Misschien wordt je wel een voorbeeld voor veel andere mensen.
Heel veel succes met je voortgang

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaulitz schreef:Geloof me, ik heb er alles aan gedaan om zelfstandig gewicht te verliezen, professioneel. Als mij dat was gelukt had ik natuurlijk nooit voor een operatie gekozen, snijden in een lichaam is niet niks. Dit is geen cadeau wat ik gekregen heb, je word dan weliswaar geopereerd aan je maag maar niet aan je hoofd. Een maagverkleining is een hulpmiddel, geen wonder. Je zal er nog steeds zelf alles aan moeten doen om niet terug in je oude gedrag te vallen, gelukkig is bij mij die knop snel omgegaan. Ik moet er veel voor laten maar dat is een keuze wat ik gemaakt heb, ik wou dat ik zelfstandig kon afvallen, maar dat is nooit gelukt, anders had ik het heus anders gedaan.
Des te meer heb ik respect voor mensen die het wel kunnen, maar voor mensen zoals ik vind ik het een goeie oplossing.
liekec schreef:Kaulitz schreef:Geloof me, ik heb er alles aan gedaan om zelfstandig gewicht te verliezen, professioneel. Als mij dat was gelukt had ik natuurlijk nooit voor een operatie gekozen, snijden in een lichaam is niet niks. Dit is geen cadeau wat ik gekregen heb, je word dan weliswaar geopereerd aan je maag maar niet aan je hoofd. Een maagverkleining is een hulpmiddel, geen wonder. Je zal er nog steeds zelf alles aan moeten doen om niet terug in je oude gedrag te vallen, gelukkig is bij mij die knop snel omgegaan. Ik moet er veel voor laten maar dat is een keuze wat ik gemaakt heb, ik wou dat ik zelfstandig kon afvallen, maar dat is nooit gelukt, anders had ik het heus anders gedaan.
Des te meer heb ik respect voor mensen die het wel kunnen, maar voor mensen zoals ik vind ik het een goeie oplossing.
Gewoon oprechte interesse dit hoor. Maar in principe, even hard gezegd, als je er niet te veel in stopt en sport gaat het er vanzelf toch af? Ik snap dat het lastig is met discipline ed, maar maak ik dan uit jouw verhaal op dat dat bij jou niet zo werkte?
Kaulitz schreef:liekec schreef:
Gewoon oprechte interesse dit hoor. Maar in principe, even hard gezegd, als je er niet te veel in stopt en sport gaat het er vanzelf toch af? Ik snap dat het lastig is met discipline ed, maar maak ik dan uit jouw verhaal op dat dat bij jou niet zo werkte?
Voor mijn maagverkleining heb ik jarenlang onder toezicht gestaan van dieetisten, proffesineel begeleiding met sporten etc, er ging bijna niks af. Nu hoef ik in principe niet te sporten, omdat ik toch wel afval.. Maar ik doe het omdat ik fit wil worden en blijven.
Ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb want ik snapte je vraag niet zo goed.