Blacky94 schreef:Met de pil ong 1,5-2 maanden had ik het idee
Kwam je ook direct in je cyclus terecht? Of duurde het even voor het stabiel was?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Zeer herkenbaar. Maar ik ervaar het niet als negatief. Er zitten voor mij ook veel positieve dingen aan de pil zoals een mooiere gavere huid en mooi haar. Zonder pil zit ik onder de puistjes met een vette huid en vet slap haar. Libido inderdaad onherkenbaar hoog zonder pil. Maar ik blijf de pil toch slikken, ik vind het makkelijk en het heeft voor mij veel voordelen. Ik voel me er prettig bij.
amoj schreef:secricible schreef:Groen wit is idd microgynon, die zou volgens het artikel de minste klachten geven. Dat is de pil die ik ook slik idd. Ben heel benieuwd wat je nu slikt.
Ik lees overal als hormoonloos alternatief de koperspiraal. Kan iemand daar meer over vertellen?
Nope, was ethinylestradiol / levonorgestrel, kom er net achter na even googelen.
De andere weet ik nog niet, ik ga zo het doosje opzoeken.
Dieselpaard schreef:Blacky94 schreef:Met de pil ong 1,5-2 maanden had ik het idee
Kwam je ook direct in je cyclus terecht? Of duurde het even voor het stabiel was?
AmyII schreef:Pfff wat ontzettend herkenbaar en dat terwijl ik 'alleen maar' microgynon gebruik.. Mijn emoties zijn vlak te noemen, mijn reacties met regelmaat ijzig.
Mijn libido tsja... Die ligt zo ongeveer 10Km beneden NAP en het brengt echt schade aan mijn relatie.
Ik zal eens met vriendlief in overleg gaan, toch maar langs de HA voor misschien een andere oplossing al moet ik erbij vermelden dat als het een spiraaltje wordt, hij hem niet mag zetten van me.
Boras schreef:Magrathea, als nadelen van het spiraaltje wordt de pijn bij het inbrengen, heviger en langer maandelijks bloedverlies, tussentijds bloedverlies en toename van pijnklachten.
Hoe ervaar jij dat?
Marjo89 schreef:Ben vast de enige maar ik zou echt niet zomaar stoppen. Weegt niet op tegen seks met condoom.
Mijn god dat vind ik zo NOT DONE. Gepruts, goodbye zin in....
Zijn er mensen met ervaring zetten van Een hormoon spiraal. En alle gevolgen en ellende daarna ??
Klijntje schreef:Ik ben niet heel verrast... Dacht dat dit al veel langer bekend was. - knip deel quote -
Na m'n zwangerschappen een Mirena laten plaatsen bij de gyn, al 4jr lang is mijn cyclus vrijwel nonexistentIk merk wel wat aan mijn lijf hier en daar gedurende de maand, maar heb nul bloedverlies. Zaaaalig
Marjo89 schreef:Ben vast de enige maar ik zou echt niet zomaar stoppen. Weegt niet op tegen seks met condoom.
Mijn god dat vind ik zo NOT DONE. Gepruts, goodbye zin in....
Zijn er mensen met ervaring zetten van Een hormoon spiraal. En alle gevolgen en ellende daarna ??