Hoe motivatie terug vinden?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Re: Hoe motivatie terug vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 20:59

Hoe is het bij jullie? Bij mij echt poedersuiker _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:45

Bij mij echt goed! Spierpijn vandaag, maar morgen, dinsdag, woensdag en het weekend staan weer trainingen gepland!

Hoezo gaat het niet zo lekker bij jou? -O- plan je je trainingen? Misschien helpt dat?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:48

Ik moet inderdaad een planning maken, alles loopt verkeerd en dan komt ik er achter dat ik er geen tijd meer voor heb.
Buikspier oefeningen en dat soort dingen doe ik nog wel steeds.
Maar het hardlopen schiet gewoon voorbij :\

Fijn dat het bij jou wel goed gaat ! :D

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:57

Ik volg nu een 8 weken schema van followfitgirls voor het trainen van je hele lichaam. Omdat er wordt aangegeven wanneer je het moet doen krijg ik ook veel meer motivatie (- foto's van fitgirls helpt ook heel erg)!

De site is: http://www.followfitgirls.com/fitgirl-bikini-challenge/ en ik ben deze week begonnen :).

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:57

nou... ik zou zeggen... sta op en trek gelijk je hardloopkleren aan en gáán

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:07

Ik ben deze morgen opgestaan met een verkoudheid en mijn neus zit steeds verstopt :( Dus ik weet niet of ik deze avond ga kunnen lopen, heb ook nog veel schoolwerk maar we zullen zien :D

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:40

elenaMM77 schreef:
EmptyWords schreef:
zoek een nieuwe run uit, blijkbaar helpt dat.

daarbij niet morgen beginnen, maar nu

Ik heb mij alweer in geschreven voor de colorrun, maar het komt nog niet echt..

of de elfstedentocht fietsen. daar kun je dan ook nog gaan voor 'gouden kruizendrager'... dan moet je hem lopen, fietsen en schaatsen (zijn er geloof ik maar 1500 in nederland die dat gedaan hebben).

er zijn zoveel sportieve doelen die je kunt bedenken.[/quote]
Ik kan op internet niks vinden over die 'gouden kruizendrager' vinden, lijkt mij ookwel gaaf om te doen

[Edit] ik heb de quote een beetje verquote...

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:06

Heel flauw: maar gewoon doen. Je hebt altijd wel een kwartiertje tijd op een dag. Dus heb je het wat drukker en kun je niet zoveel km's maken als je zou willen, ga dan toch dat kwartiertje.
Het gaat vooral om de routine. Als je eenmaal bezig bent, gaat het steeds makkelijker en voel je de positieve effecten ervan. Dan hoef je geen motivatie meer op te roepen, maar is de sport zelf de motivatie!

Ik rook vandaag m'n laatste gruis op en dan ga ik morgen (jaja daar is hij weer) ook weer beginnen met sporten na een 2 weken stop. Kan helaas m'n armen nog niet trainen, daar ik nog 2 weken rust moet houden ivm overbelasting schouder. (Iets te fanatiek getraind)
Verder ga ik me niet meer blindstaren op welke training, zolang ik maar sport en zo dus routine vind in sporten. Dus als ik geen behoefte voel om buikspieren te doen, ga ik lekker hardlopen/sprinten.
Daarnaast ga ik bijhouden wanneer ik wat gedaan heb. Zo kan ik zien hoe lang ik het al volhoud of hoe lang ik weer niks gedaan heb.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:27

Pfftt motivatie... die is hier al een fikse 6 maanden ver te zoeken.. :')
Het is zoveel makkelijker om op bed te hangen en tv te kijken (inclusief een zak snoepjes of koekjes)

Ik kan door de weeks helaas alleen in de avonden sporten, maar dan ben ik vaak moe door de lange dagen op mn afstudeerplek. Maar het is zo zonde, want ondertussen betaal ik wel voor mn sportschoolabbo -O-

Hoogtijd dus om die motivatie weer terug te vinden en dit keer voor een langere periode, want meestal houd ik het 3 weken vol :') Morgen na werk dus toch maar even een uurtje stevig wandelen buiten, inclusief paraplu want het gaat regenen... (hopelijk geen onweer, das niet handig met een paraplu _O- )

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 20:40

Deze week word niks :( ben ontzettend beroerd en misselijk.. Heb sinds vanmiddag ook koorst. Zie het niet zitten om te sporten nu :n

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:14

Heel goed, ook niet doen. Alles vanaf de keel en daarboven: sporten is genezend. Alles van onder de keel: sporten is saboterend.

Goed uitrusten, even wat extra fruit en groente eten en lekker in bed blijven liggen. Sterkte TS :(:)

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:16

Opgeven voor hardloopwedstrijden helpt bij mij heel erg. Ik ga dan extra hard trainen omdat ik niet als laatste wil eindigen :+

Het helpt mij heel erg!

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:20

pff ik had dit ook..
Door de examens helemaal gene tijd gehad en daardoor dus veel meer gaan eten omdat ik meer honger heb als ik niet sport enz. Nu is mn motivatie gewoon gone...

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:15

Morgen moet ik weer eens gaan lopen. Net terug van 3 dagen Parijs met school en echt veel gegeten :o :')

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:26

de moeilijkste meters zijn van de bank naar de deur... Woppa! Schoenen aan en gaan!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 18:58

Ik ga het vandaag weer doen, ik ben flink ziek geweest dus zal wel wat conditie verloren zijn.. Ik ga dus de 3 kilometer doen, ga het zo snel mogelijk doen wil het in 15 min redden.. Baal zo! Kon gewoon 8km en dan stelt 3 km niks meer voor..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:06

30 sec te sloom.. Ach ben wel tevreden, ben nog niet helemaal top fit :)

Ik heb weer gelopen en daar gaat het om

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:11

Goed gedaan hoor, ik kan niet zo snel :D

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:54

ik ga vanaf zondag met een schema sporten, hoop dat dat mn motivatie terug haalt.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:35

Wilde eigenlijk vandaag weer gaan hardlopen maar met dit weer kom ik sowieso geen meter vooruit :'). Dan maar extra workouts..

Ben verder redelijk goed bezig qua gezond eten; alleen dit weekend iets minder maar dat sport ik er wel vanaf :o.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 18:38

Ik wil jullie allemaal het YouTube kanaal fitnessblender aanraden! Het lijk allemaal heel sloom maar jeetje wat is het zwaar :j
Ben er nu 3 dagen mee bezig :)

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:18

Ah, ziet er wel goed uit! Ik doe nu de 8 weken bikini challenge van followfitgirls; 3 dagen per week zware workouts + zondag hardlopen. Ik doe het nu 3 weken en vind het heel fijn :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-15 21:14

En hoe is het met jullie ?
Hier echt motivatie ( en conditie ) van 0,0 -O-

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:07

Hier ook -O- Ik haat het warme weer dus dan heb ik ook echt geen zin in hardlopen -O-

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 23:09

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben! Had mezelf (als stok achter de deur) ingeschreven voor de dam tot dam by night (8km) maar heeft tot nu toe niet geholpen... Arghggg moet het echt gaan doen!