verstandskies, al 2 dagen ziek...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 20:24

Bij mij was het de tweede keer de dag zelf wel prima maar nam de pijn daarna weer toe. Zelfs nog tot zo ver dat ik weer een afspraak had gemaakt om terug te gaan naar de tandarts. Maar op de nacht voor en de ochtend van de afspraak nam het opeens weer af en daarna ging de pijn vrij snel over.

Eerste keer van de kies niet zo heel veel last maar vooral van mn kaak.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:00

Nou, mijn eerste verstandskies is een paar uur geleden er uit gehaald. Ik was eigenlijk voor controle bij de tandarts, maar gaf aan dat er altijd eten tussen m'n verstandskies en die kies daarnaast blijft zitten. Hij zei: "Ik zou 'em er gewoon uithalen. Het kan nu wel?" :wow: Denk trouwens dat die van mij dus ook zo scheef was als die van jou TS? Er kwam nog speciaal een assistente kijken hoe bijzonder mijn kies wel niet was... :')

Na alle horrorverhalen durfde ik niet, maar hij zei dat het geen pijn zou doen, mede omdat het aan 't bovengebit is. Hij had wel gelijk. De ingreep stelde niks voor. Verdovingsspuiten vond ik ook reuze meevallen.

Maarja, nu het herstel. Inmiddels weer een gaasje in m'n mond gedaan omdat het blijft bloeden -O- Hopelijk heb ik zaterdag nergens last meer van, maar dat is misschien iets te positief? :')

Ik ben ook alvast ibu aan het slikken. Helpt tegen ontstekingen en pijn :D

Hadden jullie ook de neiging om heel veel te slikken (veel te veel slijm in mond)? Ik heb ook t idee dat ik daardoor het bloeden weer veroorzaak.

Anoniem

Re: verstandskies, al 2 dagen ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:38

Hihi, ja die van mij was ook erg scheef...

Ik vond de ingreep ook meevallen. Heb bijna een week op ibuprofenen geleefd, puur ter voorkoming van pijn.
Bij mij stopte het bloeden een paar uur erna al. Maar de dagen erna zo af en toe nog een klein beetje bloed.
Dat vele slikken heb ik niet gehad. Toen ze bezig waren wel, had op een gegeven moment wel een beetje het idee dat ik er in stikte. Niet erg fijn maar goed.

Momenteel laten de hechtingen los en jeukt het erg, irritant!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:47

Oh het bloed nog steeds bij mij :') niet super veel hoor.. Als ik in de spiegel kijk zie ik het er niet uitstromen ofzo, maar ik proef wel elke keer een beetje. Maar bij mij is het ook niet gehecht (omdat t bij de tandarts gebeurd is) dus denk dat dan sowieso makkelijker bloedt. Maarja als ik morgen wakker wordt (en ik leef nog :') ) en het bloed nog steeds, dan bel ik wel ff...

Nou als het jeukt is wel een goed teken! Dan is t aan het genezen :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 13:42

Bij mij stopte het bloeden toen ik stopte met op die verdomde gaasjes te bijten.
Moest die dingen elke keer vervangen want het bloedde flink na. Maar dat bijten er op voelde ook echt naar dus op een gegeven moment dacht ik: fiets it. En heb ik het gaasje weg gelaten. Uur erna was t gestopt met bloeden volgens mij haha.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 14:04

Ja, dat had ik dus gisteravond ook. Het deed te veel pijn om op zo'n gaasje te bijten, dus had ik em na 5 minuten er alweer uit gehaald. Daarna afgewacht... Wat bruine vlekken op m'n kussen verder, en nu is het eindelijk gestopt! *\o/*

Ik was vanochtend helemaal beroerd.. Te veel bloed ingeslikt denk ik en slecht geslapen. Maar nu lijkt het echt goed te gaan :D