Lynnepinny schreef:Ik heb nu al twee jaar lang standaard een tijgeroog om m'n nek hangen (dus ook met douchen, slapen, sporten etc.). Het is zelfs zo dat het voelt alsof ik een deel van mezelf kwijt ben als ik hem af doe.![]()
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd wat de 'effecten' vab deze steen zouden zijn..
http://www.semoea.nl/edelstenen/tijgeroog.html
Ik vind het 'moeilijk' om er in te geloven, maar heb er meerdere in huis en heb meerdere keren een zeer positief resultaat ermee gezien!
En als je ziet wat voor 'n geweldig resultaat het heeft gehad bij onze hond, dan vraag ik me toch sterk af of het alleen maar placebo effect is?!?
Het was een aantal jaren terug dat onze Taro pánisch was als het begon te schemeren. Het was dus niet dat hij bang was voor het donker, want buiten was er niets aan de hand. Wat was het sneu om hem zo te zien. M'n vriend zat op een gegeven moment om een uur of 22.00 nog met hem buiten te blauwbekken....
Uiteindelijk zijn we bij een praktijk terecht gekomen welke reiki behandelingen doet en edelstenen verkoopt.
Je kunt het geloven of niet, maar na een behandeling EN een steen, welke hij zelf uitgezocht heeft!, was de paniek als sneeuw voor de zon verdwenen!!
M'n vriend heeft er heel weinig mee, maar ik moest maar wel een reserve steen erbij halen, voor het geval hij hem kwijt zou raken

Uiteindelijk heeft hij hem niet meer nodig, maar hij droeg hem toen heel graag

Zelf heb ik een 'gat' in m'n onderbeen gehad na een uit de hand gelopen hondenbeet.... Gat was bijna tot op het bot en wilde maar niet dicht. Uiteindelijk stond er zelfs een huidtransplantatie geplant. Ik informeerde bij dezelfde praktijk als waar we met onze hond geweest waren en zij adviseerde mij een steen om bij me te dragen en een zelfde voor in een flesje water om te drinken en de wond dagelijks mee uit te spoelen. De transplantatie is afgezegd en binnen een paar weken was de wond volledig dicht!!
En dat ze zeggen dat een steen kapot gaat of kwijt raakt, wanneer deze zijn werk heeft gedaan..... De ene dag was m'n flesje water met de steen 'verdwenen' (had hem op m'n werk laten staan en vermoed dat iemand hem weggegooid heeft?!) en de andere dag was m'n steen uit m'n zak verdwenen en heb hem werkelijk nooit meer terug gevonden......