Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonder valdispert etc en het ging gewoon prima. Had alleen van te voren dit topic gelezen, dus was wel zenuwachtig
vorige x was het niet helemaal goed verdoofd.. Dat was niet zo fijn, maar had het aangegeven en toen heeft ie bij verdoofd
Scum schreef:Ja, lomp zijn ze, die kaakchirurgen. Ik vraag me af of er op de kaakchirurgen opleiding uberhaupt aandacht wordt besteed aan het feit dat patienten gewoon bang zijn. En volgens mij wordt het vak communicatie bij die opleiding ook niet behandeld.
Ik heb helaas nog 1 verstandskies. Als daar ooit iets mee is.. no way dat ik nog naar een kaakchirurg ga, mijn eigen tandarts zal het ding zelf moeten verwijderen...
Daar heb ik ook nog een mooi verhaal over.
Ik snapte er niets van!
Ik kon die man wel zoenen!
ben ondertussen zo geoefend op mijn ademhaling dat ik niet meer hyperventileer maar moet constant opletten dat ik niet verkramp of de tandarts mep
. Ik had daar nooit over nagedacht maar het is echt een wereld van verschil!!
Cayenne schreef:Oh, mijn kaakchirurg is verder super hoor, maar hij snapt mijn angst gewoon niet.
En dan iedere keer zeggen: 'Ja, maar je hoeft echt NIET bang te zijn.'
Nee, dat kun je wel honderd keer zeggen, maar dat werkt gewoon niet

Mij moeten ze een stuk of 5 keer prikken en dan voel ik nog een kwart van de behandeling. Ik was dan ook zo onwijs bang dat ik mijn kies eruit getrokken zou voelen worden. Tandarts doorgegeven aan het ziekenhuis dat ik zeer moeilijk te verdoven ben. En heb geen pijn gevoeld
Vond het wel verschrikkelijk, je 'voelt' en hoort het wel. Brr! Loveskary schreef:Bij mij moeten ze drie keer verdoven terwijl ik de pijn bij een bot breuk bijna niet voel.
Maar ik ben en blijf een angst haas tandarts bij mij ik sla op hol.

maar het block in mijn been werkte nog niet, behalve dat ik geen enkele teen kon bewegen..