Waar gaat een scheet heen als je hem niet laat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:26

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:27

Haha ja dat de koning op tv een scheetje heeft gelaten en je de mensen er omheen zien snuffen en alleen jij kan de dader zien hahaha

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:27

vuurneon schreef:
De anti scheet geur onderbroek bestaat echt :=

Xpinoxx schreef:
Het leek mij vroeger heel grappig om als speciale kracht te hebben dat je de scheten van mensen als groene wolk zou zien, ik was altijd erg benieuwd of de wereld 1 groene wolk zou zijn...

volgens mij is er ooit ook (in japan ofzo?) zoiets ontworpen als een onderbroek die kleur uitstoor bij een scheet, dus dat er dan echt een kleur wolkje uit komt. geen idee of dat echt waar is.
stel je voor dat iemand je onderbroeken heeft verwisselt met zoiets, en iedereen je uitlacht, maar jij hebt maar niet door wat er aan de hand is _O-

Imker

Re: Waar gaat een scheet heen als je hem niet laat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:32

Is dat met die onderbroek die verkleurt niet hetzelfde grapje als wat er vroeger tegen je gezegd werd: Als je in het zwembad plast verkleurt het water groen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:33

In Japan weet je het maar nooit :+ zal mij niets verbazen als er een onderbroek bestaat die verkleurd bij de bips (en niet door een natte wind :') ) door een windje.

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:33

Of als die zg. röntgenbrillen waarmee je door kleren heen kon kijken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:35

Moderatoropmerking:
Daar dit topic op mws staat, heb ik alle offtopic antwoorden en oneliners verwijderd. Graag vanaf nu ontopic blijven :)

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:41

Ok je kunt je afvragen waar een scheet heengaat alsie niet gelaten wordt maar je kunt de vraag denk ik nog beter omdraaien in waar gaat die niet heen alsie niet gelaten wordt. Een scheet is gas en hoeft niet "gelaten" te worden. Gas "gaat" denk ik gewoon. Pakt de weg van de minste weerstand en "ontsnapt" via elke opening / lek die je maar kan vinden in een menselijk lichaam. Mijn paard laat ze ook niet echt, ze gaaaaan gewoon pffffffff hup weg...

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:41

Dr bestaan trouwens wel degelijk onderbroeken die scheten neutraliseren :)
http://freshgadgets.nl/flatulence-onder ... traliseren

Nu alleen nog iets waardoor ze ook niet meer te horen zijn en we hoeven deze vraag niet meer te beantwoorden aangezien niemand meer merkt dat je een scheet laat. Heerlijk wat een relaxed idee lijkt me dat op vervelende, veel te lange visites :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 21:43

Dan nog heb ik een prima vermogen om ze in te houden op awkward momenten. Dus waar gaat de scheet heen als je hem tegen houdt?

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:46

Via je porien of in een onbewaakt momentjr. Niemand is in staat om 24/7 de boel potdicht te houden hahaha.
al is de sluitspier nog zo snel, de scheetlucht achterhaalt het wel

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:46

xZiva_ schreef:
Simpel; hij gaat terug je dikke darm in, daar zorgt ie voor darm peristaltiek (samentrekken van de darm) dit betekent dat je darm extra gaat werken, en dus extra gas aanmaakt. Jij houd dat weer op, waardoor ie de darm nog meer prikkelt, dit zorgt voor nóg meer gas, en steken in je buik/buikpijn, waardoor je hem uiteindelijk gaat laten :)) ( en anders stiekem er uit glipt :+ )

Mocht iemand vinden dat het niet klopt; geef mijn anatomie/fysiologie docent maar de schuld! :P

Dit vind ik het meest logische antwoord uit het hele topic so far. :Y)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:47

Ohh dat is zoo vervelend op scheetjes op te houden... Hierthuis word dan ook vollop geknetterd wanneer we met z'n 2 zijn=D

Echter waar ze nu heen gaan, ik denk dat ze er uiteindelijk toch uit komen al dan niet in je slaap of heel heel rustig.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:53

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:54

Ik denk dat ie gewoon blijft waar die is tot je hem er wel uit laat eigenlijk? Als je andere dingen ophoudt verdwijnen ze toch ook niet maar de aandrang kan na een tijdje wel weggaan soms :o?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:55

liedje89 schreef:
Ik denk dat ie gewoon blijft waar die is tot je hem er wel uit laat eigenlijk? Als je andere dingen ophoudt verdwijnen ze toch ook niet maar de aandrang kan na een tijdje wel weggaan soms :o?

Ik denk dat als de aandrang foetsie is, het windje je al stiekem is ontglipt.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:59

vuurneon schreef:
liedje89 schreef:

nou ik heb ook weleens dat ik heel nodig moet plassen, en als ik het dan een tijdje ophoud hoef ik ineens niet meer. maar dan is het niet ineens verdwenen hoor :')
en stiekem ontglipt hoop ik toch ook niet :+

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:00

vuurneon schreef:
liedje89 schreef:

Maar als je een drol of een plasje ophoudt dan is de aandrang soms na een tijdje ook weg/minder die ontsnapt toch echt niet ongemerkt dus waarom zou gas anders werken?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:02

Ik denk dat gas zich moeilijker laat sturen dan een (semi) vaste cq vloeibare substantie. Daarnaast merk je wel als je je broek vol hebt, maar de meeste scheetjes laat je ongemerkt.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-04-15 22:04, in het totaal 3 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:03

Volgens mij laat je ook in je slaap windjes. Omdat je kringspier een beetje ontspant

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:06

purny schreef:
Volgens mij laat je ook in je slaap windjes. Omdat je kringspier een beetje ontspant

haha volgens mij? ik weet het zeker!
ik word soms zelfs zelf wakker van een eigen scheet snachts :+
krijg het ook vaak na logeerpartijtjes van mensen te horen, ja sorry, maar daar kan ik snachts toch weinig aan doen :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:16

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 22:19

amkeVH schreef:
purny schreef:

krijg het ook vaak na logeerpartijtjes van mensen te horen, ja sorry, maar daar kan ik snachts toch weinig aan doen :')

:') Hier word ik even heel melig van, neemt niet weg dat ik het herken...

shilady schreef:
XladyX schreef:
Ja zo'n onderbroek heb ik ook eens voorbij zien komen!

kijk, hier! :P http://myshreddies.com/store/flatulence/

ahh das dus ook handig als je een stinkpoes hebt :P

Stinkpoes trap ik m'n huis uit _O-

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:17

amkeVH schreef:
purny schreef:

Ik heb dat idd ook, vooral als ik bij iemand anders blijf slapen. Juist de momenten dat je geen harde scheet wil laten nou dan knallen ze hoor :+
Gelukkig ben ik tot nu toe de enige die er wakker van wordt en degene naast/bij wie ik slaap gelukkig niet :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 09:28

:'). Ik ben wel eens samen met mijn beste vriendin heel erg winderig geweest, ik bleef bij haar logeren. Dus wij heel kinderachtig er een wedstrijdje van gemaakt :').
Werden we 's nachts wakker met knallende koppijn allebei, dus het raam maar open gedaan hahaha. We hadden onszelf gewoon liggen vergiftigen volgens mij :+