Wendybrian schreef:Zo he, dat is behoorlijk fanatiek Barbabientje!
Loop 12 april een marathon, dus moet wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:[ Afbeelding ]
TanjaxBas schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb drie jaar geleden mijn rug gebroken door een lelijke val van een paard, en heb nog steeds twee scheve wervels. Meestal kan ik er goed mee leven maar als ik te intensief ga sporten (zoals in september gebeurd is) gaat de hele boel weer schuiven waardoor er zenuwbanen in de knel komen te zitten. Heb in september last gehad van verlammingsverschijnselen in mijn rechterbeen en dat was echt heel naar
Ai dat is inderdaag erg poedersuikerKun je het niet onder begeleiding opbouwen, of gaat dat niet?
Liesje1611 schreef:Ja!
Ik weeg 63/64 kilo met 1.75, niks mis mee. Nu wil ik wel gewoon wat strakker worden van de zomer. Geen (heel licht, maar toch) schurende bovenbenen meer, en die vetjes op mn onderrug vlak boven mn bibs is ook niet welkom (herkent iemand dit?)
Nu heb ik de ijsthee vervangen door thee(rooibos) zonder suiker, dit scheelt al aardig denk ik.. En heb vanmiddag snacker jacks gehaald en muslirepen met yoghurt en cranberrydingen erbij, om mn tussendoortjes (halve zakken chips, repen chocola enz) te vervangen.
Als ik echt zin heb in iets lekkers, neem ik zoute popcorn.
Emmaa_ schreef:Ik heb ook altijd van die motivatievlagenDat ik ineens denk JA nu ga ik dun worden. En dan valt mijn oog op een zak chips en dan denk ik whatever, dun worden kan volgende week ook
Liesje1611 schreef:Ja!
Ik weeg 63/64 kilo met 1.75, niks mis mee. Nu wil ik wel gewoon wat strakker worden van de zomer. Geen (heel licht, maar toch) schurende bovenbenen meer, en die vetjes op mn onderrug vlak boven mn bibs is ook niet welkom (herkent iemand dit?)
Nu heb ik de ijsthee vervangen door thee(rooibos) zonder suiker, dit scheelt al aardig denk ik.. En heb vanmiddag snacker jacks gehaald en muslirepen met yoghurt en cranberrydingen erbij, om mn tussendoortjes (halve zakken chips, repen chocola enz) te vervangen.
Als ik echt zin heb in iets lekkers, neem ik zoute popcorn.