Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Laptopmuis schreef:Overigens, mijn moeder heeft gisteren ook twee keer aangegeven of ze haar niets konden geven dat ze rustig ging slapen. Telkens antwoord 'nee, dat gaat niet'.
Mijn moeder heeft zelfs duidelijk (schreeuwend) gezegd dat ze het er echt niet mee eens is en ze het echt niet meer kan aanzien dat oma telkens om drinken vraagt (dit is dus al drie dagen lang dat ze dat de hele tijd doet als je daar bent). En dan wordt steeds maar gezegd 'nee, dat gaat allemaal niet'.
Ze krijgt blijkbaar helemaal nog geen morfine. Enige wat ze geven is wat vocht (heel klein beetje) om medicijnen tegen epileptische aanvallen tegen te gaan.
marije1109 schreef:Dat ze geen drinken geven kan heel goed zijn omdat ze niet meer goed kan slokken. Mijn oma gaf mijn opa per ongeluk drinken, hij heeft zich daarin zo verslikt dat hij erna in coma is geraakt en binnen 2 dagen is overleden.
Maar het zou fijn als de artsen uitleggen waarom het gaat zoals het gaat, jullie kunnen natuurlijk zelf ook extra uitleg vragen.
Denk aan je!
Laptopmuis schreef:Heeft nooit alcohol gedronken, ook nooit gerookt. Altijd vrij gezond geleefd. Veel fruit en groentes, dat vond ze lekker.
Maar medicijnen die ze krijgt is enkel voor die epileptische aanvallen tegen te gaan. Is door de verpleegster zelf verteld.
Chasey schreef:He ik denk nu even hardop. Ik heb totaal geen verstand van epilepsie, maar stel dat ze die medicatie niet krijgt. Is er dan niet een kans dat ze 'in zo'n aanval blijft?'
Gillbo schreef:Laptopmuis schreef:Heeft nooit alcohol gedronken, ook nooit gerookt. Altijd vrij gezond geleefd. Veel fruit en groentes, dat vond ze lekker.
Maar medicijnen die ze krijgt is enkel voor die epileptische aanvallen tegen te gaan. Is door de verpleegster zelf verteld.
Is dit vloeibaar?Weet je hoe het medicijn heet?
Anti-epileptica ontspant de spieren nl dus kan ook pijn tegen gaan