLOTEN

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:37

Zoe_97 schreef:
zet je openingspost eens terug... Dat is gewoon verboden om die leeg te halen en het leest erg vervelend terwijl andere hier wel de nodige tips konden halen n de toekomst

Verboden? Van de bokt politie?

Het is niet netjes en reden om een topic te sluiten, maar evenmin is het niet netjes om van haar te eisen dat ze het terug zet :)

Ts, fijn om te horen! Enne beter je frustratie even op bokt eruit gooien dan straks op je werk! :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:40

vuurneon schreef:
Zoe_97 schreef:
zet je openingspost eens terug... Dat is gewoon verboden om die leeg te halen en het leest erg vervelend terwijl andere hier wel de nodige tips konden halen n de toekomst

Verboden? Van de bokt politie?

Het is niet netjes en reden om een topic te sluiten, maar evenmin is het niet netjes om van haar te eisen dat ze het terug zet :)

Ts, fijn om te horen! Enne beter je frustratie even op bokt eruit gooien dan straks op je werk! :)

inde boktregels staat dat het niet mag hoor

vuurneon

Re: GESLOTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:43

O hoor :+
Dat weet ik, maar de enige sanctie die erop staat is dat het topic gesloten wordt. Verboden is een groot woord :) Het is niet aan jou om te eisen dat ze het terug plaatst immers :)

Ja het is vervelend en irritant, maar het blijft de keuze van de ts :) (en aan bokt om het topic dicht te gooien)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 14:44

Ginootje schreef:
Iedereen bedankt voor adviezen en meningen :) Toen ik dit topic opende zat ik nog erg onder de frustraties inmiddels bijgedraaid! :D

Ik begin morgen gewoon om de gewone tijd en overleg even of ik andere werktijden kan krijgen :)

TS, wat een onverwachte, maar positieve wending zeg. Mijn complimenten! :j

Hoe kwam het nu dat je het ineens anders zag?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 15:01

Rocamor schreef:
Ginootje schreef:
Iedereen bedankt voor adviezen en meningen :) Toen ik dit topic opende zat ik nog erg onder de frustraties inmiddels bijgedraaid! :D

Ik begin morgen gewoon om de gewone tijd en overleg even of ik andere werktijden kan krijgen :)

TS, wat een onverwachte, maar positieve wending zeg. Mijn complimenten! :j

Hoe kwam het nu dat je het ineens anders zag?

Op het moment dat ik het topic opende zat ik vol frustraties en moest ik het van me afschrijven ;) En ik zie ook wel in dat ik naar me werk moet en een oplossing moet bedenken maar op zo'n moment doet dan niemand iets goed :P

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:16

Ginootje schreef:
Ginootje schreef:

Op het moment dat ik het topic opende zat ik vol frustraties en moest ik het van me afschrijven ;) En ik zie ook wel in dat ik naar me werk moet en een oplossing moet bedenken maar op zo'n moment doet dan niemand iets goed :P

Ik heb de openingspost niet gelezen, en ik weet dus ook niet hoe en wat jou vraag/probleem was.
Goed dat je toch een oplossing hebt gevonden voor zover!

maar met je laatste zin in deze quote ben ik het niet helemaal eens...
Ja, als iets tegen zit, en niet gaat zoals je gehoopt/gewild had is dat frustrerend, en kan dat voor "ondoordachte" acties zorgen.
Maar je schrijft: dan doet niemand iets goeds.. Ik ben dus wél van het eerst denken, dan doen....

Duhelo

Re: GESLOTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 17:40

slotje wegens verwijderen van openingspost