Voor mannen is het nog lastiger! Mijn vriend is niet eens zo gespierd, en heeft nu problemen met spijkerbroeken. Daar kan hij gewoon niet mee fietsen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor mannen is het nog lastiger! Mijn vriend is niet eens zo gespierd, en heeft nu problemen met spijkerbroeken. Daar kan hij gewoon niet mee fietsen. TamiBambi schreef:En dan hebben vrouwen nog geluk met leggings en stretchVoor mannen is het nog lastiger! Mijn vriend is niet eens zo gespierd, en heeft nu problemen met spijkerbroeken. Daar kan hij gewoon niet mee fietsen.
Katyatje schreef:Als ze nu eens een normaal kleurtje hadden en niet zo zouden blinken zou ik het denk ik 'mooier' vinden. Vooral die mannen lijken wel van goud of chocolade.
Welke kleren draag je trouwens met zo'n lichaam?
. Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit? Beukenoot schreef:Ik denk te snappen waarom de mensen op de foto's zo extreem met hun sport bezig zijn. Ze hebben nogal wat te compenseren. Ze zijn echt lelijk. Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit?
Beukenoot schreef:Ik denk te snappen waarom de mensen op de foto's zo extreem met hun sport bezig zijn. Ze hebben nogal wat te compenseren. Ze zijn echt lelijk. Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit?

maar wel opgepompte armpjes hadden. Zeg niet dat deze mensen gebruiken, maar het ziet er onnatuurlijk uit...) Iig niet mijn ding... Beukenoot schreef:Ik denk te snappen waarom de mensen op de foto's zo extreem met hun sport bezig zijn. Ze hebben nogal wat te compenseren. Ze zijn echt lelijk. Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit?
dat maakt jouw eigen innerlijke schoonheid niet mooier immers als je zo mensen veroordeelt. Lianne86 schreef:Meer dan een gadver kan ik er niet van maken
Het is te... En ik heb er meteen een heel negatief beeld bij (wil ik weten wat die mensen slikken/spuiten? of komt het echt gewoon puur van het trainen... Meteen een déjà vu naar de enge sportschoolmannetjes die spontaan bloedneuzen kregenmaar wel opgepompte armpjes hadden. Zeg niet dat deze mensen gebruiken, maar het ziet er onnatuurlijk uit...) Iig niet mijn ding...

vuurneon schreef:Ik vraag mij af... Bij hele dikke mannen blijft er ook vaak weinig piemel over; hoe zit dat bij de spierbundels?
Bij gebruik van AAS is dat anders, door verhoging van hormonen groeien de ballen en lijkt de piemel dus in verhouding een stuk kleiner. Bij vrouwen die AAS gebruiken groeit de clitoris. Alle veranderingen door AAS zijn overigens permanent(verandering kaaklijn/haargroei/verandering geslachtshormonen).
Jezzi schreef:Lianne86 schreef:Meer dan een gadver kan ik er niet van maken
Het is te... En ik heb er meteen een heel negatief beeld bij (wil ik weten wat die mensen slikken/spuiten? of komt het echt gewoon puur van het trainen... Meteen een déjà vu naar de enge sportschoolmannetjes die spontaan bloedneuzen kregenmaar wel opgepompte armpjes hadden. Zeg niet dat deze mensen gebruiken, maar het ziet er onnatuurlijk uit...) Iig niet mijn ding...
Er wordt overal gebruikt, in wielrennen/turnen/zwemmen ook. Bodybuilding heeft inderdaad stukken meer die associatie en ja er wordt ook wel gebruikt, maar lang niet door iedereen
en zeker dat niet iedereen het doet! vandaar dat het er ook bij staat :p Maar moest meteen aan de engerds op de sportschool in de Randstad denken die echt stonden te discussiëren wat ze konden doen en wat ze al gebruikten... Maar vooral omdat het te is, onnatuurlijk denk je er zo snel aan... Respect voor de mensen die het zo doen hoor, dat sowieso
maar voor mij is het mooie eraf