Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
korbakimmy8 schreef:Meisje_,
Ik ben al zeker 8 maanden niet meer aan het dieeten of echt sporten om af te vallen. Ik eet gewoon zoals vele mensen en rijd 3 x per week paard.
Ik heb de huisarts nog niet gebelt. Dit ga ik volgende week echt doen. Soms heeft een mensecht geen tijd om naar de ha te gaan ik zit ook vast aan mijn werk, school, toetsen noem maar op!

Citaat:Weer flink flauw gevallen. Nouja, ik was nog wel bij "kennis" maar alles tintelde, kon niet bewegen, ik zag niks terwijl ik me ogen open had en me oren gingen dicht zitten. Lijk bleek en enorm zweten terwikl ik het koud had.
korbakimmy8 schreef:Ik bedoel dat rot huisarts ook niet zo. Ik heb een hartstikke goede huisarts. Maar als ik smorgens een paar x bel en de assistent is er aldoor niet en ik bel om 2 uur en er word op het bandje gezegt dat de huisarts van 8 tot 12 te bereiken was weet ik niet waar het fout gaat haha.
Ik voel dat flauwvallen aankomen. Dus al zou het op de weg of in de auto gebeuren heb ik zeker een halve minuut om me auto stil te zetten of van me fiets te stappen. En ja ik ben er lax in. Thats me. Maar morgen ochtend ga ik bellen en hoop ik eventueel smiddags langs te kunnen en anders woensdag of donderdag.
korbakimmy8 schreef:Rot huisarts!! Ik er helemaal heen om afspraak te maken is er smiddags geen assisent ivm vakantie ofzo. Smorgens wel te bereiken. Noi dat was dus ook niet zo. Morgen maar opnieuw proberen te bellen