Hoelang in bad zitten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:29

Manlief houdt het erg lang vol, neemt drinken en een boekje mee, badzout of olie erin en dobberen maar. Bij mij hangt het af van mijn humeur. De ene keer ben ik er al na 10 minuten uit, de andere keer een stuk langer en doe ik er rustig een paar keer warm water bij. Al is het snelle badderen wel favoriet bij me. Olie erin en even ontspannen opwarmen. Geen drinken, geen boekje, geen muziek maar rust en stilte. :+

Onze oude hond kwam vaak buurten en badwater slobberen, de twee nu vinden daar niets aan, best saai.

Trouwens voor de badlozen onder jullie met wat creatief denkwerk kun je een los bad ook plaatsen zonder alle aansluitingen en verbouwingen. Dit is ons tweede huis en bad die los staan van alles. Kwestie van de badafvoer zo plaatsen dat die leegloopt op het doucheputje. Dan kun je nog gewoon douchen en in bad.

Wij hebben een los bad met een opstapje zelfs.

Anoniem

Re: Hoelang in bad zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:32

Badwater slobberen, he bah :=

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:33

vuurneon schreef:
Het bad gebruiken als wasmand :j

Ik ben er binnen 15 minuten flauw van; dus heb er in al die tijd dan ook wel geteld 2 keer ingezeten. Met badolie, eucalyptus geur :)

:')
Wij hebben er een houten plaat overheen, en daar dingen opgezet ter decoratie :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:33

Kirsha schreef:
Ik heb geen bad -O-

Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon ik er wel uren in liggen. Als het water koud is, gewoon weer opnieuw vullen :D

Hoe lezen jullie in bad, als ik dat probeerde werd mijn hele tijdschrift zeiknat :')

klein handdoekje om je handen aan af te drogen,
en tijdschrift daarna gewoon weggooien..

geen probleem..

heb ook 'bad/sauna' boeken.. dat zijn boeken die ik vaker dan eens lees en/of zelfs dubbel heb..

een van mijn favoriete sauna series is Harry Potter.. lol, deel 4 heeft overduidelijk sauna vocht schade. maar die gaat gewoon lekker mee.. leest heerlijk weg en als ie echt op is, dan zoek ik tweedehands wel weer een nieuw 'bad/sauna' exemplaar.

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:34

elenaMM77 schreef:
een van mijn favoriete sauna series is Harry Potter.. lol, deel 4 heeft overduidelijk sauna vocht schade. maar die gaat gewoon lekker mee.. leest heerlijk weg en als ie echt op is, dan zoek ik tweedehands wel weer een nieuw 'bad/sauna' exemplaar.

Hier ook Harry Potter tijdens een baddermomentje. Alleen nam de afgelopen keer deel 1 zelf een duik...

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:35

Nu heb ik zin om in bad te gaan :+
Ik lig vaak ook wel 1,5 uur in bad, heeeerlijk! Lekker met een Donald Duckje erbij, en soms op mijn telefoon. En toen ik klein was ging ik altijd met een lege shampoo fles mijn eigen zeep maken oftewel: Zeep, shampoo en cremespoeling bij elkaar gooien en dan aan het einde natuurlijk gebruiken :D
(het lukte pas na 3 keer tot ik dit bericht kon plaatsen :') )

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:38

Alleen als ik heel moe ben want dan krijg ik het altijd koud, dan ga ik een half uurtje relaxen. De hot tub kan ook maar die zit dan al snel vol want dan wil manlief ook. Dus gewoon half uurtje warm bad en ik ben er weer helemaal. Soms één keer per week en soms één keer per maand.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:44

Ik lees altijd, nooit problemen mee gehad. Tijdschriften, boeken, het gaat gewoon mee. Handdoek om handjes af te drogen en het leesmateriaal gewoon boven water houden. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Elektronica durf ik dan weer niet. Ben bang voor kortsluiting of waterschade door alle waterdampen boven dat bad. Stom eigenlijk, aangezien tijdschriften en boeken geen probleem is en niet vochtig worden...

