Ik heb deze net besteld

Is wel iets duurder, maar voor die 3 euro kan t wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Ik ga er toch denk 1 bestellen. Die bodyhoop heeft wat dikker foam dan andere merken.
Ga er denk toch 1 bestellen. Ben zo nieuwsgierig.
corientjuhh schreef:https://sportbay.nl/nl/pr/Extra-dikke-f ... 1.8-kg/704
Ik heb deze net besteldVind deze er toch iets vriendelijker uitzien dan die met die ribbels haha
Is wel iets duurder, maar voor die 3 euro kan t wel
_Jessie schreef:Ik lees stiekem al 3 pagina's mee om te kijken naar de reacties maar die zijn over het algemeen goedMisschien ook eens voor zo'n ding kijken.
@Shenavallie: het wel om te beweging die je maakt, maar hoe zwaarder de hoepel hoe meer weerstand. Dan moeten je spieren meer werken voor correctie waardoor je automatisch meer spier opbouw zal genereren, toch? Tenminste dat lijkt me een logisch gevolg. In de sportschool zullen ze ook steeds zwaardere gewichten pakken om te blijven ontwikkelen.
(niet als aanval bedoeld maar meer een interesse logisch ding voor mij)
Nicam schreef:Ik doe het al een paar jaar en ik vind het zeker geen geldklopperij....ben er serieus 12 kg van afgevallen en geen giga zwembanden meer. 10 minuten per dag en o ja....leuke bijkomstigheid....ik heb ook weinig tot geen last meer van mijn rug
Rianne_ schreef:Sem_ schreef:Ik heb er ook een besteld bij Hoop it Yourself.Die van Bodyhoop vond ik toch wat zwaar..
Leuk!Welke heb je besteld?
Shirley schreef:Ben ook helemaal enthousiast door jullie verhalen, maar twijfel nog een beetje...
Kon het als kind al nietzou het met deze wel lukken dan?
Heb jij niet zo'n gladde besteld dan, barrymuis?
Daarbij zou de kans op blauwe plekken toch minimaal zijn volgens de kieswijzer?