moeder wil (weer eens) niet meewerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:15

Ach... Meid is 14, als je 14 bent doen je ouders t nooit goed :+ en dan moet er af en toe geklaagd worden en dat mag ook want daar ben je puber voor.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:16

vuurneon schreef:
Sla je dat een keer over. Je tanden vallen er niet uit hoor als je 1 keer overslaat :) morgen weer een dag!

Ja maar ik moet mijn hoesjes er in anders gaan mijn tanden weer scheef staan. Mensen die een beugel hebben gehad (plaatjes dan) snappen me denk ik wel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:17

Maartje1990 schreef:
Ach... Meid is 14, als je 14 bent doen je ouders t nooit goed :+ en dan moet er af en toe geklaagd worden en dat mag ook want daar ben je puber voor.

En dat deden ouders op die leeftijd ook, alleen nu gaat het ook digitaal :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:17

DeMolenhoek schreef:
Zou me verbazen moest er door een fiets iets ernstigs aan zijn. Hier met mijn scooterongeval ook een knie die 2 keer zo dik was en ook ik kon niet meer lopen. Was gewoon een kneuzing. Denk dat er hier ook geen spoed bij is hoor. Trouwens, moest ik zo een topic vinden van mijn dochter...

Ik heb wel een keer mn scheenbeen gebroken door zo'n soort ongeluk :') en een keer mn elleboog met zoiets lomps :P

Maar ook dat komt weer goed. Gewoon hoog leggen, en wachten tot het over is. Er is nog nooit iemand dood gegaan aan een gekneusde knie, of gescheurde banden. Alleen wel vervelend ja...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:18

Maartje1990 schreef:

Haha die is goed :')
Mijn ouders doen het zo vaak goed. Ik heb vanmiddag nog gezellig met mijn moeder geshopt en daar ging niets fout. Vantevoren was ze wel gestrest dus moest ik opschieten en dit en dat. Dat was niet goed maar daarna was het super gezellig. Wel grappig nu valt me dat ook op :')
Oke nu weer on-topic

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:18

verootjoo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Zou me verbazen moest er door een fiets iets ernstigs aan zijn. Hier met mijn scooterongeval ook een knie die 2 keer zo dik was en ook ik kon niet meer lopen. Was gewoon een kneuzing. Denk dat er hier ook geen spoed bij is hoor. Trouwens, moest ik zo een topic vinden van mijn dochter...

Ik heb wel een keer mn scheenbeen gebroken door zo'n soort ongeluk :') en een keer mn elleboog met zoiets lomps :P

Maar ook dat komt weer goed. Gewoon hoog leggen, en wachten tot het over is. Er is nog nooit iemand dood gegaan aan een gekneusde knie, of gescheurde banden. Alleen wel vervelend ja...

nee dat klopt. Ben de vorige 2x ook niet dood gegaan dus dat komt wel goed :')

edit: Ik ben btw ook best lomp hoor. Vooral met mijn enkels. hoevaak kneus ik die wel niet?? 1x per week ofzo? Nee wacht dat is overdreven. Maar vaak is de ene enkel net genezen en de andere enkel is weer gekneusd. Maar nu op dit moment niet want op mijn nikes sla ik nooit mijn enkel of voet om. Wel fijn
Laatst bijgewerkt door LoveGlove op 10-04-15 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:18

Ja, tuurlijk kan dat altijd, maar dan had Ts echt niet nog wat kunnen fietsen. Het begint alsmaar meer pijn te doen en dat is typisch aan een kneuzing/zwelling. De druk bouwt op. Denk dat ouders zoiets wel goed kunnen inschatten hoor :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:19

Ik snap TS wel hoor. Ze heeft erg vaak last van zulke blessures. Op school zie ik haar ook vaker bij de receptie zitten met koeling enzo, als ze gegymt heeft :)

Maar ook ik denk dat dit wel weer over gaat met een beetje koeling en rust :)

LoveGlove

Re: moeder wil (weer eens) niet meewerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:21

haha ja. Ben vandaag ook bijna flauwgevallen na gym. Ik heb niet echt een goede conditie en ik ga vaak te ver door en jahoor daar ligt mevrouw weer. Geen ijzer tekort. Had laatst nog een bloedtest gedaan daarvoor en voor pfeiffer maar nee was gewoon griep

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:24

drawerlover schreef:
haha ja. Ben vandaag ook bijna flauwgevallen na gym. Ik heb niet echt een goede conditie en ik ga vaak te ver door en jahoor daar ligt mevrouw weer. Geen ijzer tekort. Had laatst nog een bloedtest gedaan daarvoor en voor pfeiffer maar nee was gewoon griep

Eet je genoeg? Heb je genoeg gedronken van te voren (en ook normale inname van suiker en zout?) Daar kan het ook nog wel een aanliggen. En anders, het omhoog houden van de benen voor een minuut kan helpen om snel over duizeligheid heen te komen. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:24