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:52

Ik lig dan gewoon niet lekker als ik m'n boek 'hoog' moet houden :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:54

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:56

Ik verveel me alleen altijd wel snel... reden dat ik er ook nooit/zelden alleen in zit :+ Maar ik heb een jacuzzi dus dat is wat makkelijker dan :P Water staat er toch al in, alleen even wat opstoken en dan lekker genieten. Soms zit je er zo uren in, lekker te kleppen met vriendinnen en een lekker drankje :D :Y)
In de winter wil ik er vaak niet uit, dan moet ik door de kou heen naar binnen rennen :')
Laatst bijgewerkt door Goldie op 18-03-15 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:57

Wij hebben geen bad ;(

Maar in het weekend sta ik wel zo 20 minuten onder de douche :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:58

Goldie schreef:
Ik verveel me alleen altijd wel snel... reden dat ik er ook nooit/zelden alleen in zit :+ Maar ik heb een jacuzzi dus dat is wat makkelijker dan :P Water staat er toch al in, alleen even wat opstoken en dan lekker genieten. Soms zit je er zo uren in, lekker te kleppen met vriendinnen en een lekker drankje :D :Y)
In de winter wil ik er vaak niet uit, dan moet ik door de kou heen naar binnen rennen :')

Jacuzzi vind ik heerlijk, maar da' meer vanwege gezelschap en de hapjes en drankjes ;-)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:29

vuurneon schreef:
Mijn vader was altijd van het anti warme water verspilling, als ik vroeger te lang douchte of te vaak de badkraan gebruikte blies hij het waakvlammetje uit :')

bij mij jaste hij de warmwaterkraan in de keuken open als ik te lang stond te douchen..
ook heel effectief :(

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:32

Ik val steeds in slaap als ik in bad zit.. :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:47

elenaMM77 schreef:
Kirsha schreef:
Ik heb geen bad -O-

Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon ik er wel uren in liggen. Als het water koud is, gewoon weer opnieuw vullen :D

Hoe lezen jullie in bad, als ik dat probeerde werd mijn hele tijdschrift zeiknat :')

klein handdoekje om je handen aan af te drogen,
en tijdschrift daarna gewoon weggooien..

geen probleem..

heb ook 'bad/sauna' boeken.. dat zijn boeken die ik vaker dan eens lees en/of zelfs dubbel heb..

Ik heb een goed verzekerde e-reader :D Hij heeft nog nooit zwemles gehad. Mijn splinternieuwe iPhone wel een keer :o

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:51

Snollygoster schreef:
Ik val steeds in slaap als ik in bad zit.. :')

Haha me too! Maar soms doe ik dat ook bewust. Lekker tukkie doen in bad en dan wakker worden omdat het bad afgekoeld is :')
Ik doe ook vaak de laptop meenemen naar de badkamer. Die zet ik dan op m'n nachtkastje die ik ook naar de badkamer verhuis en dan lekker vanuit bad een Netflix serie kijken *\o/*
I LOVE BATH!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 15:52

Gisteravond nog anderhalf uur in bad gezeten. Met tijdschrift en telefoon. Maar andere keren ook boek, tablet of e-reader

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:04

In mijn vorige huis helaas geen bad, dat heb ik wel gemist af en toe. In mijn nieuwe huis heb ik wel weer een bad, dus daar ga ik weer flink van genieten. Meestal blijf ik liggen tot het water koud is. Val ook altijd in slaap, heerlijk! Echt even ontspannen en 'niks', met boekje oid ben je toch weer bezig en ik vind in bad gaan juist ern heerlijk moment om mijn hoofd echt leeg te maken.
Als ik het te warm heb leg ik gewoon armen of benen op de rand tot ik weer ben afgekoeld.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:06

LZP -> MWS

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:29

Heerlijk!! Kan het uren volhouden.
Doe altijd door heel de badkamer kaarsjes aan, muziekje op, drinken en een chipje er bij + een goed boek.
Helaas met de kinderen weinig tijd meer voor dus zitten zij er meer in dan ik. Om savonds te gaan vind ik dan zo sneu voor manlief :+
Verder dient hier het bad ook als was mand. Echt ideaal.. kan veel in.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:48

Sinds ik samenwoon heb ik een bad, ik woon nu iets meer als 4 jaar in het huis en heb welgeteld 1x in bad gezeten. Vind het veels te duur om in bad te zitten, ga liever douchen. Bad gebruik ik verder nooit, ja om de hond in te wassen haha.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:51

Een kwartier, 1x per half jaar. Kan er niet tegen als mijn handen zo rimpelig worden :')

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:02

Hier ook iemand die in slaap kan vallen in bad.
Heb geen exclusieve tobbe, maar gewoon een simpel bad, maar des al niet te min Héér-kijk.
Zo ontspannend dat water, lekker warm en zo......heb er verder eigenlijk niks bij nodig, ook niks om te lezen of te kijken.
Ik sukkel van zelf wel in, om opeens wakker te schrikken als ik water in mijn neus krijg _/-\o_

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:10

Lekkere vol doen met water.. Bruisbal/badzout of schuim er bij en liggen maar met wat muziek op het aanrechtje zodat het niet nat kan worden <3