Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ingrid_92 schreef:HouVanUtopia: spannend! We zijn dan ongeveergelijk aan de beurt. Kunnen we onze ervaringen uitwisselen
DirkJohannes: he dat is wel zwaar balen zeg. Wist je toen maar wat je nu weet... Lasik spreekt mij idd ook niet aan vanwege het flapje. Mijn voorkeur gaat uit naar TransPRK. Wat een tegenvaller voor jou. Is het niet meer te verhelpen?
moonsparkle schreef:maar bijvoorbeeld in het zwembad moet ik een felle bikini en zn hand vasthouden omdat hij niks kan zien.
moonsparkle schreef:Ik volg dit mee, mn vriend kan niet tegen lenzen die draagt een bril, maar bijvoorbeeld in het zwembad moet ik een felle bikini en zn hand vasthouden omdat hij niks kan zien. Ik zou het hem heel graag ooit cadeau doen, maar t is wel een hoop geld. Daar zout waard zijn als je iets van minstens 10 jaar ook geen bril op sterkte meer nodig hebt.
HouVanUtopia schreef:Vriend van mij heeft pas lasik gedaan en zeer tevreden
De opticien vertelde mij dat lasik meest voorkomende is en dat dat tegenwoordig zo goed wordt gedaan dat dat de beste manier is.
De kliniek verschilt heel erg natuurlijk is de lucht schoon waardoor je geen blaasjes krijgt met het laseren etc
Die speciale lucht is niet verplicht maar wel belangrijk voor een beter resultaat bv
Ragdollcat schreef:Dat is juist het probleem, wanneer je door gezondheidsproblemen zoals suiker en of hoge bloeddruk vanaf 60 jarige leeftijd mogelijk staar krijgt en die verholpen kon gaan worden door een kleine oogoperatie, dan kan dat niet meer wanneer je Lasik had laten doen.
Ik zou dat er niet voor over hebben.