Overmatig zweten

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floemii

Re: Overmatig zweten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:06

Ik vind odorex top spul! 2x in de week was destijds voldoende, maar denk ook dat het aan de persoon ligt. Volgens mij is elke dag echt niet nodig.
Geen last gehad van compensatie zweten trouwens.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 13:14

Herkenbaar. Ik was op mijn werk en kon een schoon shirt aantrekken (ik woonde 5 minuten vanaf het werk)

Ook die synthetische rotzooi kan ik niet dragen.

Wat bij mij de uitkomst is geweest, is deze deo. https://www.foreverliving.com/retail/sh ... temCode=67

Je ruikt niet, de hele dag door niet!!! Kan meteen na het scheren worden gebruikt, laat geen witte vlekken achter in kleding etc.

Hij kost 10 euro en je doet er ongeveer 6 maanden mee. Zuinig in gebruik dus.
Voor mij geen andere meer. Ik heb het wel geprobeerd of als ik te laat had besteld even tijdelijk een andere............het werkt voor geen meter.

Deze deo is voor mij echt dé oplossing gebleken.

En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf, vroeger moest je bestellen via een distributeur, maar nu mag je zelf gewoon online bestellen zonder gedoe.

Echt het proberen waard als je er zoveel last van hebt!

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-15 14:18

Dimple schreef:
Herkenbaar. Ik was op mijn werk en kon een schoon shirt aantrekken (ik woonde 5 minuten vanaf het werk)

Ook die synthetische rotzooi kan ik niet dragen.

Wat bij mij de uitkomst is geweest, is deze deo. https://www.foreverliving.com/retail/sh ... temCode=67

Je ruikt niet, de hele dag door niet!!! Kan meteen na het scheren worden gebruikt, laat geen witte vlekken achter in kleding etc.

Hij kost 10 euro en je doet er ongeveer 6 maanden mee. Zuinig in gebruik dus.
Voor mij geen andere meer. Ik heb het wel geprobeerd of als ik te laat had besteld even tijdelijk een andere............het werkt voor geen meter.

Deze deo is voor mij echt dé oplossing gebleken.

En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf, vroeger moest je bestellen via een distributeur, maar nu mag je zelf gewoon online bestellen zonder gedoe.

Echt het proberen waard als je er zoveel last van hebt!

Je link doet het niet.

Ik merk met de crème wel verschil hoor, maar blijf niet droog zoals er wordt beloofd.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 14:22

Google even op Forever Living en deodorant.

(Aloe Ever Shield Deo Stick)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:49

Voor degene die vroeg of je na het douchen steeds opnieuw moet spuiten: met Therme 5-dagen spuit je het op je oksels voor je gaat slapen. Dan kan het de hele nacht "zijn werk" doen en de volgende ochtend ga je gewoon douchen of wassen. Het blijft dan een paar dagen werken. Ik ben er enorm mee geholpen, al vele jaren.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:55

Ik zweer bij Rexona Maximum Protection!!
Superspul, sinds dat ik dat gebruik nergens last meer van *\o/*

Enige nadeel is dat als je er (te) veel van gebruikt, dit wit op je kleding afgeeft (aan de binnenkant van een strakkere tshirt).
In het begin vond ik het vies om dat spul middels de verpakking onder mijn oksel te smeren dus deed ik dat met mijn hand. Mijn hand was vervolgens de hele dag spierwit en droog :+ toch maar overgestapt naar het verpakkingsmeren ;)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 16:58

Mijn vriend en zus hebben hier beide laat van. Altijd zwarte kleding en vanalles erop aanpassen.

Mijn zus gebruikt al een aantal jaar botox en mijn vriend heeft net de tweede keer weer botox ingespoten gekregen. Ze dragen beide weer leuke kleding en zeker mijn vriend de fotograaf is en filmt wel zo prettig zo der klotsoksels...

Als je meer wilt weten vraag je maar! Dan kan ik het navragen!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:04

Botox heb ik ook gehad. Toch werkt Therme voor mij het beste. Ik zou alle tips hier gewoon eens uittesten TS, en botox als laatste proberen (is aardig aan de prijs kan ik mij herinneren, dat was het in elk geval jaren geleden).

Wat zijn er veel mensen met dit probleem trouwens!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:08

hier ook super positief over odorex. Wat een topspul!

