De A. Vogel Lentekuur gaat weer van start!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: De A. Vogel Lentekuur gaat weer van start!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 08:07

En, hoe is 't je gister en eergister afgegaan? Bij mij goed! Alleen heb ik gister wel flink aangepast. Ik heb maar 1 beker waar ik iets van sap/smoothie in mee kan nemen en gister was een dag met ontbijt, tussendoor en lunch sap/smoothie. Ik had 't ontbijt meegenomen maar bah :')

Voor vandaag heb ik het ontbijt met appel en flink wat kaneel gemaakt. Lunch staat ook al klaar. Nu al zin in :D Merk dat ik salades eigenlijk wel erg lekker vind!

En, ik ben sinds zondag 0,9 kg afgevallen! Wel in combinatie met beweging maar dan heb ik dinsdagavond ook weer bij de mac zitten eten. Ik ben er wel blij mee iig :)

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 09:35

Ik ben er mee opgehouden... Ik was woensdagochtend zo misselijk en het werd alleen maar erger naarmate ik aan die bietensmoothie dacht. Heb dus nog wel wat gerechten klaargemaakt van de lijst maar meer waar ik zin in had en om de ingrediënten op te maken... Het moet wel leuk blijven dacht ik........ :D

Hoop voor je dat het blijvend is! Fijn om zo snel al resultaat te hebben!
Ik eet al heel lang op deze manier maar gaat bij mij niks af hoor _O-

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 09:49

Die sapjes van gister heb ik ook echt overgeslagen hoor. Gister heb ik ontbeten met 3 slokken van die smoothie (BAH!) en druiven, tussendoor pure choco, middageten was muesli/yoghurt/appel, tussendoor weer pure choco en avondeten was doperwten, spinazie, sjalotjes en een stuk zalm. Toen 's avonds nog wat chocola in de bios.

Maar het bevalt me echt goed, dit eten zo :j Wil dit echt volhouden.

Wel jammer dat je gestopt bent. Ook niet dat je morgen ofzo de draad weer op pakt?

En wat houdt voor jou in 'op deze manier' eten?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-15 12:14

Nee hoor, voor mij heeft het niet heel veel verschil met m'n dagelijkse eten, ik had alleen zin om weer wat nieuwe dingen te proberen. Met zo'n boodschappenlijst leek het me wel heel makkelijk.

Ik eet normaal gesproken veel groente, beperkt fruit, veel eiwitten en vetten bijv uit kwark en noten. Suiker eet ik niet of beperkt, eet nooit chips oid, incidenteel een gebakje/koek. Ik ben wel wat zuiniger met vis en groente dan het schema, maar dat is ook deels vanwege de financiën en niet altijd zin/tijd hebben ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 07:22

En, zijn er nog mensen die vandaag beginnen?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 15:21

Ja, ik ben vandaag begonnen, maar loopt al aardig mis :+
Ik had nog geen boodschappen gedaan, dus kon het ontbijt niet doen en zat ook echt niet te wachten om uitgebreid eieren te gaan bakken voor het ontbijt :+ Ik had door omstandigheden geen tijd om de lunch te maken, dus heb de lunch van dag 4 gepakt en m'n zus blijft vanavond eten en die lust geen broccoli, dus het diner van morgen gepakt, gaat al lekker dus :Y)
Mij gaat het ook meer om het feit dat je lekker vers eet (en ook gewoon 3x per dag eet!) dan om het nou zo strikt te gaan volgen :)
Ik zit nog wel steeds bomvol van de smootie!