Haartransplantatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Re: Haartransplantatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 23:59

He verdorie Loez... Maar raar ook dat dat alleen in de wintermaanden is... Is dat dan niet een vitamineprobleem ofzo?

Ja ik ben echt laks vwb foto's... ik ga dat morgen echt doen. Ja het wil niet zo groeien vind ik.... Maar misschien komt dat omdat ik het iedere dag zie. De voorrand (haarlijn) is wel dikker geworden heb ik het idee. Daarnaast is de plek ook nog steeds gevoelloos. Goed, morgen dus een foto!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 00:36

Nog steeds gevoelloos? Lijkt mij een heel apart gevoel!

Ik heb idd ook het idee dat het met vitaminen te maken heeft. Pak al telkens extra vitaminen, meer fruit en ben nu meer meer groenten aan het eten, maar dat deed ik eigenlijk al heel wat jaren niet meer. Groenten eten dan. Ook wat meer onder de zonnebank, maar baat niet echt helaas.

Kan evt met hormoonzalf beginnen, maar of dat werkt geen idee. Aan de andere kant, het groeit mega snel, dus haar is ook weer zo terug.

Tot nu toe zit het op gunstige plekken, heb lang haar dus kan het 'verbloemen'.

Maar ben enorm bang dat het dalijk vol aan de zijkant zit bijvoorbeeld.
Vorig jaar had ik een klein plekje op de haargrens aan de zijkant, daar baalde ik al van...

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 22:28

Ja het voelt niet... hahaha! Nee het is gek hoor. Als andere mensen eraan zitten dan voel ik niks en ook als ik de douche erop zet voel ik dus geen warm of koud. Maar het is zo'n klein plekje dat ik er geen last van heb.

Ik maakte net dus een foto en schrok (positief) van het resultaat! :wow:

Weer vergelijken. Twee weken na de behandeling:

Afbeelding

Nu:
Afbeelding

Ok het is donker, maar hoe vaak ik probeer haar weg ge vegen, kaler wordt het niet haha!

Ik zie het iedere dag, maar ik ben wel verbaasd over het verschil. Ik dacht dat het dus helemaal niet te zien zou zijn!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 22:59

Wauw! Das toch wel duidelijk verschil idd! Kan me voorstellen dat je het verschil zelf niet door hebt! Daar zijn zulke foto's leuk voor!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 21:26

Afgelopen donderdag de 9 maanden controle gehad. Wat een geweldig resultaat en nóg meer goed nieuws: 28 april mag ik voor de tweede behandeling!!! *\%/* *\%/* *\%/*

Niet te geloven dat ik zo snel alweer kon! _/-\o_

Hieronder de echte "before and after" foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben blij! :j 8-)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 03:08

Wow, wat een verschil. Dat had ik zeker niet verwacht.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:19

Top!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:23

Wat dapper dat je dit zo plaatst, denk dat een hoop mensen hier iets aan hebben. Wat was je kwijt aan kosten of heb ik daar ook overheen gelezen? En hoor je niet vaak dat haartjes rond de plaats waar nieuwe follikels worden geplaatst uitvallen? Succes met het verdere herstel!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:24

Ik las de Op en dacht; kan niet wachten om wat te zien.
Stond bij actieve topics, dat moest een update zijn! :D

Wat vervelend dat je haaruitval hebt, maar wat GEWELDIG dat ze zoiets kunnen doen.
Dapper van je.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 14:49

Jaaa ben zelf ook zo blij met het resultaat!

@Bonita_Bon: je krijgt een haargroeimiddel dat de omliggende haren ook stimuleert. Helaas moest ik daarmee stoppen omdat ik allergisch bleek te zijn. Maar bij mij is niks uitgevallen. Ik had er inderdaad ook over gelezen dat dat kon.

