Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bakkabouter schreef:Of je kan alvast gaan oefenen voor nr 2, oxytocine à volenté!![]()
En een stuk goedkoper dan zogenaamd speciaal kraantjeswater...
Joanne1987 schreef:Heb niet alles gelezen maar wil wel even reageren op je stukje 'zelf aan de bel trekken als ik iets mankeer' als ze mij niet gecontroleerd hadden was er nooit zwangerschapsvergiftiging bij me ontdekt en was ik nooit meer de oude geworden, kijk dus uit met wat je zegt
pmarena schreef:Van klachten achteraf weet ik niets, mocht je meer info hebben: graag. Zal zelf ook eens kijken
Joanne: maar dan hebben bij jou de controles toch ook weinig bijgedragen eigenlijk, gezien het pas tijdens de bevalling echt die ZV werd....?
Twee keer in de week controleren had ik al een stuk minder erg gevonden dan om de dag trouwens... nu was het elke keer zo dat ik de avond en nacht voor de controle met elke vezel in mijn lijf zat te hopen dat die bevalling zou gaan doorzetten omdat ik zó opzag tegen de volgende dag dat ik weer naar dat nare ZH zou moeten... was ik dan geweest en mocht ik weer naar huis, dan zat de stress nog volop in mijn lijf.... dan was ik even een half dagje opgelucht en dan begon het er tegenop zien alweer.... het was gewoon te verstorend voor mijn "bevallingsbubbel" zo.
Heb echt gesmeekt of het na een controle vrijdag alsjeblieft pas weer na het weekend zou mogen maar nee hoor, moest zondag alweer terugkomen![]()
Ik vind het aanstellerig klinken maar ik vond het echt vreselijk, voelde me zo opgejaagd en rondgesold.
Super vervelend dat je de ZV hebt gekregen, je schijnt daar dan echt flink beroerd van te zijn
Is je bloeddruk daarna wel weer redelijk snel goed gezakt?