Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Verkeerd begrepen.
Kan hij dan ook niets regelen, hoeft natuurlijk niet iedere dag.
Toen ik met mijn verzekeringsverkoper een avond afspraak maakte gaf hij ook aan dat hij op bepaalde avonden kind-dienst had.
Mijn man moet officieel ook tot na 18uur werken maar op dagen dat ik op kantoor werk (werk deels van huis) dan heeft zijn baas pech maar dan moet hij echt om 17uur weg.
Vicky_Belle schreef:Anoniem schreef:Jij gaf aan dat het verzorgen van de paarden wel lukt, met je zoontje in de buurt.
Als je nu gewoon plant, (bijvoorbeeld) ik ga van 20:00 tot 21:00 rijden, zorg dan dat er iemand is.
Dan zal je zoontje gewoon het idee hebben dat hij bij je is, want dat ís hij ook en je betaalt iemand 5 euro voor dat uurtje ''oppassen''.
Wat je inderdaad ook kunt doen, is iemand in ruil voor het uurtje met je zoontje ''spelen'' (als je het zo brengt heb je misschien minder het idee dat een ander je zoontje aan het opvoeden is), diegene een keer per week laten rijden.
ja, dit zou misschien lukken op zaterdag, maar in de week gaat kleintje om 20.00u slapen.
Vicky_Belle schreef:czarina schreef:Ik had altijd speelgoed op de wei, een campingbedje en een offroad kinderwagen. Ging prima, als ik stallen deed zat zoon in de kinderwagen en zo gauw ik ging rijden zette ik het bedje in de bak, speelgoed er in en zoon er bij.
Legde uit dat hij mocht spelen of kijken en ging meestal prima. Als hij het zat werd deed ik liedjes zingen of kiekeboe spelletjes. Vond hij machtig mooi en als mamma klaar was en hij lief was geweest mocht hij rondje op paard zitten.
bedankt voor de tips !
het campingbedje zal ondertussen wat te klein zijn, maar ik zoek zeker iets in die zin bv een buitenpark voor grotere kinderen. Ik zit ook wel met een ("abnormaal?!") FEL kindje, die op een jaar kon lopen en meedeed met de grotere kinderen. Ik krijg er veel complimentjes over hoe flink en zelfstandig hij wel niet is. En zolang hij me kan zien gaat alles vrij goed, maar eens ik uit het zicht verdwijn is het een gekrijs. Nu is hij dus 22 maanden, hij kan rennen en zinnen maken van 2 a 3 woorden maar echt dingen begrijpen is nog wat te vroeg
StalNollie schreef:maar de dames die in de avond rijden hebben jullie dan lampen en/of een binnenbak. ik kan en dadelijk in de winter al helemaal niet rijden ivm drassige wei (waar ik in moet rijden) en vroeg donker.
StalNollie schreef:maar de dames die in de avond rijden hebben jullie dan lampen en/of een binnenbak. ik kan en dadelijk in de winter al helemaal niet rijden ivm drassige wei (waar ik in moet rijden) en vroeg donker.