Ik heb er zelf nooit een geheim van gemaakt. Er zijn leerlingen die weleens opnerkingen maken ("juf! U hebt echt heksenhaar! :') en dan leg ik graag uit hoe dat komt.) Ik zit er gelukkig zelf niet zo mee, maar kan me voorstellen dat sommige mensen zich er erg voor schamen. Hopelijk helpt dit topic een beetje!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:55

Toeval? :')

Afbeelding

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:59

Wauw wat een verandering zeg! Echt heel mooi!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 15:11

xniieeenke schreef:
Toeval? :')

[ [url=m/VxieTr.png]Afbeelding[/url] ]

Das gewoon eng... :=

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 15:23

Wauw! Erg interessant. Hoop dat je een mooi resultaat krijgt! Krijg je vantevoren ook een locale verdoving?

Heb er zelf wel eens over nagedacht. Niet omdat het medisch noodzaak heeft, maar omdat ik altijd en eeuwig met een pony zit, doordat ik een best hoge haargrens heb en ik het 'zonder pony' dus erg lelijk vind. Maar lijkt me altijd een erg duur grapje. Staan er ook ergens prijzen online?

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:29

Cookies tegenwoordig, belachelijk eng. -O-
Ik blijf in ieder geval mee volgen voor updates, vind het tof voor je.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 16:58

Ja alles wordt plaatselijk verdoofd. Is weer op een hele andere manier dan normaal met zo'n grote naald. Deze verdoving voelde ik helemaal niet.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:00

xniieeenke schreef:
Cookies tegenwoordig, belachelijk eng. -O-
Ik blijf in ieder geval mee volgen voor updates, vind het tof voor je.

Thanks! Ja ik ga over een maand weer dus dit topic wordt dan weer actiever haha!

En ik mag twee weken voor de behandeling geen alcohol, cafeïne en frisdrank meer, dus ik dacht, april wordt sowieso een alcoholvrije maand! :Y) Doet er iemand gezellig met me mee? *\o/*

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:03

Leffroi schreef:
Wauw! Erg interessant. Hoop dat je een mooi resultaat krijgt! Krijg je vantevoren ook een locale verdoving?

Heb er zelf wel eens over nagedacht. Niet omdat het medisch noodzaak heeft, maar omdat ik altijd en eeuwig met een pony zit, doordat ik een best hoge haargrens heb en ik het 'zonder pony' dus erg lelijk vind. Maar lijkt me altijd een erg duur grapje. Staan er ook ergens prijzen online?

Www.hasci.nl normaal betaal je voor 600 crafts 3300,-. Het is dus best aan de prijs. (1800 crafts is zo rond de 10.000,-)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 17:04

Ik drink sowieso vrij weinig alchocol. Frisdrank is wat lastiger en die cafeïne verwacht ik ook geen problemen (dan maar even geen cola hahaha). De hele maand april? Ojee.. Dan doe ik er voor mezelf geen chips bij :D
Veel succes!

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 17:05

Gimme_Spurs schreef:
Leffroi schreef:

http://Www.hasci.nl normaal betaal je voor 600 crafts 3300,-. Het is dus best aan de prijs. (1800 crafts is zo rond de 10.000,-)

Oef, een beste prijs inderdaad. Maar.. Als je echt graag iets wilt, zou dit voor een hoop mensen wel een uitkomst zijn. Zeker iets, om over na te denken...

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:08

Ow Leffroi je hebt pb... wilde je quoten maar blijkbaar op het verkeerde knopje gedrukt... hahahah

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:11

Je kan sowieso een vrijblijvend (gratis) consult krijgen om info in te winnen. Weet je meteen of het kan en waar je aan toe bent.

Ik snap de prijs wel hoor. Het is echt een gepiel. Daatbij hebben ze een interne opleiding en ze ontwikkelen de technieken (ook de nieuwe verdovingstechniek) allemaal zelf

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 17:13

Ow die prijs vind ik heel redelijk inderdaad. Maar feit blijft dat ik maar een klein minimumloontje heb en ik heeeeel slecht ben in sparen hahaha.
Misschien.. ooit..

Die vorderingen gaan wel snel, of niet?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 17:16

Vorderingen? Welleke?! Hahah

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 17:21

Nou, je haar lijkt veel dikker op de laatste 2 foto's, zeg maar. Gaan die haren nog uitvallen?