Heb het dan over deze:

Afbeelding

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:22

jiehaaa schreef:
Botox heb ik ook gehad. Toch werkt Therme voor mij het beste. Ik zou alle tips hier gewoon eens uittesten TS, en botox als laatste proberen (is aardig aan de prijs kan ik mij herinneren, dat was het in elk geval jaren geleden).

Botox zit In de basisverzekering met een verwijzing via je huisarts naar een dermatoloog kun je in aanmerking komen voor een vergoeding.

Het gaat wel ten koste van je eigen risico.

JustLizzJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:46

Het kost je inderdaad je eigen risico. Maar ik moet zeggen dat het die 375 euro wel waard is. Het wordt voor zover ze mij verteld hebben 2 keer per jaar vergoed vanuit de basisverzekering. Hier heb ik in principe genoeg aan.
Het is per keer zo'n 5 a 10 min wat pijn lijden en vanaf dan zo goed al zweetvrij door het leven.
Ik was voorheen ook veel geld kwijt aan extra deo, van allerlei dure anti zweet producten en vooral ook aan kleding die gewoon niet meer bruikbaar was door het vele zweten, dus heel duur vind ik het niet.

Het grootste voordeel is dat je weer vrij kunt leven en niet angstig hoeft te zijn over je zweetplekken of je beperkt voelt in je doen en laten :).

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:10

Probeer die deo die ik hierboven heb neergezet gewoon eens.

Voor een tientje ben je een stuk voordeliger en makkelijker uit dan botox etc. Daarbij kan je het meteen gebruiken na het scheren en is het geen extra handeling.

Gebruik het gewoon eens een week............... :j

(en ik heb die odorex ook gebruikt..........vreselijk spul en werkte niet voldoende)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:36

Ik heb het ook snel door medicatie helaas.
Odorex helpt niet afdoende, rexona werkte even,nu ook niet meer...

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:48

Ik gebruik al jaren dit spul:
http://www.drogisterij.net/verzorging/l ... lsrc=aw.ds

Ik schaamde me vroeger echt verschrikkelijk voor die zweetplekken. En voelde het ook lopen.
Jaren terug hiermee begonnen. Eerst steeds netjes om de 5 dagen gebruikt. Echt totaal geen natte oksels meer. Ik kan gewoon licht grijze shirtjes aan! Het enige wat veranderd is dat ik nu iets meer zweet tussen mijn borsten. maar goed dat zie je niet en dat stinkt niet!
Ik denk dat ik het nu zo'n jaartje of 10 gebruik en de laatste jaren hoef ik het nog maar om de 3/4 maanden een keer te spuiten. Voor mij een absolute aanrader... Wat had ik al veel geprobeerd zeg....

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 11:05

Sure_lee schreef:
Ik gebruik al jaren dit spul:
http://www.drogisterij.net/verzorging/l ... lsrc=aw.ds

Ik schaamde me vroeger echt verschrikkelijk voor die zweetplekken. En voelde het ook lopen.
Jaren terug hiermee begonnen. Eerst steeds netjes om de 5 dagen gebruikt. Echt totaal geen natte oksels meer. Ik kan gewoon licht grijze shirtjes aan! Het enige wat veranderd is dat ik nu iets meer zweet tussen mijn borsten. maar goed dat zie je niet en dat stinkt niet!
Ik denk dat ik het nu zo'n jaartje of 10 gebruik en de laatste jaren hoef ik het nog maar om de 3/4 maanden een keer te spuiten. Voor mij een absolute aanrader... Wat had ik al veel geprobeerd zeg....

En dat blijft ook gewoon zitten na het douchen? Prikt het?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:12

Fred_Kroket schreef:
jiehaaa schreef:

Botox zit In de basisverzekering met een verwijzing via je huisarts naar een dermatoloog kun je in aanmerking komen voor een vergoeding.

Bij mij komt het overmatig zweten vooral door mijn medicijnen..
Vind het echt vreselijk :')

Laatst bij mijn arts nagevraagd voor botox, zou die even voor mij uitzoeken.
Maar als het wordt vergoed vanuit de basisverzekering en alleen opgaat aan je eigen risico zou ik ermee kunnen beginnen!
Eigen risico voor dit jaar is toch alweer vol _O-

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:58

Je doet het op nadat je je oksels hebt gewassen. Het blijft 5 dagen zitten. Je kunt gewoon douchen en daarna gewone deo op doen. Alleen deze iedere 5 dagen herhalen.
Bij mij prikte het soms. Zou het niet na het scheren op doen....