Ik ben onhandig geboren dus ik herken het wel van die stomme ongelukjes :+ Met gym vergeten voeten goed neer te zetten bij de landen na de tramp bv :')

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:26

haha ja ik eet veel. Ben zelfs aan de zwaardere kant. Drinken doe ik ook goed. Nu is het 15 graden dus ik moet van mezelf minimaal 1 liter per dag drinken. Natuurlijk liever meer. Vantevoren hebben we les en geen pauze dus drinken gaat jammer genoeg niet. erna wel en ik neem dan vaak ook wat suiker of zout. En mijn benen omhoog weet ik van iemand uit mijn klas die wel ijzer tekort heeft. Dan stroomt het bloed sneller naar je hoofd toe.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:26

Ben jij niet het zelfde meisje dat allemaal geesten ziet enzo? Waarvoor je ouders ook geen hulp willen zoeken?

Edit; ik zou toch even iemand zoeken die je naar de huisarts kan brengen, iets aan je knie hebben is nou eenmaal heel erg onhandig!
Laatst bijgewerkt door jessdaniels op 10-04-15 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:27

vuurneon schreef:
Ik ben onhandig geboren dus ik herken het wel van die stomme ongelukjes :+ Met gym vergeten voeten goed neer te zetten bij de landen na de tramp bv :')

of je voeten hoog genoeg optillen met rennen anders val je op je snuit :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:27

drawerlover schreef:
purny schreef:
Ik heb vaak genoeg een zere knie. Ik zou even 2 keer per dag een ice pak erop leggen. Mocht ie na een week nog dik en pijnlijk zijn dan eventjes naar de dokter. Ik denk dat je knie gewoon gekneusd is en dat duurt ongeveer 6 weken.

Ja dat zou al de 3e keer zijn. Ik heb van die laatste 2 keer al een loopknie er aan overgehouden. Fijn zeg

Ach ik ben zeker een stuk of 10 keer op mijn snufferd gegaan. Op de een of andere manier struikel ik altijd of over m'n eigen voeten of over stoepranden. Ik had een keer een smak gemaakt op straat en ook gekneusde knieën gehad en toen moest ik van 7 hoog met de trap naar beneden lopen omdat we die dag een brandoefening hadden. Dus ik weet hoeveel pijn een pijnlijke knie kan zijn.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:28

jessdaniels schreef:
Ben jij niet het zelfde meisje dat allemaal geesten ziet enzo? Waarvoor je ouders ook geen hulp willen zoeken?

Ja maar daar ben ik wel overheen. Ben er wel bang voor maar ik heb me door dat topic er een beetje voor afgesloten dus ik negeer ze totaal. Behalve mijn hond dan

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:29

drawerlover schreef:
vuurneon schreef:

of je voeten hoog genoeg optillen met rennen anders val je op je snuit :')

o en zet je voeten goed op de trap ook als je er half slaperig vanaf gaat want anders donder je naar beneden en neem je de halve leuning mee. Is mij laatst ook eens overkomen :')

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:32

112 bellen :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:33

Lastig en vervelend.

Heb toen een enorme klap gehad van n achterhoef van n paard van 700 kg. Volle kracht met gestrekt been. Was voot mijn merrie bedoeld.
Recht op mn heup / lies.

Ik ging gestrekt en slenterde naar het boomgaard.

Afgevoerd naar de dokter. Toch maar foto's in t ziekenhuis.
Nikss. Helemaal heel maar zwaar gekneusd.

Ik vroeg wat tegen de pijn.
2 aspirines met n ibu kreeg ik te horen.
In combinatie vroeg ik nog....
Ja hoor... kans is aanwezig dat je wat misselijk word en soms wat zweverig.

Nadeel? Ja... door die combinatie voelde ik me zo best... nog wel pijn maar wel wát beter. Dat ik langzaam te veel ging doen.

Duurde t nog langer.

Dus... rusten.... koelen.... ibu.... en onder de knie n kussen.

Succes!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:38

Haha. Ehm is het goed als je knie opeens spontaan kraakt als je je bed uit wil komen? Net gebeurde dat namelijK. Echt zo KNAK!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:41

kan gebeuren, je knie is enorm stijf en dan kraakt er wel eens wat.
Hup bed weer in, lekker slapen, morgen weer een dag

romyloverrr

dat heb ik wel vaker :j

Arabiansp

Misschien is de boel weer goed geschoten.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 21:42

Haha oké dus dat is normaal. Nu nog even mijn tanden enzo en dan inderdaad de lamp uit. Nog niet slapen want dat kan ik nog niet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:42

Meis dat is helemaal niets om je druk over te maken. Of denk je nou dat er iets ernstigs is