Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:11

Haha die 1 april grap is leuk. :))
Ik kom er net achter dat ik maandag per ongeluk de pre workout heb gedaan. := Ik ga denk ik nu maar gewoon door met de gewone workout 2 van week 1.

Hoe bedoel je precies Xivura? Je hebt in het boek toch voor elke week voor maandag, woensdag en vrijdag een andere workout? En dan staat erbij wat je de volgende dag moet doen.

Haha ik hoop het ook Liins! Hopelijk ga ik het volhouden, dat vind ik altijd het lastige. :=

Loose

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:13

Hee hoe komt het dat die grap bij jou uitstaat Loesss?
Wel knap dat je dat zo volhoudt! Ik heb toen ook de 30 day sheer afgemaakt en daarna nog wel eens met een ander Jillian Michaels programma begonnen maar nooit afgemaakt. :\

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:17

Hoi!

Ik heb kayla itsines op instagram en wowow wat een verschillen in de voor en na foto's. Bijna niet te geloven! Ik ben wel erg benieuwd hoe het jullie vergaat. Ben heel erg benieuwd naar de trainingen en het voedingsboek, en overweeg de boeken te kopen. Maar ben zo bang dat ie op de (virtuele) kast belandt zonder dat ik er iets mee doe (ik sport ook in de sportschool) :j

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:34

Ook ik wil beginnen, ben in september naar Afrika geweest en ben daar flink wat kilo's aangekomen en spieren kwijt geraakt. Nu weer hard opweg, maar we zijn er nu niet. :)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 10:42

Ik geloof dat ik dan wat in de war ben. Kan nu niet kijken in 't boek, maar zal vanmiddag even kijken. Dacht dat er in mijn boek stond qua resistance trainingen. Week 1 t/m 3, week 2 t/m 4 en zo verder. Maar dan lopen die weken door elkaar heen en weet ik dus niet in welke week ik wat qua circuits moet doen.
Maar misschien heb ik fout gekeken en begint het na 1 t/m 3, wel met 4 ipv 2.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:33

Welkom Chantal511!
Heb net armen en abs gedaan van de niet pre training, ik kreeg die straight leg sit ups + twists echt niet voor elkaar. := Hoe doen jullie dat? Heb op den duur ook maar een simpelere manier van pushen ups gedaan want dat ging in de 3e ronde ook niet meer. Heb vandaag ook een goeie voor foto gemaakt, ben echt benieuwd maar over 6 weken!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:41

Ik volg Kayla al een tijdje op Facebook, ter motivatie, en het begint toch te kriebelen om een van haar guides aan te schaffen... :D

Dus ik lees hier voorzichtig mee, heb helaas nu nog weinig tijd om daadwerkelijk aan de slag te gaan..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 11:44

Loose schreef:
Welkom Chantal511!
Heb net armen en abs gedaan van de niet pre training, ik kreeg die straight leg sit ups + twists echt niet voor elkaar. := Hoe doen jullie dat? Heb op den duur ook maar een simpelere manier van pushen ups gedaan want dat ging in de 3e ronde ook niet meer. Heb vandaag ook een goeie voor foto gemaakt, ben echt benieuwd maar over 6 weken!

Die straight leg sit ups heb ik eigenlijk geen moeite mee, maar de twists is echt lastig. Even op de tanden bijten. :))

Qua push-ups doe ik ook de iets makkelijkere versie met m'n knieën ipv m'n benen helemaal recht. Anders hou ik het niet vol.

Hoe ziet jullie schema eruit wat betreft Kayla workouts?

