Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kana schreef:hanny_jelke schreef:er zijn genoeg mensen die niet zwanger kunnen worden. en die stoot je veelal tegen het hoofd als je over abortus begint.
Nooit een reden om geen abortus te doen als dat de juiste keuze is. En al helemaal geen reden om abortus als optie te verzwijgen.
KimD schreef:Zeker wel, als jij lang slaapt sta je moe op. Hoe ik dit weet? Ik heb het zelf namelijk ook gehad.
Citaat:Heb dit een maand gedaan en heeft geholpen, ik werd er een stuk fitter van en had meer energie. Nu kan ik weer meer schommelen in mijn slaapritme en af en toe eens uitslapen tot een uur of 8.00.
Shadow0 schreef:KimD schreef:Zeker wel, als jij lang slaapt sta je moe op. Hoe ik dit weet? Ik heb het zelf namelijk ook gehad.
Je brengt het met een stelligheid die echt niet terecht is. Prima dat het voor jou zo bleek te werken, in die situatie. Het zegt echt weinig over de rest van de wereld. De TS kan eens proberen of het werkt, maar wie weet werkt het niet.
Slaapbehoefte is namelijk ook nogal individueel verschillend, en als je inderdaad ziek bent heb je over het algemeen veel meer slaap nodig.Citaat:Heb dit een maand gedaan en heeft geholpen, ik werd er een stuk fitter van en had meer energie. Nu kan ik weer meer schommelen in mijn slaapritme en af en toe eens uitslapen tot een uur of 8.00.
Prima, fijn, hartstikke goedMaar het scheelt een stuk als je het slechts deelt als jouw ervaring, en niet als absolute waarheid.
Shadow0 schreef:KimD schreef:Zeker wel, als jij lang slaapt sta je moe op. Hoe ik dit weet? Ik heb het zelf namelijk ook gehad.
Je brengt het met een stelligheid die echt niet terecht is. Prima dat het voor jou zo bleek te werken, in die situatie. Het zegt echt weinig over de rest van de wereld. De TS kan eens proberen of het werkt, maar wie weet werkt het niet.
Slaapbehoefte is namelijk ook nogal individueel verschillend, en als je inderdaad ziek bent heb je over het algemeen veel meer slaap nodig.Citaat:Heb dit een maand gedaan en heeft geholpen, ik werd er een stuk fitter van en had meer energie. Nu kan ik weer meer schommelen in mijn slaapritme en af en toe eens uitslapen tot een uur of 8.00.
Prima, fijn, hartstikke goedMaar het scheelt een stuk als je het slechts deelt als jouw ervaring, en niet als absolute waarheid.
An_J schreef:Allereerst : je staat bij een huisarts ingeschreven. Als je naar een ander gaat (buiten je woonplaats) moet je dit betalen, maar deze rekening kan je indienen bij je zorgverzekering en krijg je vergoed.
slimmerik schreef:Maar hoe denk je je pilgebruik in de toekomst te doen? Weer zo af en toe? Ik vind je nl. enorm onverantwoordelijk tot nu toe.
Geryon schreef:Meen je dat nou serieus, 'is toch haar keus'?? Dus ze mag maar gewoon uit laksheid een leven verwekken om later weg te laten halen?! We weten natuurlijk niet of ts dat zou laten doen, maar velen doen het wel. En ik vind dat echt bizar.
Geryon schreef:Meen je dat nou serieus, 'is toch haar keus'?? Dus ze mag maar gewoon uit laksheid een leven verwekken om later weg te laten halen?! We weten natuurlijk niet of ts dat zou laten doen, maar velen doen het wel. En ik vind dat echt bizar.
Azmay schreef:Geryon schreef:Meen je dat nou serieus, 'is toch haar keus'?? Dus ze mag maar gewoon uit laksheid een leven verwekken om later weg te laten halen?! We weten natuurlijk niet of ts dat zou laten doen, maar velen doen het wel. En ik vind dat echt bizar.
Ja dat meen ik serieus, ben ook voor abortus. Als iemand wel een kind wil krijgen en zelf droog brood eet om dat te kunnen onderhouden en stopt met een studie mag dat, maar ik zou dat zelf nooit laten gebeuren.
Dit topic is niet voor deze discussie bedoeld, respecteer elkaars mening dan ook