Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yontheke schreef:Ik zou daar toch ook eens op aandringen.
Lyme en schildklier zijn ook de 2 dingen die ze bij mij onderzocht hebben. Alles kwam negatief terug en toen kwam het feit dat ik mijn leven echt eens kritisch onder de loep moest nemen. Je kan nu eenmaal niet alles.
. Alleen het is ook echt medisch, dus denk niet het alles zal oplossen. Zal voor een deel vast helpen.Woogy schreef:Ik heb meer acute problemen als ik allergische reacties krijg. Weet wel dat een kennis van mij al jaren loopt met vermoeidheid en dat het blijkt dat hij allergisch is voor zo goed als alles.
Waarom denk je dat acupunctuur niet vrijwel alles kan oplossen?
Emmaa_ schreef:Wbt de gezondheidsproblemen heb ik geen tips voor je helaas, maar als je het echt zo druk hebt.. Is het dan niet een mogelijkheid om je paard deze zomer ergens op een land te zetten? Gewoon even vakantie voor jezelf en voor je paard... Denk dat dat al een heel stuk rust in je kop scheelt
Anoniem schreef:Emmaa_ schreef:Wbt de gezondheidsproblemen heb ik geen tips voor je helaas, maar als je het echt zo druk hebt.. Is het dan niet een mogelijkheid om je paard deze zomer ergens op een land te zetten? Gewoon even vakantie voor jezelf en voor je paard... Denk dat dat al een heel stuk rust in je kop scheelt
Paard staat op een laag pitje. Die verzorg ik nu gewoon rustig aan en staat 24/7 buiten. Gelukkig is stage bijna afgelopen! Dat heeft inderdaad wat gescheeld , maar toch blijft het 'ziek zwak, moe en misselijk' nog in beeld. Ook wanneer ik geen stage heb. Is al te lang zo aan de gang , vandaar alle onderzoeken momenteel.
Ik dacht er gewoon ineens aan omdat het weer een stuk beter wordt en er genoeg stukken land zijn waar je ze tijdelijk in een kudde kan plaatsen als het ware
vandaar sinds afgelopen 2 weken los gelaten dat ik momenteel niet veel met paard kan doen. Lekker op de wei en af en toe als het lukt keertje weer rijden.
Darah3 schreef:Ah oke, dat heb ik niet gelezen![]()
Allergieën kunnen erger worden en je kunt ook kruisallergieën ontwikkelen.
Misschien eens laten testen of het erger geworden is?
Ik stuur je zo een pb met mijn verhaal
weet dat het bestaat etc maar verder.
bigone schreef:Je klachten kunnen gedeeltelijk ook komen door kalium tekort en toch B12 nog eens na laten kijken. Je waarden kunnen wel binnen de grenzen liggen maar misschien heb je meer nodig.
Anoniem schreef:Woogy schreef:Ik heb meer acute problemen als ik allergische reacties krijg. Weet wel dat een kennis van mij al jaren loopt met vermoeidheid en dat het blijkt dat hij allergisch is voor zo goed als alles.
Waarom denk je dat acupunctuur niet vrijwel alles kan oplossen?
Ik vind het onrealistisch dat acupunctuur vrijwel alles kan oplossen. Sorry maar ik geloof niet dat acupunctuur DE oplossing is. Zal vast een deel helpen, maar denk niet alles. Als dat zo is. Nadat ik het heb geprobeerd, kan ik mijn woorden eventueel nog terug nemen