Mijne in week 1 was:
Maandag: Leg + cardio
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: Arms en Abs
Donderdag: 45 min stevig wandelen
Vrijdag: Full Body workout
Zaterdag: Stretchen
Zondag: Rust

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:37

Die van mij is bijna hetzelfde :D :
Maandag: workout 1 week 1
Dinsdag: Niks :o
Woensdag: workout 2 en LIIS
Donderdag: weer niks ben ik bang
Vrijdag: workout 3
Zaterdag: stretchen, LIIS als het mooi weer is
Zondag: rust, tenzij ik zaterdag geen LIIS heb gedaan

En volgende week weer zo, alleen dan hopelijk wel LIIS op dinsdag en donderdag.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:33

Ik doe 3x per week de workouts, daarbij rijd ik mn paard loop ik met mn honden etc. :))
Elke dag iets doen vind ik echt teveel, je lijf heeft ook rust nodig.. en als ik hele dag heb gewerkt en paard het gedaan dan ook nog is 40min moet hardlopen oid dan overleef ik het allemaal niet denk ik :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:38

Je mag ook gewoon wandelen hè. In het boek staat ook dat je daarmee het meeste vet verbrandt. Ik heb een hekel aan hardlopen maar gewoon wandelen vind ik wel fijn, dus daarom leek me dit ook een leuk en goed vol te houden programma. Ook omdat je niet elke dag een echte workout doet. :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:02

Vandaag dag 2 van week 1!

Ik moet straks als ik thuis ben nog wel snel even foto's maken!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:38

Niet vergeten Danique! Ik app je nog wel als reminder!

Dat wandelen kan inderdaad ook nog is, even uitvogelen waar ik dan heen kan wandelen als doel! :D

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:25

Hebben jullie al gezien dat ze naar Nederland komt? 6 juni in Amsterdam! Zag het op haar instagram

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:26

Gratis bootcamp geeft ze dan :D

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 07:38

Ik las het ook inderdaad. :j Er hebben er alleen al 1000 mensen opgegeven en ik ga niet op een groot voetbalveld met meer dan 1000 mensen staan sporten. :')

Ik zit op mijn laatste dag van week 1. :D Vandaag dus nog 1 keer Legs & cardio van week 1 doen.

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:44

Ja ik heb het ook gezien. Wil er eigenlijk wel naartoe, werkt motiverend met zo'n grote groep mensen!

Xivura: Je hebt denk ik de snel gelezen. In het boek staan trainingen voor week 1 en 3 ipv t/m. Na week 1 doe je de training van week 2 en 4 en in week 3 herhaal je die van week 1 en 3 weer. Je wisselt dus af. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 08:45

SuzannedG schreef:
Ja ik heb het ook gezien. Wil er eigenlijk wel naartoe, werkt motiverend met zo'n grote groep mensen!

Xivura: Je hebt denk ik de snel gelezen. In het boek staan trainingen voor week 1 en 3 ipv t/m. Na week 1 doe je de training van week 2 en 4 en in week 3 herhaal je die van week 1 en 3 weer. Je wisselt dus af. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Inderdaad. Heb gisteren weer gekeken en had te snel gelezen. :))

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 10:33

Beginnen jullie trouwens op week 1 dag 7 (eigenlijk 8) met week 2, of is dit je laatste dag van week 1?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 10:48

Je hebt 3 workouts per week, deze verspreid ik over dié week.

Maar begin hard te twijfelen of ik het dus wel goed heb nav wat er hierboven word gezegd.....

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-15 10:54

Liins schreef:
Je hebt 3 workouts per week, deze verspreid ik over dié week.

Maar begin hard te twijfelen of ik het dus wel goed heb nav wat er hierboven word gezegd.....

Ja, ik heb die 3 workouts gehad met mijn cardio er tussen door en vorige week donderdag begonnen. Dan zou ik dus vandaag met week 2 bezig moeten.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 11:07

Ja precies! Dan doe ik het dus toch goed :))

Hier bewust op een maandag begonnen vanwege het schema om met mn domme kop niet in de war te raken :')

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:27

Ik volg gewoon het schema: maandag, woensdag, vrijdag met de workouts van Kayla. Verder ga ik op de fiets naar mijn werk, stretch ik dagelijks en wandel ik om de cardio aan te vullen. Dat vind ik meer dan voldoende. Ik heb even overwogen om nog een AB-challenge eraan toe te voegen, maar dat heb ik voorlopig geparkeerd.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:57

Amen suzanne! Same here. loop genoeg op het werk, rijd meerdere keren per week mn paard, wandel met hondjes etc :))

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:16

Haha ja het moet wel leuk blijven toch!
Ik ga me vanmiddag weer wagen aan 'full body workout' van week 3...