Dus snap dat ts zich daar onzeker over voelt, maar ben met je eens dat ze nu niet bij borstvergroting moet zoeken, omdat probleem groter is dan dit
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fira schreef:helaas wordt mijn zelfbeeld enorm beïnvloed door mijn spiegelbeeld.
Suusje1986 schreef:Ik denk dat je eerst aan de binnenkant moet gaan werken, in plaats van aan de buitenkant! Zeker voordat je aan je lichaam gaat laten sleutelen. Dat gaat het probleem echt niet oplossen... Ik ben 28 en heb nog steeds hetzelfde figuur als toen ik 14 was. Wat maakt het uit als mensen je jonger schatten dan dat je bent?
Gianti schreef:Dat zeker.. Maar c in 65 is gewoon niet veel.. Ik ervaar zelf ook dat als ik njet juiste BH aantrek met juiste shirt, ik gewoon plat ben![]()
Dus snap dat ts zich daar onzeker over voelt, maar ben met je eens dat ze nu niet bij borstvergroting moet zoeken, omdat probleem groter is dan dit
Winged schreef:Zie ze wel eens voorbij komen hoor met hardlopen, vrouwen met C/D zonder sportbh... Shake it, shake it, shake it!
Doubtless schreef:Weet je dat zeker? Als ik ga hardlopen (D) met sportbh gaat het vaak nog op en neer. Met een hele goede niet, maar de gemiddelde haalt weinig uit. Zonder sport bh hardlopen is met een C/D cup voor de meeste niet echt een optie
Alles heeft z'n voor & nadelen, behalve de neiging om dat van een ander altijd beter te vinden
Winged schreef:Gianti schreef:Dat zeker.. Maar c in 65 is gewoon niet veel.. Ik ervaar zelf ook dat als ik njet juiste BH aantrek met juiste shirt, ik gewoon plat ben![]()
Gelijk aan B75 toch? Het is niet veel, maar het zit - goddank - ook niet in de weg.![]()
Zie ze wel eens voorbij komen hoor met hardlopen, vrouwen met C/D zonder sportbh... Shake it, shake it, shake it!
san4nie schreef:Winged schreef:
Gelijk aan B75 toch? Het is niet veel, maar het zit - goddank - ook niet in de weg.![]()
Zie ze wel eens voorbij komen hoor met hardlopen, vrouwen met C/D zonder sportbh... Shake it, shake it, shake it!
Precies hoe ik er over denk! 65C niet veel? Ik heb geen C hoor, ben gelukkig met m'n b'tjes. Wat winged zegt, paardrijden, hardlopen.. En dan nog, ook al zal het A zijn. Ik snap niet dat jij het snapt dat ts zich daar onzeker over voelt.
Fira schreef:Maar mannen blijven (in mijn hoofd) mannen, en hoe groter de voorgevel en hoe groter de bil, hoe beter.
Fira schreef:@Doubtless er zit inderdaad ook een 'negatieve' kant aan implantaten. Met name littekens die slecht helen komt vaak voor. Maar de benamingen zoals 'bimbo' worden, in mijn ogen, alleen gegeven als je je er ook zo naar gedraagt.
Jezzi schreef:Wat een herkenbare situatie. Ik ben lang ook zo'n spriet geweest, had een perfect modellenmaatje, maar werd daar zelf niet gelukkig van
Krachttraining en een goed voedingsschema hebben mij ontzettend geholpen, inmiddels ben ik zelfs zo blij met mijn lichaam dat ik in Oktober het podium op stal voor een bikini fitness wedstrijd
Doubtless schreef:Vergeet dat maar. Als jij in je bikini lekker op het strand gaat liggen & je boobs blijven recht overeind staan (want dat doen ze nou eenmaal) kan ik je garanderen dat de vrouwen die het zien een hoop negatief commentaar weten te verzinnen & de mannen lacherig gaan staren.