en dan moet er af en toe geklaagd worden en dat mag ook want daar ben je puber voor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Zou me verbazen moest er door een fiets iets ernstigs aan zijn. Hier met mijn scooterongeval ook een knie die 2 keer zo dik was en ook ik kon niet meer lopen. Was gewoon een kneuzing. Denk dat er hier ook geen spoed bij is hoor. Trouwens, moest ik zo een topic vinden van mijn dochter...
en een keer mn elleboog met zoiets lomps 
Maartje1990 schreef:Ach... Meid is 14, als je 14 bent doen je ouders t nooit goeden dan moet er af en toe geklaagd worden en dat mag ook want daar ben je puber voor.

verootjoo schreef:DeMolenhoek schreef:Zou me verbazen moest er door een fiets iets ernstigs aan zijn. Hier met mijn scooterongeval ook een knie die 2 keer zo dik was en ook ik kon niet meer lopen. Was gewoon een kneuzing. Denk dat er hier ook geen spoed bij is hoor. Trouwens, moest ik zo een topic vinden van mijn dochter...
Ik heb wel een keer mn scheenbeen gebroken door zo'n soort ongeluken een keer mn elleboog met zoiets lomps
Maar ook dat komt weer goed. Gewoon hoog leggen, en wachten tot het over is. Er is nog nooit iemand dood gegaan aan een gekneusde knie, of gescheurde banden. Alleen wel vervelend ja...

drawerlover schreef:haha ja. Ben vandaag ook bijna flauwgevallen na gym. Ik heb niet echt een goede conditie en ik ga vaak te ver door en jahoor daar ligt mevrouw weer. Geen ijzer tekort. Had laatst nog een bloedtest gedaan daarvoor en voor pfeiffer maar nee was gewoon griep
Met gym vergeten voeten goed neer te zetten bij de landen na de tramp bv
drawerlover schreef:purny schreef:Ik heb vaak genoeg een zere knie. Ik zou even 2 keer per dag een ice pak erop leggen. Mocht ie na een week nog dik en pijnlijk zijn dan eventjes naar de dokter. Ik denk dat je knie gewoon gekneusd is en dat duurt ongeveer 6 weken.
Ja dat zou al de 3e keer zijn. Ik heb van die laatste 2 keer al een loopknie er aan overgehouden. Fijn zeg
drawerlover schreef:vuurneon schreef:Ik ben onhandig geboren dus ik herken het wel van die stomme ongelukjesMet gym vergeten voeten goed neer te zetten bij de landen na de tramp bv
of je voeten hoog genoeg optillen met rennen anders val je op je snuit