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:01

Ess_Ramona schreef:
Huisarts inderdaad!
Ik had Odorex extra dry, was een flesje die het zweten stopte.
Niet doen na het scheren, want dan kun je wel tegen het plafond aan springen..

Als je het dan gebruikt is het om te huilen inderdaad! Net als Deoleen, dat is ook geen succes na het scheren.
Maar verder heb ik zeer goede ervaringen met deze deodorant. Zelf gebruik ik de Extra Dry variant :)

JustLizzJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:59

Fred_Kroket schreef:
jiehaaa schreef:

Bij mij komt het overmatig zweten vooral door mijn medicijnen..
Vind het echt vreselijk :')

Laatst bij mijn arts nagevraagd voor botox, zou die even voor mij uitzoeken.
Maar als het wordt vergoed vanuit de basisverzekering en alleen opgaat aan je eigen risico zou ik ermee kunnen beginnen!
Eigen risico voor dit jaar is toch alweer vol _O-[/quote]

Het komt inderdaad uit je eigen risico, dus als je dat toch al opmaakt, dan kun je met een verwijzing van je arts naar een dermatoloog het in ieder geval eens een keer proberen.
Ik ben er ontzettend blij mee en ga braaf 2 keer per jaar naar de mauritskliniek en ben daarmee gewoon van dat vervelende zweetprobleem (met alle daarbij behorende problemen en ongemakken) af :).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:20

Ik lees ook even mee. :)

Odorex werkt volgens het flesje 5 dagen, ik moet het elke dag gebruiken en nog werkt het minimaal. Het is beter dan wanneer ik het niet gebruik hoor, maar niet bewonderenswaardig helaas. Ik draag ook altijd zwart en wit of iets zonder mouwen..
Therme heb ik geprobeerd en werkt eigenlijk gewoon niet bij mij.. Syneo5 helaas ook amper. Deoleen heb ik nog nooit geprobeerd.. Zijn er mensen die ook minimaal resultaat met Odorex hebben bereikt maar waarbij Deoleen wel werkt? :) Dan probeer ik het misschien ook eens.

Ik ben net van huisarts gewisseld en ga binnenkort ook informeren voor een botox behandeling. Bij mijn oude huisarts al eens naar geïnformeerd, waarna we begonnen zijn met bloed afnemen en hormoon onderzoek, (ik heb het namelijk ook vrijwel altijd warm en zelden koud.. Als in de winter iedereen in een dikke trui op kantoor zit loop ik in mijn tshirt en heb het nog steeds warm) maar daar kwam niets bijzonders uit. Daarna is ze met pensioen gegaan dus ik heb nu een andere huisarts, eens kijken wat zij er van denkt. Ik ben alleen zó bang voor naalden.. :\ Maar als het een oplossing is.. Kan ik ook eens leuke kleding aan :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:24

Ik heb er ook last van. Hyperhydrosis heet de aandoening. Ik ga een keer in de zoveel tijd naar de dermatoloog voor de botox. Het is alleen niet fijn die 50 injecties in totaal maar het duurt maar hoogstens 5 minuutjes

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:33

Syneo5 heeft bij mij goed gewerkt.
Niet opdoen na het scheren maar gewoon om de 3 dagen in het begin, ik droeg ook altijd witte t-shirts want als ik een andere kleur aan had dan was het geen gezicht
En let vooral op dat je katoen draag, tegenwoordig met dat synthetische spul allemaal daar zweet je binnen een kwartier je shirt uit

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:48

Ik hoef me gelukkig zelden/nooit te scheren, ik heb 2 haren onder mijn oksels :D (bv ook geen beenhaar, maar helaas ook weinig en dun hoofdhaar)

purny: is het echt zo snel gebeurd? En werkt het goed? Hoe lang houdt het ongeveer bij jou tot je weer moet?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:51

Bij mij duurt het ongeveer 4 a 5 maanden dan moet ik weer. Je zweet ook sneller met truitjes en shirtjes die blauw zijn

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 17:55

purny schreef:
Bij mij duurt het ongeveer 4 a 5 maanden dan moet ik weer. Je zweet ook sneller met truitjes en shirtjes die blauw zijn

Huh? Hoe dat?