Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dimple schreef:Herkenbaar. Ik was op mijn werk en kon een schoon shirt aantrekken (ik woonde 5 minuten vanaf het werk)
Ook die synthetische rotzooi kan ik niet dragen.
Wat bij mij de uitkomst is geweest, is deze deo. https://www.foreverliving.com/retail/sh ... temCode=67
Je ruikt niet, de hele dag door niet!!! Kan meteen na het scheren worden gebruikt, laat geen witte vlekken achter in kleding etc.
Hij kost 10 euro en je doet er ongeveer 6 maanden mee. Zuinig in gebruik dus.
Voor mij geen andere meer. Ik heb het wel geprobeerd of als ik te laat had besteld even tijdelijk een andere............het werkt voor geen meter.
Deze deo is voor mij echt dé oplossing gebleken.
En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf, vroeger moest je bestellen via een distributeur, maar nu mag je zelf gewoon online bestellen zonder gedoe.
Echt het proberen waard als je er zoveel last van hebt!
jiehaaa schreef:Botox heb ik ook gehad. Toch werkt Therme voor mij het beste. Ik zou alle tips hier gewoon eens uittesten TS, en botox als laatste proberen (is aardig aan de prijs kan ik mij herinneren, dat was het in elk geval jaren geleden).
Wat zijn er veel mensen met dit probleem trouwens!
Sure_lee schreef:Ik gebruik al jaren dit spul:
http://www.drogisterij.net/verzorging/l ... lsrc=aw.ds
Ik schaamde me vroeger echt verschrikkelijk voor die zweetplekken. En voelde het ook lopen.
Jaren terug hiermee begonnen. Eerst steeds netjes om de 5 dagen gebruikt. Echt totaal geen natte oksels meer. Ik kan gewoon licht grijze shirtjes aan! Het enige wat veranderd is dat ik nu iets meer zweet tussen mijn borsten. maar goed dat zie je niet en dat stinkt niet!
Ik denk dat ik het nu zo'n jaartje of 10 gebruik en de laatste jaren hoef ik het nog maar om de 3/4 maanden een keer te spuiten. Voor mij een absolute aanrader... Wat had ik al veel geprobeerd zeg....
Fred_Kroket schreef:jiehaaa schreef:Botox heb ik ook gehad. Toch werkt Therme voor mij het beste. Ik zou alle tips hier gewoon eens uittesten TS, en botox als laatste proberen (is aardig aan de prijs kan ik mij herinneren, dat was het in elk geval jaren geleden).
Botox zit In de basisverzekering met een verwijzing via je huisarts naar een dermatoloog kun je in aanmerking komen voor een vergoeding.
Het gaat wel ten koste van je eigen risico.
Ess_Ramona schreef:Huisarts inderdaad!
Ik had Odorex extra dry, was een flesje die het zweten stopte.
Niet doen na het scheren, want dan kun je wel tegen het plafond aan springen..
Fred_Kroket schreef:jiehaaa schreef:Botox heb ik ook gehad. Toch werkt Therme voor mij het beste. Ik zou alle tips hier gewoon eens uittesten TS, en botox als laatste proberen (is aardig aan de prijs kan ik mij herinneren, dat was het in elk geval jaren geleden).
Botox zit In de basisverzekering met een verwijzing via je huisarts naar een dermatoloog kun je in aanmerking komen voor een vergoeding.
Het gaat wel ten koste van je eigen risico.