Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. precies hetzelfde, misschien een nog wel hardere confrontatie zelfs omdat je ouders nog veel meer betrokken zijn dan pleegouders (ook al doen die hun best om zo 'ouderlijk' mogelijk te zijn). amoj schreef:Ik moest een of ander plan maken en dan volgende week een nieuwe afspraak maken, om te kijken wat geschikte hulp is.
Citaat:kwam dus gisteren thuis en toen bleek een leraar al naar die mensen gebeld te hebben, voordat ik ze het kon vertellen.
Ze zijn boos, omdat ik deze beslissing samen met mn ouders gemaakt heb, zonder dat hun er wat van wisten. Ze hebben zoveel energie en tijd in mij gestoken en nu ben ik overspannen en blijf ik alsnog een jaar zitten.
Ze zijn boos omdat ik er van te voren niet met hun over gepraat heb. Dat is wel degelijk zo, maar werd iedere keer gezegd van o, oke. Tja daar heb ik niks aan.
Ze vragen zich af waarom ik overspannen ben. Want ik heb geen stressvolle baan, school moet ik op mn sloffen kunnen doen... Nee ze snappen het niet.
Zit denk ik in een beetje hetzelfde schuitje! 
Cowgirl schreef:Ik denk dat het 'wegsturen' bij de huisarts wel meevalt.
Eerder zei ik al dat wanneer je je zo voelt alles negatief over je heen komt.
amoj schreef:Ik ga donderdag samen met de mensen en school een gesprek aan.
Ik heb vanochtend gepraat, stemming hier is al stuk beter, maar goed...
Voor mijn gevoel heb ik al een tijdje duidelijk gemaakt dat ik het niet meer trek, maar voor hun was dat niet zo.

Janneke2 schreef:Cowgirl schreef:Ik denk dat het 'wegsturen' bij de huisarts wel meevalt.
Eerder zei ik al dat wanneer je je zo voelt alles negatief over je heen komt.
...en behalve dat een huisarts dit idd hoort te weten: het is niet wat een huisarts hoort te doen als iemand binnenkomt die overspannen/ burn out etc is. (Geen van deze woorden zijn medische diagnosen, maar er zijn wel degelijk protocollen voor.)

Citaat:We horen alleen maar het verhaal van ts hoe erg alles wel niet is. Maar ik lees ook dat ze het er vaak maar bij laat zitten omdat ze denkt dat ze niet serieus genomen word. Als ze dan niks meer zegt en het zo laat is het misschien toch niet zo gek dat mensen denken dat het wel meevalt en zo reageren.