Sixpacks op wedstrijd EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TamiBambi

Re: Sixpacks op wedstrijd EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:32

En dan hebben vrouwen nog geluk met leggings en stretch ;) Voor mannen is het nog lastiger! Mijn vriend is niet eens zo gespierd, en heeft nu problemen met spijkerbroeken. Daar kan hij gewoon niet mee fietsen.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 16:33

TamiBambi schreef:
En dan hebben vrouwen nog geluk met leggings en stretch ;) Voor mannen is het nog lastiger! Mijn vriend is niet eens zo gespierd, en heeft nu problemen met spijkerbroeken. Daar kan hij gewoon niet mee fietsen.

Mijn ex had altijd 3xl broeken met een riem, dat zag er echt niet uit want alles zat dus geplooid en rond zijn been zo strak dat hij niet kon zitten :')

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:36

Als ze nu eens een normaal kleurtje hadden en niet zo zouden blinken zou ik het denk ik 'mooier' vinden. Vooral die mannen lijken wel van goud of chocolade.

Welke kleren draag je trouwens met zo'n lichaam? Ow, ik zie dat het antwoord er ondertussen is! :D

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:37

Zeker bijzonder!
Ik moet zeggen dat ik een getraind lichaam bij een man wel heel mooi vind, maar dit is toch zeker niet mijn smaak... Maargoed ieder zo zijn eigen hobby! Ik heb paardrijden, misschien vinden zij dat wel niks haha! De kleurtjes vind ik wel apart, maar dat zou er wel bij horen haha!
Ik vind het wel super knap van ze! Daar zit heel veel tijd en doorzettingsvermogen in... Ik denk ook wel geld trouwens.. Die sportscholen zijn duur!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 16:37

Katyatje schreef:
Als ze nu eens een normaal kleurtje hadden en niet zo zouden blinken zou ik het denk ik 'mooier' vinden. Vooral die mannen lijken wel van goud of chocolade.

Welke kleren draag je trouwens met zo'n lichaam?

Vaak werken deze mensen in sportscholen of zijn enkele zo goed dat ze er de wereld mee over reizen. Dan hoeven ze dus alleen nog maar sportkleren aan (met sponsor logo's natuurlijk.)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:39

Het geld zit hem vooral in de wedstrijd zelf :=

Ik heb een abonnement bij twee sportscholen en dan ook nog een coach die ik moet betalen. Maar het inschrijfgeld/poseerschoenen/bikini/verblijf rondom de wedstrijd tikt behoorlijk aan. Daar had ik ook een lang weekend weg van gekund bijvoorbeeld.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:40

Ieder zijn ding, ik vind het knap dat mensen de discipline(net als in andere topsporten) kunnen opbrengen. Topsport is per definitie ongezond, dat is aangetoond echter, als ik de laatste foto van de beide dames bekijk dan denk ik meteen aan de anabole atletiekdames van een paar jaar geleden.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:43

Foto 5 van je eerste serie is echt top!!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:51

Jemig wat een spieren zeg. Respect voor die dat doen. Maar het is niet mijn ding.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:57

Ik kan het nog steeds niet goed begrijpen, maar ieder zijn hobby natuurlijk.
Wat me voornamelijk stoort is de fixatie op het eigen lichaam. Dit heb ik net zo zeer met faschionita's die grote dagdelen invullen met het uitzoeken van kleding, aanbrengen make up en stilletos dragen. Natuurlijk zegt dit niets over de persoonlijkheid en ik heb daar niet zozeer vooroordelen over. Kan het gewoon moeilijk vatten dat mensen zo veel energie aan hun eigen uiterlijk spenderen. Ik ben daar denk ik veel te simplistisch voor ingesteld. Als mensen horen welke bedragen ik aan mijn grasmaaiers uitgeef verklaren ze me ook voor gek. Denk dat passie ons echt de meest absurde dingen kunnen laten doen. Als we maar een fijne tijd beleven en er mooie herrineringen kunnen aan over houden. Dat is het bijzonderste +:)+

Beukenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:04

Ik denk te snappen waarom de mensen op de foto's zo extreem met hun sport bezig zijn. Ze hebben nogal wat te compenseren. Ze zijn echt lelijk :+ . Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:09

Beukenoot schreef:
Ik denk te snappen waarom de mensen op de foto's zo extreem met hun sport bezig zijn. Ze hebben nogal wat te compenseren. Ze zijn echt lelijk :+ . Alleen vind ik dat ze hun lichaam nog lelijker maken. Bij de vrouwen zie je dat ze behoorlijk wat siliconen in de borsten hebben zitten. Bah, ik kan het niet mooi vinden. Begrijpt men niet dat schoonheid van binnen zit?

