Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:lol, met 15 ben je toch wel wijzer zou je denken.
staat ook duidelijk op de superlijm aangeven dat contact met huid vermeden moet worden..
en zijn we er vroeger niet allemaal voor gewaarschuwd, en hoeveel gekken hebben in hun kindertijd niet met aan elkaar gelijmde vingertoppen gezeten..
na de lijmtijd, komt de 'controle van natuurkundige wetten' tijd, waarbij een kind met zijn tong vastzit aan een ijzeren hek in de winter..
dus ik vrees voor je nichtje als ze 16 is haha
SanneFK schreef:elenaMM77 schreef:lol, met 15 ben je toch wel wijzer zou je denken.
staat ook duidelijk op de superlijm aangeven dat contact met huid vermeden moet worden..
en zijn we er vroeger niet allemaal voor gewaarschuwd, en hoeveel gekken hebben in hun kindertijd niet met aan elkaar gelijmde vingertoppen gezeten..
na de lijmtijd, komt de 'controle van natuurkundige wetten' tijd, waarbij een kind met zijn tong vastzit aan een ijzeren hek in de winter..
haha ik denk wel dat dat wat meevalttenminste dat hoop ik
elenaMM77 schreef:lol, met 15 ben je toch wel wijzer zou je denken.
mairead schreef:Hier nog wat tips:
Boter (margarine) laten eten of zoutJammie (de andere dingen zoals bvb aceton zou ik uiteraard niet proberen in de mond)
*edit* linkje naar WikiHow: http://nl.wikihow.com/Secondelijm-verwijderen
SanneFK schreef:Bizzybijtje schreef:![]()
![]()
Topic van de maand. Hoe oud is je nichtje?
Voortaan zulke lijm wel even buiten bereik van kinderen leggen trouwens
ze is 15die lijm heb ik maar weggegooid
xxCYNNxx schreef:SanneFK schreef:
ze is 15die lijm heb ik maar weggegooid
![]()
omg dit is bijna nog hilarischer dan wat ooit jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden een vriend van mij gedaan heeft. Maar komt toch zeker op een zeer gewaardeerde tweede plaats
![]()
![]()
Verder geen tips, daarvoor lig ik te veel in een deuk op dit moment. Alleen deze; toch maar ff langs de ha morgen.