) Maar dit was gevalletje van val willen breken met uitgestrekte arm. Verder met rest van lichaam dus niks aan de hand (net zo als in geval van ts. waar het "enkel" gaat om een arm) En hoeveelheid pijn is dan eigenlijk niet van toepassing. Kind schreeuwde (zeer begrijpelijk) de hele boel bij elkaar. Kon niet eens zomaar in auto krijgen omdat alles veel te veel pijn gaf. Wij ook aan telefoon doorgegeven, maar ze wilden niks sturen. (breuken waren ook fout dus paar uur later lag ze ook op de operatietafel)
Hoop gewoon dat Ts, Hap heeft gebeld en op eigen gemakje daar naar toe is om het te laten controleren.
edit: Top ts. Mooi dat je wat hebt kunnen regelen.
enne volgens mij kun je dan beter gebroken met gips, dan zwaar gekneusd
Aan alle kennissen te zien die vervolgens met gips binnen korte tijd van alles aan het doen waren, en ikke de altijd kneus veel langer last had

)
Al snap ik dat je niet de hele avond/nacht wil zitten, maar naar huis wil en morgen een afspraak te maken. Denk dat je dat nog wel uithoudt of niet? Al zou ik morgen niet met de scooter gaan. Stel het is gebroken, wat doe je als je in het gips zit. Je kan dan niet terug op de scooter.
dus dit viel mij behoorlijk tegen
Dus ik hoef mij daar niet meer zorgen om te maken
hoge pijngrens is wel verradelijk want je neemt de pijntjes minder serieus. ik heb maanden gewoon alles blijven doen met verrekte/ingescheurde kruisbanden wat het alleen maar erger heeft gemaakt.