Zo hee, wat is dit nou weer voor een reactie? Helemaal omdat je ze eerst 'lelijk' noemt en vervolgens nog zegt dat schoonheid vanbinnen zit. Misschien halen deze mensen er gewoon voldoening uit, vinden ze het fijn en leuk om te doen?
Bovendien vind ik de mensen ook helemaal niet lelijk. Als je je zo moet inspannen trek je misschien inderdaad een gekke bek, maar lelijk? Nee hoor.

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:38

Beukenoot schreef:

En bedankt :') :+

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:47

Meer dan een gadver kan ik er niet van maken :o

Het is te... En ik heb er meteen een heel negatief beeld bij (wil ik weten wat die mensen slikken/spuiten? of komt het echt gewoon puur van het trainen... Meteen een déjà vu naar de enge sportschoolmannetjes die spontaan bloedneuzen kregen :') maar wel opgepompte armpjes hadden. Zeg niet dat deze mensen gebruiken, maar het ziet er onnatuurlijk uit...) Iig niet mijn ding...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:50

Ik vraag mij af... Bij hele dikke mannen blijft er ook vaak weinig piemel over; hoe zit dat bij de spierbundels? :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:51

Beukenoot schreef:

Als schoonheid van binnen zit, waarom geef je dan af op hun uiterlijk? :) dat maakt jouw eigen innerlijke schoonheid niet mooier immers als je zo mensen veroordeelt.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:56

Lianne86 schreef:

Het is te... En ik heb er meteen een heel negatief beeld bij (wil ik weten wat die mensen slikken/spuiten? of komt het echt gewoon puur van het trainen... Meteen een déjà vu naar de enge sportschoolmannetjes die spontaan bloedneuzen kregen :') maar wel opgepompte armpjes hadden. Zeg niet dat deze mensen gebruiken, maar het ziet er onnatuurlijk uit...) Iig niet mijn ding...

Er wordt overal gebruikt, in wielrennen/turnen/zwemmen ook. Bodybuilding heeft inderdaad stukken meer die associatie en ja er wordt ook wel gebruikt, maar lang niet door iedereen :)

vuurneon schreef:
Ik vraag mij af... Bij hele dikke mannen blijft er ook vaak weinig piemel over; hoe zit dat bij de spierbundels? :o

Omdat ze van die afgetrainde buikjes hebben, valt ie juist een stuk beter op :+ Bij gebruik van AAS is dat anders, door verhoging van hormonen groeien de ballen en lijkt de piemel dus in verhouding een stuk kleiner. Bij vrouwen die AAS gebruiken groeit de clitoris. Alle veranderingen door AAS zijn overigens permanent(verandering kaaklijn/haargroei/verandering geslachtshormonen).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:58

Hihi bedankt voor het beantwoorden, vroeg mij dat al een hele tijd af maar ken geen ehm ervaringsrdeskundigen :P

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:04

Jezzi schreef:
Lianne86 schreef:

Er wordt overal gebruikt, in wielrennen/turnen/zwemmen ook. Bodybuilding heeft inderdaad stukken meer die associatie en ja er wordt ook wel gebruikt, maar lang niet door iedereen :)

Weet dat het in elke sport is ;) en zeker dat niet iedereen het doet! vandaar dat het er ook bij staat :p Maar moest meteen aan de engerds op de sportschool in de Randstad denken die echt stonden te discussiëren wat ze konden doen en wat ze al gebruikten... Maar vooral omdat het te is, onnatuurlijk denk je er zo snel aan... Respect voor de mensen die het zo doen hoor, dat sowieso :$ maar voor mij is het mooie eraf ;)

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:07

Die ene foto lijkt ie wel goud :=

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 18:17

Bij het gebruik van anabole steroïde groeit alles. Ook je organen en je kunt er zelfs nog in lengte iets van groeien, zo ook de piemel. De ballen krimpen echter omdat ze geen testosteron meer hoeven te produceren, er is al genoeg van in het lichaam. Zodra je stopt komt dit (als je niet teveel en te lang hebt gebruikt) uiteindelijk (kan tot 2 jaar duren) weer terug.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:17

Ik vind die dame in het roze (één van de foto's van de 2e post) wel erg dun. De dame in het blauw (originele post) vind ik wel mooi. :o

Zelf zou ik graag een gespierdere rug hebben

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:21

Het is maar net wat je mooi vind +:)+
Doe mij maar de 'normale' sixpacks _/-\o_ :j :9 :9 :')

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:25

Mens physique :j

Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:31

nou die vind ik zeker wel knap! :D