Je hoeft niet rigoureus te stoppen natuurlijk

Verdeel het eens en ga langzaam vervangen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Miesemuisje schreef:
zo herkenbaaris inderdaad niet de beste motivatie
Nee he. Plus ik zie niet snel genoeg resultaat...
En ik smokkel heel snel 'een keer een handje chips kan wel' en vervolgens heb je er zo 10 op
Cinderella schreef:Aah! Ik wil graag mijn buikje kwijt voor de zomer. Verder heb ik, vind ik, geen last van erg overgewicht. Ik wil er graag een paar kilootjes gewoon vanaf hebben. Het zou prettig zijn als ik weer in mijn maatje m broeken makkelijk pas. Nu wil de bovenkant niet dicht, terwijl het bij mijn benen echt niet ruimer moet.
Nou heb ik dus een fitness programma gekocht voor de xbox kinect. Het schijnt ontzettend goed te werken en ik verwacht het spel van de week binnen, dus ben erg benieuwd!
Andere topics werken nooit voor mij, omdat iedereen zo'n strak eetschema heb. Met alle respect voor anderen, maar ik heb die zelfdiscipline niet. Ik wil gewoon lekker genieten van mijn eten en hopelijk door wat meer beweging en meer water ipv frisdrank, wat strakker worden
Danique schreef:Leuk dat er nu ook een doel is voor mensen die niet zo hard gaan als wij. Als er wel mensen zijn met een doel, dan mogen zij zich uiteraard hier: Danique @ [MWS] [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic) melden![]()
Succes allemaal!
_sharonnn schreef:Danique schreef:Leuk dat er nu ook een doel is voor mensen die niet zo hard gaan als wij. Als er wel mensen zijn met een doel, dan mogen zij zich uiteraard hier: Danique @ [MWS] [HK] De zomer komt er weer aan... (Motivatietopic) melden![]()
Succes allemaal!
Eh.... Er zijn hier wel mensen die er keihard voor gaan..
En er zijn hier ook mensen met een doel..
Dit klopt niet helemaal..