Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(Krijg ook bulten als een paard met zijn mini snorhaartjes mijn huid aan raakt
)
Bij mij doet het dan ook echt veel pijn. Maar, bij mij is een dazensteek ook heel erg pijnlijk.
. (Had m'n bril niet op). Het voelde alsof je op een naald gaat staan (ga je eigenlijk ook
) dus toen lag ik gelijk op de grond. Daarna jeukte het vooral heel erg, bult viel heel er mee.
Emmaa_ schreef:Zo'n pen krijg je ook alleen als je in een levensbedreigende situatie komt op het moment dat je een allergische reactie krijgt. Voor wat extra zwelling en extra pijn gaan ze je geen epipen geven
Daarom ben ik nog wel als de dood voor die beesten. 9jinte9 schreef:Ik weet niet of het ook voor wespen steken werkt, maar tegen muggenallergie kun je hooikoorts tabletten slikken. Dan wordt de allergische reactie minder.
Niobe schreef:Het is heel lang geleden, maar ik ben weleens gestoken, ik kan me herinneren dat het wel pijnlijk was, maar ik vond het veel erger dat er zo'n eng beest aan mijn lijf zat. Dat maakte de pijn in mijn hoofd erger dan het eigenlijk wasDaarom ben ik nog wel als de dood voor die beesten.
Niobe schreef:Het is heel lang geleden, maar ik ben weleens gestoken, ik kan me herinneren dat het wel pijnlijk was, maar ik vond het veel erger dat er zo'n eng beest aan mijn lijf zat. Dat maakte de pijn in mijn hoofd erger dan het eigenlijk wasDaarom ben ik nog wel als de dood voor die beesten.
JesdaJinn schreef:Een goeie 3 weken geleden gestoken. Had gelukkig wel super snel de angel er uit en daarna werd het nogal stijf en stram. Heb toen van dat koelingsgel er opgedaan wat echt super zeer deed door het prikken van dat gel. Daarna er van af. Alleen dat gel aanbrengen was echt een naar gevoel. We zijn nu 2 weken verder ongeveer en krijg er nu jeuk aan (genezing? Of zeg ik wat doms?)