de eerste stap zetten is altijd eng, maar daarna zul je ZO blij zijn dat je toch gegaan bent
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Danique schreef:Ik heb dit als ik bv. met iemand afspreek op een nieuwe plek. Zoals een metrostation, dan weet ik dus van te voren niet aan welke kant ik eruit moet en welke kant ik op moet lopen. Ik vind het idee dat zij mij al zien aankomen en dat ik als een idioot loop te zoeken echt erg vervelend. ''Haha, kon je ons niet vinden!'' Nee, en zo grappig vond ik dat niet...
Of als iemand zegt; ja kom maar naar de *** toe lopen. Dan staan zij daar dus en ben ik heel angstvallig naar die plek aan het zoeken terwijl zij mij dan zien. Dan sta ik voor mijn idee voor gek en daar houd ik echt niet van.
Al heb ik dan niet dat ik naar de WC moet maar ik word heel erg nerveus, 10 keer checken of ik in de goeie trein zit, of ik er al bijna ben etc.
. Maanlicht schreef:Danique schreef:Ik heb dit als ik bv. met iemand afspreek op een nieuwe plek. Zoals een metrostation, dan weet ik dus van te voren niet aan welke kant ik eruit moet en welke kant ik op moet lopen. Ik vind het idee dat zij mij al zien aankomen en dat ik als een idioot loop te zoeken echt erg vervelend. ''Haha, kon je ons niet vinden!'' Nee, en zo grappig vond ik dat niet...
Of als iemand zegt; ja kom maar naar de *** toe lopen. Dan staan zij daar dus en ben ik heel angstvallig naar die plek aan het zoeken terwijl zij mij dan zien. Dan sta ik voor mijn idee voor gek en daar houd ik echt niet van.
Al heb ik dan niet dat ik naar de WC moet maar ik word heel erg nerveus, 10 keer checken of ik in de goeie trein zit, of ik er al bijna ben etc.
Dit heb ik precies ook!
Daarom ben ik altijd een kwartier te vroeg met zulke dingen, ik vind het echt doodeng dat ik ergens heen moet lopen waar iemand op mij wacht.
Of als je ergens voor het eerst bent en naar de wc moet en dat je dan niet weet waar de wc is. Dat vind ik ook super eng. Ik durf dat dan nooit te vragen en dat resulteert erin dat ik maar helemaal niet ga. Dus altijd als ik ergens kom check ik meteen waar de wc is, want anders durf ik niet.
Ik durf ook niet naar groentewinkels, bakkers en snackbars etc. in mijn eentje (weet niet zo goed waarom, bang dat ik iets stoms doe?).
Met grote evenementen (zoals bijvoorbeeld koningsdag) durf ik ook niet naar buiten, al helemaal niet alleen, omdat ik bang ben dat ik uit de toon val en mensen mij raar vinden.
Ik vind het inderdaad ook eng om op iemands paard te rijden voor de eerste paar keer als diegene erbij is. Ik ben dan bang dat ik dingen fout doe of dat diegene vind dat ik zijn/haar paard niet goed behandel etc.
En zo heb ik nog een behoorlijke waslijst eigenlijk.
Danique schreef:Daarom ben ik zooo blij met de self-checkout van de AH to go. Tanken vind ik ook eng, helemaal bij bemande tankstations want dan kunnen ze mij zien. Ik stond net ook te hannessen met de tankklep die niet open wilde. Stond aan de verkeerde kant te drukken.
Donderdag ga ik kijken bij een (misschien) nieuw verzorgpaard maar het paard loopt op heel hoog niveau en ik ben nou eenmaal niet zo goed, ook al heeft ze in de advertentie niks over niveau van de ruiter gezegd. Ben nu al nerveus...
Erg eigenlijk he... 
Psychisch zullen ze weinig invloed hebben, vermoed ik.
JoycexEnya schreef:Klopt heeft HA gezegd ik moet ze alleen slikken zo nodig. En dit is meer symptoom bestrijding daarom ook nog naar psycholoog.
)
.