Hallo! Hoop dat het hier goed staat
Ik 'vergeet' vaak te eten.
Ik heb een drukke, lichamelijk zware baan (11 uur per dag, 5 dagen per week). Ik moet sochtends vaak vroeg op, en eet dan wel een goed ontbijt, omdat vriendlief dit dan klaarmaakt en voor mijn neus zet, dus dan schuif ik het naar binnen. Daarna loop ik naar het werk, waar ik Om 7.30 begin met werken. Als ik een hongerig gevoel krijg, denk ik vaak 'nog even dit afmaken' of 'nog even dit doen' of 'nu even niet, druk druk druk' wel grijp ik vaak even snel naar een flesje cola en een sigaretje. Tegen de tijd dat ik 'tijd' heb om te eten, ben ik vaak alweer over mijn honger geen, en vergeet ik dus makkelijk weer om wat te nemen. Dit gaat vaak zo door tot ik om 7 uur savonds weer thuiskom, en vriendlief weer een bord eten voor me neer plempt, wat ik dan weer braaf naar binnem schuif. De avondmalen zijn vaak kinderporties, omdat ik niet echt honger heb als ik terug kom van werk, en dan grijp ik later op de avond soms nog een banaan, of een mandarijn of een Klein zakje chips.
ik krijg te weinig calorieen binnen voor het werk dat ik doe, zelfs met alle suiker die ik binnen krijg van de cola.
Ik ben 1.68 en weeg 43 kilo, maar dit gewicht past wel bij me, dus dat is niet zo het probleem.
ik maak me eerder druk om het feit dat mijn lichaam voedingsstoffen tekort komt en dat ik misschien onbewust mijn lichaam tekort doe.
heeft iemand hier ook last van, en hoe lossen jullie het op?