Ik ga vanmiddag mijn tweede gaatje laten doorprikken. Ben benieuwd, had ze al wel maar zijn dichtgegroeid. En er zit allemaal wild vlees nu, heel lelijk en daarom wil ik dus ook weer iets erdoorheen
Heb mn conch nu 2 weken ofzo maar ben super bang dat ie scheef gaat groeien hij zit nu mooi recht en is erg braaf maar het gaat om het idee
Silkaay
Geplaatst: 16-04-15 22:21
Loolotte schreef:
Het is kraakbeen, 6 maanden om te helen zou niet raar zijn. Maar ik zou m gewoon in laten zo lang het niks meer is dan een beetje irritatie.
Ben vandaag langsgeweest en ze hebben er een kleiner ringetje ingestoken, deze voelt wel heel wat beter ook. Minder beweeglijk. Staat nu natuurlijk wel terug rood, maarja, dat nemen we er nu bij
_Ekenna
Geplaatst: 19-04-15 17:26
Ik heb gisteren een navel piercing laten piercen. Normaal zou ik hier voor naar m'n vaste piercer in Utrecht gaan, maar Arnhem was makkelijker. Dus naar Paradigm.. Hij zei dat ik 6 tot 9 maanden (ja, maanden!) niet zou mogen zwemmen. Ik gaf aan dat ik de zomer wel een keer ga zwemmen. Dus hij wou 'm niet zetten. Dan maar naar een andere piercer in Arnhem, want anders waren we voor niks gekomen. Hij zit er in.
Nice Loes!! Jeetje, was die ene piercer bang dat je m aansprakelijk ging stellen ofzo? Mooi buikje ook voor een navelpiercing.
Ja erg he Blacky, I know.
_Ekenna
Geplaatst: 19-04-15 17:44
Thanks! Heb altijd gezegd dat ik geen navelpiercing wil, maar ben er toch wel happy mee nu. Ja, ik denk het. Ik gaf al aan dat ik iig 2/3 maanden niet zou gaan zwemmen. Ik ben toch niet zo'n water rat en ik zei dat dit mijn 9e piercing zou gaan worden, dus ik ben me wel van de 'gevaren' bewust, maar hij wou het alsnog niet doen. Nou dan niet joh.
Paradigm is dat altijd, als je zegt dat je gaat zwemmen zetten ze hem bij voorbaat niet. Ze zijn heel voorzichtig.
Blacky94@ hoe heb jij het ervaren ? ik heb ze alle 2 in een keer laten piercen en zijn nu naar 2weken al helemaal genezen. Ik vond het best meevallen als ik eerlijk mag zijn had het erger verwacht, maar ze zijn bij mij achter de tepel gepierct en niet door de tepel dus misschien is dat minder pijnlijk?
Blacky94
Geplaatst: 19-04-15 18:09
Zo echt... Zegt Loes gister nog tegen mij dat haar navel toch wel bijna even zeer deed als dr tepel. Nu heb ik mijn navel al wel bijna 7 jaar en is de pijngrens natuurlijk bij iedereen wel anders maar ik dacht dat het wel te doen zou zijn. Ja fout het was wel te doen, anders zat ik hier nu niet , maar ik freakte m toch wel een beetje (maar ik was toen ook wel heel erg zenuwachtig, veel meer dan met mn andere piercings ) Maar wat een gemene poedersuiker steek zeg ... Wil er uiteindelijk misschien wel 2 maar ben heel blij dat ik ze niet tegelijk heb laten zetten. Ik kijk na de zomer wel weer verder
_Ekenna
Geplaatst: 19-04-15 18:12
Ja, m'n navel was echt gemeen. Mijn dubbele surface onder m'n sleutelbenen was er appeltje eitje bij vergeleken.
En je zat er nog over te twijfelen om ze misschien al allebei in 1 keer te zetten.
Ja echt heel apart! tepel vond ik het ergste tot nu toe maar wel goed te doen. de 2e prik vond ik naarder omdat je lichaam weet wat er aan komt haha
Blacky94
Geplaatst: 19-04-15 18:25
Ja daarom zat ik daar in eerste instantie ook aan te denken.. maar ze zijn sowieso ten opzichte van elkaar al niet helemaal recht dus heb dan liever dat ze bij beide in het midden zitten dan dat ie "scheef" in de tepel zit om ze samen op gelijke hoogte te krijgen
Navelpiercing vond ik idd ook niet zoveel aan, maar ik was 14 dus herriner het eerlijk gezegd ook niet heel duidelijk meer
Die van mij zit, volgens mij gewoon, mooi "in de hoekjes" aan beide kanten dus neem aan dat ie gewoon normaal gepierced is Maar moet er eigenlijk nog even een grondige blik opwerpen, nog niet heel uitgebreid bekeken eigenlijk Wilde er wel speciaal voor naar Tom omdat ik die wel heel goed vind en niet zomaar een ieder met mn tepels vertrouw lol
Mijne zat precies op de overgang van tepel naar tepelhof.
Blacky94
Geplaatst: 19-04-15 18:56
Iris82 schreef:
Mijne zat precies op de overgang van tepel naar tepelhof.
Ja de mijne volgens mij ook idd. Was er juist zo bang voor dat ik bij een ander anders miss zou eindigen met een piercing die pas halverwege het tepelhof er weer uit zou komen en dat wil ik echt niet..
Bij haar echt aan een kant een halve cm. Wilde er ook geen meer gezien de pijn. Echt zonde.
Loolotte
Geplaatst: 19-04-15 19:16
Ik vind twee horizontale tepelpiercings zo mooi maar die van mij zijn niet echt geschikt denk ik. En wacht sowieso maar even tot mn 21e zodat ik zeker weet dat ik ben uitgegroeid
_Ekenna
Geplaatst: 19-04-15 19:19
JamieShanin schreef:
Dat heb ik niet,absoluut niet, ze zijn bij mij ook al genezen. Ze zitten ook echt kaars recht!
zonde zeg wat jammer!
Dan moet ik je teleurstellen. Je hebt je tepelpiercings nu iets meer dan 3 weken, dan zijn ze nog (lang) niet genezen. Duurt namelijk 6 tot 9 maanden.
Yv_
Geplaatst: 19-04-15 19:22
Hey, dat is lang geleden dat ik in dit topic heb meegekletst. Ondertussen alweer deel-heleboel .
Ik heb ondertussen nog maar 2 piercings (tepel en tragus) maar daar komt binnenkort toch nog een double forward helix bij. Had eerst ooit een enkele, maar die was zo aan het ontsteken dat ik 'm eruit heb getrokken. Hoop dat het deze keer mee zal vallen, mijn kraakbeen is zo ongelooflijk stug en gaat áltijd kwarren. 10x liever nog ergens anders liever eigenlijk .
Ik vind 2 horizontale tepelpiercings zelf altijd een beetje too much. Eentje vond ik genoeg .
Edit: De mijne heeft er dik 1,5 jaar over gedaan!
Blacky94
Geplaatst: 19-04-15 19:31
Loolotte schreef:
Ik vind twee horizontale tepelpiercings zo mooi maar die van mij zijn niet echt geschikt denk ik. En wacht sowieso maar even tot mn 21e zodat ik zeker weet dat ik ben uitgegroeid
Dat zei ik van die van mij ook altijd maar dat viel nog best mee gelukkig