Blackhead killer masker ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:01

Wat is de precieze goede behandeling? Vind verschillende dingen _O-

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:21

Ik heb het meteen na het douchen gedaan, de stoom helpt je poriën te openen. Gezicht daarna goed schoongemaakt met doekje met warm water. Ik heb geen enkele crème of iets gebruikt, wist niet eens dat het er was. 40 minuten laten drogen en toen boven onder naar boven het masker er zo snel mogelijk, als een pleister, eraf halen. Deed behoorlijk au en gezicht was rood. In een eerdere post heb ik een foto geplaatste van wat eraf kwam. Gezicht ingesmeerd met vette nachtcreme. 2 uurtjes later was het rode weg en nu paar dagen later heb ik nog steeds een schoon huidje, als in, als ik op mijn neus druk komt er niets uit de poriën, waar dat eerder wel zo was. Ik heb verder geen mee-eters meer behalve boven mijn lip en mijn eerdere pukkels verdwijnen, maar de komen dankzij het masker geen nieuwe pukkels of mee-eters omdat mijn poriën gewoon leeg zijn. Mijn huid is nog nooit zo egaal en schoon geweest.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:02

Dankje eline eindelijk een link :D Als je er ook besteld hebt en binnen is gekomen dan vertrouw ik dat meer. En 3 dagen is nog heel netjes.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:47

Ik ga ze ook bestellen! Ben benieuwd :D

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:49

Ik denk dat ik eerst jullie ervaringen afwacht voordat ik het zelf koop. Ik kan namelijk niét tegen pijn en bij vrijwel elke recensie lees je dat :')

Oh 60 dagen is inderdaad wel heel lang :=

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 17:55

Ik ben ook heel benieuwd maar bijna alle reviews die ik lees zijn zo negatief? Alsnog wil ik het wel gaan proberen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 18:19

Ik heb al 20 keer iets via aliexpress besteld maar nog nooit heeft iets 60 dagen geduurd hoor. Meestal is het na 60 dagen niet binnen, geld terug. Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt voor ik ze binnen heb.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:25

Waarom betalen mensen zo veel? Je kunt al 5 zakjes voor 2 euro krijgen :)

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:34

Ja dermarolling is betrouwbaar! Ik heb er daar 10 vandaan, zondag besteld en het was dinsdag binnen! 2 werkdagen duurt het :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:34

Hebben jullie allemaal die zakjes?
Ik heb nu via ebay besteld, maar wel die set met die 3 stappen.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:40

Worden alle haartjes meegenomen of alleen langere donshaartjes? Dat je niet na een paar weken een soort stoppeleffect krijgt :P .

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:34

Er worden niet echt haartjes meegenomen. Bij mij echt helemaal niets. Het doet alleen wat zeer omdat je donshaartjes hebt, wat zich ook aan het masker hecht natuurlijk. Dat voel je bij het er af halen, maar het gaat niet mee. De haartjes blijven zitten. Het is geen wax. Een wax is ook veel pijnlijker dan dit, dus kun je een wax aan, dan kan je dit ook wel aan.

Het enige wat op het masker zat waren mijn mee-eters en alle viezigheid uit mijn poriën.

Geen haartje te zien op het gebruikte masker.
Afbeelding

Ik heb zakjes van het merk Pilaten, maar ik bestel straks een flesje ook van het merk Pilaten. De zakjes vind ik onhandiger dan gewoon een fles. Ook omdat 1 zakje wel voldoende is, maar ik toch net wat meer op mijn gezicht had gewild, maar dan moest ik een 2de zakje openen en dan had ik weer teveel. Vaak als je de zakjes besteld via de niet officiële winkels of websites (waar ze veel duurder zijn) heb je er geen uitleg bij.

Heeft iemand ze besteld via alieexpress trouwens, en al netjes binnen?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:46

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:47

Bedankt voor de uitleg! Waar is het flesje te bestellen? Als het bevalt ga ik daar ook gelijk op over namelijk! :j

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:13

Bij bol.com is (buiten dat het duurder is dan via ebay of ali expres) de tube een stuk duurder dan de zakjes.
De tube á 60 ml kost bijna vijftien euro, wanneer je twintig zakjes á 6 ml (dus 120 ml) ben je net geen 17 euro kwijt.

Heb om te proberen toch maar besteld bij bol.com. Heb waarschijnlijk het geduld niet om langer te wachten, omdat ik het als ik het bestel het eigenlijk direct wel proberen. Zo'n slechte eigenschap :D .

Het advies is dus eerst het gezicht goed te reinigen en te douchen of stomen. Verder nog tips?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:58

Ik wou ze net bestellen, maar ik ben zo'n persoon die iets gelijk maar niet koopt omdat de verzendkosten (5,99) hoger zijn dan de prijs van het product (iets van 3 euro nog wat) :7
Waar kon je die zakjes van 22 cent kopen?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:18

Nou ik kreeg mijn bestelling van bol binnen net net gelijk maar eens getest. Of nja, ik zit nu al een kwartier met het masker op dus ben benieuwd hoe mijn gezicht eronder uit komt!
Ik kan m'n mond amper open doen.

En ik zou mezelf niet zijn als ik gemorst heb in mijn wenkbrauwen en haargrens. Stond ik daar keihard dat spul eruit te boenen _O- _O-

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:21

Ik heb de tube en de zakjes besteld van pilaren op aliexpress. Weet iemand eigenlijk wat de ingrediënten zijn van dit goedje?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:35

Cioccolato schreef:
Nou ik kreeg mijn bestelling van bol binnen net net gelijk maar eens getest. Of nja, ik zit nu al een kwartier met het masker op dus ben benieuwd hoe mijn gezicht eronder uit komt!
Ik kan m'n mond amper open doen.

En ik zou mezelf niet zijn als ik gemorst heb in mijn wenkbrauwen en haargrens. Stond ik daar keihard dat spul eruit te boenen _O- _O-

ben benieuwd !!

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:39

Ik ben ook van plan om van die zakjes te bestellen, maar hoe vaak doe je dit dan? 1 keer per week? Vaker? Minder vaak?:p dan weet ik hoeveel ik er zal bestellen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:47

Ik heb ook besteld via aliExpress.. :D
Heb er nu 30 besteld (4,85 totaal... )
Ben benieuwd!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:56

Wauw. Dat was echt pijnlijk.... Ik heb niks op het masker zien zitten, maar merk wel degelijk dat er gereinigd is. Heb het gedaan gelijk nadat ik uit de douche kwam. Volgende week ga ik stomen en het masker dan doen.
Heb een zacht huidje, hoop zo dat ik uiteindelijk mijn hele huid flink kan reinigen.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:02

dermarolling website is goed. Ik heb hier al vaker iets besteld.
Heeft het ook zin als je al kleimasker doet en elke dag schoonmaakt met de clarisonic??
Ik durf het dan eigenlijk weer niet :)

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:37

Ik zit nu ook met dat spul op mijn hoofd haha! Ik kan inderdaad amper meer gezichtsuitdrukkingen trekken. Ik ben nu al bang voor het eraf halen :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 22:05

Ah ik ga het denk ik ook toch maar gewoon bestellen. Ik wil het ook proberen haha!