Raar meiden vraagje... (Maandelijks probleem)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:45

Susannah92 schreef:
oliebol, nu weet heel Bokt het... Misschien had ik hier toch even een SA voor aan moeten vragen... :oo

Ik snap ook niet dat je het online zet :n Toekomstige werkgevers kunnen dit gewoon lezen. Pfft, onbegrijpelijk... Een BH dragen en dat zelfs mensen het aan een bh-bandje kunnen zien...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:47

Goed voorbeeld van een topic waar je niet te snel doorheen moet lezen :+
Las even snel iets over flink lekken en tampons en een nichtje die er haar telefoon in stopt.. en dan ik als beelddenker.. :') dat moest ik toch even rustig een tweede keer lezen haha

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:47

8nnemiek schreef:
Las even snel iets over flink lekken en tampons en een nichtje die er haar telefoon in stopt.. en dan ik als beelddenker.. :') dat moest ik toch even rustig een tweede keer lezen haha

Inderdaad niet iets waar je te snel doorheen moet lezen :')

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 19:48

8nnemiek schreef:

HAHAHAHAHAHAHHAHA

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:51

:+ := _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:52

Ik snap het probleem ook niet zo. :+

Bij ons op het werk gaat het meer van 'ik moet effe naar de wc want ik ben ongesteld, waar vervolgens meerdere mensen zeggen 'ooh jij ook al, wat een ellende he?'.
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 05-03-15 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 19:53

Petrichor schreef:

Bij ons op het werk gaat het meer van 'ik moet effe naar de wc want ik ben ongesteld, Waar vervolgens meerdere mensen zeggen 'ooh jij ook al, wat een ellende he?'

Op mijn stage zitten eigenlijk alleen maar jongens van 16 jaar oud.... Dus dan is het wel iets anders :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:53

Petrichor schreef:

Bij ons op het werk gaat het meer van 'ik moet effe naar de wc want ik ben ongesteld, Waar vervolgens meerdere mensen zeggen 'ooh jij ook al, wat een ellende he?'

Denk als je 15 bent en tussen alleen jongens zit het even anders is. Nu vind ik 15 toch al niet zo'n feestelijke leeftijd qua zelfverzekerdheid :')

Maar ja aan de andere kant, zolang mannen roepen 'wij zijn zwanger', zijn ze misschien ook wel ongesteld :D

Petrichor

Re: Raar meiden vraagje... (Maandelijks probleem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:56

Oh stom hahah ik las alleen de openingspost en dacht goh wat doe je daar moeilijk over. :+

Tja weet je wat het is? Jongens van 16 weten ook wel dat vrouwen ongesteld worden, niet druk om maken hoor gewoon een opmerking terug plaatsen wanneer hun iets tegen je zeggen. En anders gewoon in je broekzak smokkelen als je er echt zo erg mee zit. :)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 19:57

Je kunt ook tampons met inbrenghuls gebruiken, dan blijven je vingers schoon. Geloof ik. Geen ervaring mee :+
Die past dan denk ik niet in de kontzak van je broek, maar wel in je sok/laars/tussen je broekband :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:02

Ook met inbrenghuls (ook geprobeerd) kreeg ik het niet aangenaam voor elkaar (toch bloederig en ik vond het gewoon geen fijn gevoel). Nu gebruik ik al jaren geen tampons meer, alleen met zwemmen als het rottig uitkomt, maar meestal ga ik op die dagen gewoon niet zwemmen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:14

Susannah92 schreef:
Ik vind dit net zo'n onzin als wanneer mensen tegen me zeggen dat ze m'n bh-bandje kunnen zien. Oh god. Nee. Nu weet iedereen dat ik een bh draag. Mijn allergrootste geheim. De waarheid komt aan het licht. :')

Call Victoria, her secret is out :')

Gewoon in je hand doen joh TS, je hoeft hem toch niet voor je uit te zwaaien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:25

Ik slikte altijd de pil door en nam een stopweek in een vakantie :')

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 20:31

Ik stopte altijd een mvb achter mijn bh bandje haha. Niemand had het ooit in de gaten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:03

Wie let daar nou ook op.... :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 21:17